Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ANTALYA BLOGGERLARI YAZA VEDA ETKİNLİĞİ

Antalya blogger buluşması. Akrabarut otelde birkaselezzet pastası Özlem Mekik Şefle etkinlik Çikolatalı frambuazlı bahar pastası Hay...


Antalya blogger buluşması.
Akrabarut otelde birkaselezzet pastası
Özlem Mekik Şefle etkinlik
Çikolatalı frambuazlı bahar pastası


Hayırlı günler dostlar. Ekim ayının ilk günlerinde Antalyalı blok canlar Akrabarut otelde buluştuk.

Akrabaruthotels.com fotoları için siteyi ziyaret edin. Akrabarut otel bizleri çok güzel ağırladı. Teşekkür ediyorum.


Arkadaşlarımla geçirdiğim harika bir gün oldu. Bütün güzel dostlarla hoş sohbetlerle vakit nasıl geçti bilemedik.


Etkinlikte sponsorlarımız çoktu saymakla bitmez.



Ürünleri tariflerimde yaptıkça paylaşımın inş. Harika ürünler bizlere ulaşmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim.



Etkinlik öncesi Arkadaşlarım çok çalıştı Çağla ablamın evi sponsorların ürünleriyle doldu taştı. Ben ne yapsam derken Hülyamın telefonuyla yaş pasta yapar mısın Ayşem dedi tabi seve seve dedim.

Bende Akrabaruttaki etkinliğimize bir kase lezzet pastası ile katıldım. Canım arkadaş larıma en güzel pastayı yapmalıyım dedim ve bu güzellik ortaya çıktı.Benim için mutluluk.



Etkinliğizin onur konuğu Özlem Mekik şefim bizleri onire etti..Benide ziyadesiyle mutlu etti pastamla çekilen resim internette gazetede çıkınca çok sevindim. Antalya bloggerları Etkinlik ayrıntıları için buyurun tıklayın...

Evet tüm ayrıntılarıyla harika bir etkinlik Arkadaşlarıma ve sponsorlarımıza teşekkür ederim....

Detaydiamont,Nefis gurme , By Trileçe,Dr.Salt, Hakkı baba döner, Güzel köyden,Yörük Ali restorant,Çelik baharat , Dost aktar, Özdilekpark, Güzel gıda, Organik bakkal, Kepez Akdeniz dondurma,Tahino Tatlımo,Egemun,Helasa bakliyat,Bir Kase Lezzet,Sevgi Atolyesi, Pakmaya ,Resul çini ,Dekorist Tasarım,Özge ofset,Forfun,
Erkap, Orkide hareketi,Prokozmet, leyla inanır ,Nursevince lezzetler,Epila derma,Lesoleil,Açelya ve Sera çiçekçilik,Yörük parkı,Kelebek park,Doğadan, Bayram Efendi Kahvecisi,Antalya

İyi günler başka etkinliklerde buluşmak üzere hoşçakalın...

15 yorum

  1. teşekkürler Ayşeciğim. emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim yardımcı olmak için sizde takip ederseniz cok sevinirm :) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. yanarım da yanarım , o pastadan bir lokmacık alamamışım yaaa.... ellerine sağlıkkk Ayşeciğimm ... daha nice güzel buluşmalarda hep birlikte inşallahhh ...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bu güzel etkinlik tanışmamıza vesile oldu ve çok memnun oldum. Daha nice etkinliklerde bir arada olmak umuduyla... Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  5. Ayşe ablacığım ellerine sağlık, pasta harika görünüyordu... İnşallah bir dahakine tadına da bakabilirim...

    YanıtlaSil
  6. Ben sizi severek takip ediyorum yıllarca ama bugün nurselin mutfağında seyredince birkez daha hayran oldum.Ellerinize saglık tek kelime ile bayıldım.Birşey soracaktım sarık poaçada şekil verdikten sonra yada piştikten sonra dondurucuya ata bilirmiyiz.Benim kúçük bebeğim varda onun için soruyorum selamlar BAL

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldiniz güzel arkadaşlarım.
    Ben size ins.tekrar yaparım

    YanıtlaSil
  8. Güzel kardeşim hoş geldin sefa getordin saufama çok teşekkür ederim. Kavuk poğaca buzluğa koyabilirsin bi dene buzluğa koymaktan memnun kalirsin ins.Bana sorarsan taze yapilmasindan yanayim tabi şartlar musait degilse mutfakta çareler bitmez sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Arkadaşım pastanız bir harikaydı, ellerinize sağlık, güzel günlerde görüşmek dileği ile.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir etkinlik idi ayşecim.Bizleri kırmayıp bu güzel günde hem görüntü ve lezzeti ile harika pasta yapmıştın.Agzımız tatlandı.Eline emegine saglık canım...

    YanıtlaSil
  11. Canım emeğine sağlık... Lezzetli pastanı tatma şansım olamasa da eminim çok harikadır diğer pastaların gibi... Çok güzel bir gün geçirdik nicelerine inşallah... :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel, neşeli ve lezzetli bir etkinlikti. hele ki senin pastan en lezizi idi :)

    YanıtlaSil
  13. Yüreğine sağlık ablacım daha nice güzel günlerde olmak duası ile....

    YanıtlaSil
  14. Aysecim ellerine sağlık pasta için uğraş verdin.Guzel bir etkinlik geçirdik hersey çok güzeldi. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. merhaba ellerinize sağlı sayfanız çok hoş emeğinize sağlık benim de bir yemek tarifi sayfam var farklı tarifler için buyrun /Yemek tarifleri sitesi resimli/

    YanıtlaSil