12 Haziran 2013 Çarşamba

BİR KASE LEZZET VTV tv İLE YEMEK ÇEKİMİ YAPTI YAYIN TARİHİ 14 HAZİRAN 2013 CUMA GÜNÜ SAAT 10 İLA 12 ARASI PROGRAMIN ADI MÜGEYLE PORTAKAL ÇİÇEĞİ



HAYIRLI AKŞAMLAR CANLAR NASILSINIZ:)))

Evet nasıl başlasam bilemedim çok yoğun günler geçiriyorum Rabbim utandırmasın hakkımızda hayırlısı ne ise onun en güzellerini nasip etsin AMİN. Okulum aracılığı ile pastane ye başladım bilgilerimin üzerine bilgi katmak için bu yoğunlukta Erasta AVM'de bloger arkadaşlarımla kahvaltı ve pasta süsleme etkinliği olmuştu. Ben yoğunluktan post yazamadım ama canım havvam çok güzel yazmış ve fotolar çekmiş TIKTIK:)))

Çekim için ANTALYA YEREL TELEVİZYON KANALI VTV tv gelmişti kanalvip TIKTIK geldi çok güzel bir etkinlik oldu.

 Antalyalı hanımlar davetliydi,  pasta süsleme etkinliğine talep çok güzeldi.  Lezzetliniz orada süsleme etkinliğinde  bildiklerini bir köşede öğretmeye çalıştı arkadaşlarda pastaları süsledi. O kadar güzeldiki biri şu kurabiyeyi gösterirmisin diğeri başka kurabiyeyi nerdeyse akşama kadar devam edecekti bırakıp çıkamadık. O ÇEKİLEN PROGRAM 14 HAZİRAN CUMA GÜNÜ YAYINLANACAKTI RÜTÜK izin vermemiş.

Beni aradılar çekim yapmak istiyoruz ve Erasta çekiminin yayın gününde koymak istiyoruz dediler. Çok şaşırdım ve içimden gelen sesi dinledim kabul ettim. Bu gün evimde çekimi gerçekleştirdik çok güzel geçti izlemenizi tavsiye ederim.Müge hanıma kameraman arkadaşıma ve VTV tv ailesine teşekkür ederim.



Lezzetliniz çok koşturdu neden diyeceksiniz bir yemek bloğu ikramsız olurmu misafirlerim gelmiş. Bide benim takipçilerim canlı, canlı benim lezzetlerimi görsün dedim.Çekimde  Çilekli pasta ve bostan kebabı yaptık. Bütün püf noktalarını detaylıca paylaştım onun için kaçırmayın derim. Ayrıca VTV  tv ailesi için yaş pasta yaptım çilekli pastayla beraber VTV tv ailesine gönderdim yiyenlere şifa olsun canlar:)))

VTV tv'de yayınlanaçak Programın adı Mügeyle portakal çiçeği 14 haziran Cuma günü saat 10 ila 12 arası yayında VTV TIKTIK 'TA  


Çekimi izlemek isteyenler buyurun kanalvip TIKTIK:)))

Ayrıca canım Minem  benim pastalarımın üzerine  bu güzel yazıları yazdı Lasorella nikah sekerleri TIKTIK Çok beğendim ellerine sağlık kuzum sağol:)))


HAYIRLI AKŞAMLAR CANLAR
DUALARINIZA HER ZAMAN TALİBİM:)))

39 yorum:

Bakır tencerem dedi ki...

ayşecim ellerine sağlık döktrmüşsün maşallah :)

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Hayırlı olsun Ayşe'cim,çok sevindim:)

Didem Özkan dedi ki...

Ne kadar da güzel olmuş herşey! Çok sevindim :) İnşallah izleyeceğim heyecanla :)
Çok sevgiler..

bir kase lezzet dedi ki...

Teşekkür ederim çok sağolun:)))

nevininyemekleri dedi ki...

Goruntu muhtesem zevkle seyredecegim insallah ellerine saglik:)

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Programı seyretmeyi dörtgözle bekliyorum. Şahane yemekler, pastalar yapmışsın. Ellerine ve emeğine sağlık Ayşecim. Sevgilerimi yolluyorum...

Emel YILMAZ AKAN dedi ki...

Ellerine sağlık herşey harika görünüyor...
Hayırlı olsun ne kadar güzel bir duygu ...
Sevgilerimle...

mavii dedi ki...

yolun acik olsun ablacim cafe yerine kmbilir yemek programi bile sunarsin hersey mutis guzel

Fatma Başaran dedi ki...

hayırlı olsun.Rabbim yolunuzu açık etsin.

özlem dedi ki...

döktürmüşsün maaşallah . hayırlısı olsun çok sevindim ama ben izleyemeyeceğim. internetten izlenebiliyor mu? kaçırmak istemem arkadaşımı.

tatesal dedi ki...

Canım tebrik ederim her zamanki gibi süper lezzetler...programı izlemek isterim en çok da seni canlı canlı görmek için heyecanlıyım...sevgiler...

hülya dedi ki...

Her şey harika görünüyor ellerine sağlık canım.Ayrıca tebrikler...

selma tamer dedi ki...

ellerıne sağlık yarınmıs benım tv de yok ama ınternetten seyredeceğım

birtutamkekik dedi ki...

ellerine sağlık ablacım yorulmuşsun ama değmiş..vtv yok bizde ama bulur izlerim ben bi şekilde videoyu
öpüyorum.:))

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Hayirlara vesile olur insallah,sevgiler ablacim.

the bircan dedi ki...

hayırlı olsun :)

Nuran dedi ki...

Çok sevindim, güzel bir etkinlik yaşamışsın. Hayırlı olsun:) Ellerine sağlık

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Ayşe abla harika şeyler yapmışşın o masa o masa:) nasıl bir masa o
Kocaman sevgiler:)

nursen aksoy dedi ki...

Ablacım ellerine sağlık,muhteşem bir sofra olmuş..hemen izleyeceğim..sevgiler

Selma's world dedi ki...

tebrik ederim cnm. ne güzel bişey bu.

VuslaT dedi ki...

İzlemek için elimden geleni yapacağım canım benim. Tebrik ederim. çokkk başarılı ol inşallah..
Sevgilerimle..

bubizimdünyamız dedi ki...

Ayşe çim senden bir bilgi almak isterim sen bu konuda teçrübeli olduğun için :))) Bir müşterim var benden cupcake ve poğca istiyor ama ne kadara vermeliyim bilmiyorum bana yardımcı olursan sevinirim sevgiler :)))

Arzu Sözen dedi ki...

Cok sevindim canim hayirlara vesile olur insallah..:-)

Turuncu Tatlar dedi ki...

canım senin için çok sevindim eminim güzel bir tecrübe olmuştur:)masada harika olmuş ellerine sağlık inşallah yarın unutmazsam programı izliyiycem sevgiler...:)

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olacağına inanıyorum

kadriye dedi ki...

Masallah sana lezzetlim yolun acik olsun sen daha nerelere geleceksin hep beraber görcez hak etti:)

bir kase lezzet dedi ki...

HOŞ GELDİNİZ CANLAR.
Bu güzel dileklerinize teşekkür ederim sağolun çok duygulandım :)))
Gelin canlar neler yapar sizlere lezzetliniz:)))

Saadet Yamak dedi ki...

Maharetinizi konuşturmuşsunuz maşaAllah! :) Ellerinize sağlık

Dilek Afiyon Avcı dedi ki...

Hayirli olsun ablacigim. Cok hos bir durum. Cok sevindim senin adina. Emegine ellerine saglik...

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Her biri ayrı güzellikte olmuş. Çekimin de çok başarılı olduğundan eminim.
Sevgiyle kal.

ZEYNEP KOZAN dedi ki...

canım sofran harika olmuş
maşallah sana valla herşey süper kusursuz.ellerine sağlık tebrikler

Sevimin Aşkanası dedi ki...

canım inşallah bir daha kine görüşür tanışırız inşallah :)sevgiler

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Çok güzel bir çekim olmuş.
Programı ağzımızın suyu aka
aka dükkan komşularımla
izledik.
Ellerine sağlık

bir kase lezzet dedi ki...

Hoş geldiniz canlarım teşekkür ederim :)))))
Çekim esnasında o kadar doğal olduki tüm VTV ailesine ve tüm dostlara takipçilerime teşekkür ederim...

Anne Mutfak Perisi dedi ki...

Ayşecim hayırlı olsun ve devamı gelsin inşallah.

llimaverda dedi ki...

deliciosa mesa, me gusta todo!! bsts

gooogoook dedi ki...

Programı izledim, ne kadar Genç bir hanımsınız, Ayşe hanım, hem, genç hem yüzü güzel hem de içi güzel, bildiklerini esirgemeden payşalan bir insansınız. Hayran hayran izledim, sanki ailemden biriydi karşımdaki. Sevgi ve selamlar:).

Bir Kase Lezzet Ayşe Alkan dedi ki...

Teşekkür ederim canlarım sağolun:))
İNŞAALLAH:)

mavii dedi ki...

ablacimmmmm masani yeni goruyorummmmm mutissinnnnn onlarin yerinde olmak isterdim.aklim kurabiyede kavala mi ney o ablam tarifi yok mu arsivde