Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ÇİĞ BÖREK TARİFİ

Çiğ börek nasıl yapılır HAYIRLI GÜNLER DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM Evde severek yaptığım lezzetlerden biri daha. Çiğ börek ( Çi börek ) ☺☺☺ ...

Çiğ börek nasıl yapılır


HAYIRLI GÜNLER DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM
Evde severek yaptığım lezzetlerden biri daha. Çiğ börek ( Çi börek ) ☺☺☺
İstenen tarif sizler için.Kahvaltılar şenlensin 👍👏

Bütun yorumlarınıza ziyaretlerinize teşekkür ederim.
Asmekte öğrencilerimle yaptığım tadına doyulmayan lezzet pişerken kabardıkça yüzümüzde güller 🌹 acması muhteşem harika ötesi şükür.

Geçen sezon 2015-2016 Öğrencilerimle menü oluştururken çiğ böreğide menüye koyduk puf böreği yaptım ama çiğ börek yapmamıştım YouTube den gece geç saate kadar izledim.Tutanlar tutmayanlar kabaranlar kabarmayanlar karşıdan izlerken mükemmeli arıyorsun göremeyince nasıl olur diye stres ediyorsun en mükemmeli yapmalısın tariflerden yola çıkarak ve tecrübelerimle onu koysam bunu koysam dedim ve oldu böyle tarif yok @birkaselezzet farkı👌👌👌

19. Börek tarifim hay MAŞALLAH diğer börek tariflerimi yandan börekler katagorisine tıklayın tariflerle buluşun 😀



İnstagram Bir Kase Lezzeti takibe alın günlük tarifler videolu videosuz yayınlamaya çalışıyorum.

Çig böreğinde sayfamda yapım aşamalı 3 tane videosu mevcut. İnstagram Bir Kase Lezzete takibe alın videoları izleyin yapım aşamaları sizler için silmicem.  Ben detaylı gorerekten öğrenmek istiyorum sizlede tanışmak isterim derseniz özel ders verebilirim.
birkaselezzettarifleri

ÇİĞ BÖREK
42 adet
MALZEMELERİ
8 su bardağı un
2 su bardağı su
1 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı sirke
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı karbonat
2 tatlı kaşığı tuz

İÇ MALZEMESİ
600 gram kıyma
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1,5su bardağı su
Tuz karabiber #pul #biber
3 tane rende soğan

YAPILIŞI
Kızartmak için 1 litre yağ
Bütün malzemeden sert hamur yoğrulur 42 beze yapılır 10 dakika dinlenir açılır iç harç konur çatalla bastırılır kızgın yağda kızartılır afiyetle yenir mmmm.
AFİYET OLSUN

3 yorum

  1. saat 3 ve inanılmaz canım çekti şu an :(

    ayyy olsa da yesem dicem ama evet, gecenin 3 ü.

    YanıtlaSil
  2. Tatarların yemeğidir.
    Çok severim. Bak şimdi canım çekti yaa..

    YanıtlaSil