Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

KREM ŞANTİLİ KURABİYE

Krem şantili kurabiye nasıl yapılır Krem şantili kolay kurabiye HAYIRLI GÜNLER Güzel gören gözlere, güzel işiten kulaklara,güzel k...

Krem şantili kurabiye nasıl yapılır
Krem şantili kolay kurabiye

pratik krem şantili kurabiye

HAYIRLI GÜNLER
Güzel gören gözlere, güzel işiten kulaklara,güzel konuşan lisanlara NASILSINIZ???
Antal'yam buz gibi. Çocukluğumu hatırladım, soğukta okula gidip gelirken. Her yer buz olurdu o su birikintilerine basarak oynamak hoşuma giderdi.

Aynı soğuklar bu senede var bende pencereden okuldan gelen çocuklara bakınca onların hareketlerini görünce aklıma çocukluğum geldi.Çocuk ruhlu olayı bazen seviyorum.Güzel günlerdi biraz duygulandım seneler ne çabuk geçiyor. Şimdi benim çocuklarım var, büyüyorlar.

Bu gün sizlerle krem şantili kurabiye tarif etmek istiyorum. Yumurtasız katı yağ yok sıvı yağlı pratik. Dün yaptım ve Ayşe Alkan faceook 'a koydum canım fatmacığım tarif istedi, bende bu gün ekledim.Kurabiyenin içinde yumurta ve tereyağı olmayınca ben biraz lezzetlendirdim. Krem şantili kurabiyemin içine fındık ve vanilya koydum. Azıcık tarçında olur aroma ve lezzeti dengelemek için bunlar sız yaparsanız lezzet düşüklüğü oluyor.

Krem şantili kurabiye diyet olsun diyenlere hafif, hani şu hazır poşette satılan kurabiyelerin tadına yakın bisküvi tarzı. Tereyağı olmayınca tadını biraz yadırgaya bilirsiniz deneyip bu kararı siz vermelisiniz. Kızım ve ben beğendik eşim tereyağlı olsaydı dedi. Ama bu tarif sıvıyağlı. Ben doğrucu başı olarak her şeyi yazdım.

KREM ŞANTİLİ KURABİYE TARİFİ İÇİN HADİ BAYANLAR BAYLAR, DİYET YAPANLAR,YUMURTASIZ TARİF ARAYANLAR,SIVI YAĞLI OLSUN DİYENLER,BEN BİSKÜVİ TADI ALMAK İSTİYORUM DİYENLER:)))
Pamuk eller mutfağa buyurun:)))

krem şantili kurabiye yapılışı
KREM ŞANTİLİ KURABİYE MALZEMELERİ
1 Su bardağı sıvı yağ
(klasik paşabahçe bardağı)
1 Paket içinde 2 tane olan krem şanti toz
3 Su bardağı un
2 Yemek kaşığı toz fındık veya ceviz
1 Vanilya
Azıcık tarçın isteğe bağlı sevmeyen koymasın
İstediğiniz kalıp ve yarım bardak un

KREM ŞANTİLİ KURABİYE
YAPILIŞI
1) Öncelikle sıvı yağ ve toz krem şantiler bir kaba konur mixserle 5 dakika çırpılır.Un elenip konur fındık vanilya ve istenirse az tarçın eklenir yoğrulur. Nasıl gidiyor yoğurdunuz ama toplanmıyor demi evet diyeceksiniz.

KREM ŞANTİLİ KURABİYE'NİN
PÜF NOKTASI: Bir kaba su koyun elinizi batırın ve tekrar yoğurun bu işlemi bir kaç kez tekrar edin. ŞİMDİ DAHA İYİ TOPARLANDI DEMİ CANLAR BU PÜF NOKTASINI UNUTMAYIN.

2) Tezgaha un serpin üstüne de sepin ve merdaneyle açın yapışınca az un daha serpin açın kalıplarla şekil verin. Ben kurabiyelerimi fincan kenarına takıp ikram etmek için bu kalıpları tercih ettim sizde istediğiniz kalıblarla yapabilirsiniz.

3)Yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirin ısınmış 175 derece fırında pişirin nasıl güzel oldu. ELİNİZE SAĞLIK:)))

Diğer kurabiye tariflerime göz atmak isteyenler baharatlı kurabiye, paris güzeli, portakallı kurabiye
kurabiye tarifleri için tıktık:)))


krem şantili kurabiye


AFİYET ŞİFA OLSUN EFENDİM
Damağınızdan kalbinize düşen Bir Kase Lezzet huzurlu hafta sonları diler:)))

22 yorum

  1. ellrine sağğlıkk şekerim..;)
    aldım fincan kombinini..
    öptümm.

    YanıtlaSil
  2. Ben hala yapmadim bu cicilerden:) kalibinda nette gordum ablacim sende gorunce heves ettim :) iyi ki yazdimissin dogrucu basi olarak insan merak ediyor nasil diye

    YanıtlaSil
  3. Lezzetim iyiki paylaşmışsın bende görmüştüm bu kurabiyelerden ama nasıl yapılır bilmiyordum. Çok nefisler ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık. O ne şıklı o ne güzellik.
    Sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık ablacım ben bayılıyorum bu kurabiyeye

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz canlar nasılsınız.
    Bende sevdim canlarım hafif bir lezzet teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  7. Super,cok güzeller.eline koluna saglik..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba :) Çok hoş bir sunum olmuş. Çok beğendim. Elinize emeğinize sağlık. Bana da beklerim. Sevgi ve muhabbetle :)

    YanıtlaSil
  9. canım hayırlı akşamlar sıyah zeytın koydum senın tarıfınde benım kı az 2 kg ona göre ayarladım ölçülerini ama kaç gün böyle çalkalıycaz onu anlamadım canım sagolasın..

    YanıtlaSil
  10. Sizin sohbetinize bayılıyorum kurabiye icin girdim okudum okudum bir daha okudum kurabiyeyi unutup size daldım :) ellerinize sağlık kesinlikle denicem inşallah kocaman sevgiler benden size....

    YanıtlaSil
  11. Bu çok güzel, kıtır kıtır olan bir kurabiye Ayşecim, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Tam benlikmiş,kahvenin yada çayın yanında mutlaka atıştırmalık birşeyler ararım ama atıştırmalıklarım hepte kalorili oluyor.Bu kurabiye hafifmiş,tam benlik yani Ayşe'cim..Mutlaka deneyeceğim,ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Hoş geldiniz canlar sağolun sizinle sohbet harika:)))

    Fadicim canım benim nasılsın iyi ki uğradın şimdi zeytini git gel salla arada acı suyunu süz tuz kalmazsa içinde az tuz ekle salla tadına bak tatlanmaya başlayıncaya kadar 10 ila 15 gün içinde tadı lezzetlenecektir afiyet olsun sağolasın buloğuma da bu ayrıntıyı yazdım:))))

    YanıtlaSil
  14. tarifi defterime kaydettim:)

    YanıtlaSil
  15. elıne sağlık kalıpta cok guzelmıs

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize sağlık,lezzetli ve çok şık bi görüntü,sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Canımmm ellerine sağlık bir gün banada yaparsın inşAllah o kurabiyelerden:))

    YanıtlaSil
  18. Canımm canımmm ellerine sağlık nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  19. yine döktürmüş benim becerikli arkadasım, ellerine saglık!:) kokusu, lezzeti taaa buralara kadar geldi içindeki vanilyanın <3

    YanıtlaSil
  20. Elinize sağlık.
    Nefis gozukuyorlar. Ben pistikten sonra çikolata sonuna batirarak Hindistan cevizi buluyorum.
    Bu tarifede denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  21. Cok guzel gorunuyo bende yapacam :)))

    YanıtlaSil