Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

KREM KARAMELLİ KEK

ADALETİN KERAMETİ Hz. Ali ( r. a.) Sıffin'e giderken yolda zırhını düşürür. Zırhının düştüğünü fark edince, almak için geri d...



ADALETİN KERAMETİ


Hz. Ali ( r. a.)


Sıffin'e giderken yolda zırhını düşürür.
Zırhının düştüğünü fark edince, almak için geri döner ve Hristiyan bir adamın elinde zırhını görür.


Nazikçe zırhını ister adam vermez ve onu Küfe kadısı Şurayh'ın ( r. a. 'ın) huzuruna götürür.


Hz. Ali ( r. a.) Kadıya şöyle söyler:
Sıffin'e giderken yolda fark etmeden zırhımı düşürmüşüm. Dönüp aradım bu adamın elinde gördüm efendim.
Nazikçe istedim vermedi.


'' Bu zırh benimdir '' der dava eder. Hıristiyan adam hayır efendim benim der.


Adam inkar edince. Kadı Hz. Ali ( r. a.'dan) şahit ister.


Hz. Ali ( r. a.) Hz. Hasan'ı ve azatlı kölesi Kanber'i şahid olarak gösterir.
Kadı, evladın babası lehine şahitliğini kabul etmez. Peygamberin torununun şahitliğine izin vermedi ve başka bir şahid istedi.


Hz. Ali başka şahidim yok dedi. Bunun üzerine, Kadı zırhı adama verdi.
Hz. Ali (r. a.) zırhını kaybettiğine hiç üzülmedi , hükme razı oldu ve güldü.


Hristiyan adam bu hale hayran kaldı ve zırhı alıp çıktı. Biraz gittikten sonra durdu, düşündü; ben ne yaptım.
Alinin zırhına sahiplendim. O ise kaybettiği zırhı için güldü geçti.
Ben yalan söyledim, geri dönüp zırhı geri vermeliyim.

Hristiyan adam geriye döner ve Hz. Ali ( r. a.' a ) şöyle dedi:


'' Bu hüküm ancak peygamber hükmüdür.'' İslam dini ile müşerref olmak istiyorum der.
Hemen Şahadet getirip müslüman olur. Zırhın Hz. Alinin olduğunu söyler ve hemen teslim etmek ister.
( Lakin Hz. Ali ( r. a.) zırhı almadığı gibi ona birde at hediye eder.:)
.......................................................................................................

ALLAH'IN EN ÇOK SEVDİKLERİ VE BUĞZ ETTİKLERİ
Peygamber Efendimiz (s. a. v.) buyurdular :


Allahü Teala üç kişiyi sevmez, fakat onlardan üç kişiye daha çok buğzeder.( sevmez)


1. Fasıklara buğzeder, fakat yaşlı fasığa daha çok buğzeder.


FASIK: Allah'ın emirlerine aykırı davranan, günahkâr, kötü huylu, kötülük yapmayı alışkanlık haline getiren kimseye fasık denir.

2. Cimrilere buğzeder, fakat zengin cimriye daha çok buğzeder.


3.Kibirlilere buğzeder, fakat kibirli fakire daha çok buğzeder.


Allahü Teala üç kişiyi sever fakat onlardan üç kişiyi daha çok sever :


1. Takva sahiplerini ( kendisinden korkanları ) sever, fakat genç olduğu halde takva sahibi olanları daha çok sever.


2. Cömertleri sever, fakat fakir olduğu halde cömert olanları daha çok sever.


3. Tevazu sahiplerini sever, fakat zengin olduğu halde tevazu sahibi olanları daha çok sever.


30 / 3 / 2012
Cuma


HAYIRLI GÜNLER
SEVGİ :)
SAYGI :)
MUHABBETLE BEN GELDİM............


Nasılsınız iyi misiniz, çok iyiyiz İnşallah.
Bir haftayı daha bitiriyoruz şükürler olsun.


Hepimizin evlerine, bloklarına sağlık sıhhat huzur diliyoruz........
Maddi ve manevi dertlerimize, Şafi isminden şifa istiyoruz.........

Fasıklıktan, kibirlenmekten ,buğuzdan cimrilikten sana sığınırız....

Gene kıssadan hisselerimi fazlası ile aldım, içim huzurla doldu.
Herkese ve kendime her şeyin hayırlısını diliyorum ve istiyorum.
Bugün haftayı tatlı tatlı bitirelim istedim.
Sizlerle bizim evde konması ile bitmesi bir olan bir tarif paylaşacağım.
Merak ettiniz demi?






Krem karemelli kek :Harika, hem yaş pasta , hem sütlü tatlı, hem kek üçü bir arada.
Mükemmel bir lezzet.
Hadi tarif edelim, beyler bayanlar hazır mısınız.


Pamuk eller mutfağa


Bu benim sloganım haline geldi, her zaman bunu söylerken gülüyorum ve sanki herkesin hazır mutfakta olduğunu görüyorum.
O şevkle tarifimi giriyorum.
Tatlıyı yapalım,
Tatlı yiyelim.


Tatlı konuşalım.
Buyurun gelsin malzemeler.

    MALZEMELERİ



Karemeli için
1 Su bardağı şeker




Kreması için

 3 Yumurta
3 Su bardağı süt
3 Yemek kaşığı şeker
1 Yemek kaşık nişasta
1 Portakal kabuğu rendesi
1 Vanilya

Keki için

1 Su bardağı şeker
1 Su bardağı sıvı yağ
1 Su bardağı süt
 3 Yumurta
3 Yemek kaşığı kakao
1 Paket vanilya
1 Portakal suyu
 1 Yemek kaşığı sarelle
 1 Yemek kaşığı nişasta
1 Kabartma tozu
2 Su bardağı un

Yapılışı


1) Karamel için: şekeri, teflon tavada, karıştırmadan ve kısık ateşte tamamen sıvılaşan'a kadar eritelim. Sıvılaşan karameli kalıbınızın tabanına dökelim.
2) Püf noktası: kelepçeli kalıp kullanmayalım.
3) Kreması için: Yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpalım ve diğer malzemeleri koyup karıştıralım. Karamel şekerinin üzerine dökelim. Not: Kreması pişmeyecek.
4) Keki için: Yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpalım. Yağ, süt, portakal suyunu vanilya ve sarelleyi ilave edip çırpmaya devam edelim. En son un, kabartma tozu nişastayı ve kakaoyu eleyip ilave edip karıştıralım.Maşallah hadi çok güzel oluyor.


5) Kremanın üzerine dökelim, korkmayalım pişince birbirinden ayrılacak.
6) Fırının tepsisine yarıya kadar su dolduralım. Tepsiye kalıbınızı oturtarak 175 dereceye ısınmış fırında pişirelim. Kekimiz kabardı ısıyı düşürelim neden?
7) Püf noktası:Çünkü içi tam pişmedi ısıyı 150 dereceye düşürelim şimdi oldu.Biraz içini çeksin, kıvama gelsin. Güzel olsun hiç acelemiz yok evet şimdi hazır kürdanı batıralım . Olmuş çıkaralım soğusun.
8) Mmmmmmmmmmmmmm mis mükemmel bir koku aman Allah'ım şükürler olsun sana.
9) Püf noktası : 1 Gece buz dolabına koyacağız, krem karemelin donması için. Hiç tırtıklamayın benim gibi üzerine not yazın. Sakın ellemeyin tırtıklamayın.
10) Püf noktası : Dolaptan alın ocağı kısık açın 5 dakika ocağın üzerinde döndürün korkmayın yanmaz, kendini salsın haaa şimdi oldu sallayın kıpırdanıyor servis tabağına ters çevirin.
11) Bravo tebrikler, harika oldu. Hepimizin ellerine sağlık. Bu lezzet bu emeğe deydi.

Eşimden geçer not alan bir tatlıyı sizde deneyin.





AFİYET OLSUN :)

HAYIRLI CUMALAR
HAFTA SONUNUZ
KREM KAREMELLİ KEK TADINDA OLSUN.........

124 yorum

  1. yapılışını okurken dahi ağzım sulandı. sık sık yutkunduğumu farkettim:))

    YanıtlaSil
  2. ooof öldüm bittim şuaaan diyetteyim ama bu yapılır mı??

    YanıtlaSil
  3. Yazınız gene çok güzel, kaleminize sağlık.
    Bu kekin tadını çok merak ediyorum, hep görüyorum, denemem lazım, güzel gözüküyor...
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Kıssadan hissemizi aldık bugünde. Ne kadar doğru ve adaletli, paylaşımın için çok sağol.

    Bugün gördüğüm en harika güzellik bu, nefis bir tarif, elbette hemen biter böyle bir kek. Dediğin gibi gerçekten üçü bir arada. Ellerine sağlık, birde böyle fotoğraflı anlatman benim gibi çok bilmeyenler için faydalı oluyor..

    Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  5. canım çok güzel olmuş ama çok mekanetli iş ya ben ona dokunmadan bir gün nasıl bekliyeceğim merak edrim ben:)
    ama inan bu postu okurken tahi ağzım sulandı kesin yapınca tadından yenmez birşey olacak denemek isterim

    YanıtlaSil
  6. waowww.... ben bittim şekerim bu keke kesinlikle denicem ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. ayşeciğim yine muhteşem birşey paylaşmışsın. ellerine sağlık arkadaşım hayırlı cumalar, sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  8. süper bir lezzet canım ve çok da değişik acaba chesekek gibi mi tadı merak ettim...ellerine sağlık hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  9. harikaydı canım , yazın da kekin de mükemmel... en yakın zamanda deneyeceğim kek tarifini, elllerine sağlık..hayırlı cumalar.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. süpersin arkadaşım,bana anlatmak yapmaktan daha zor geliyor.böyle tatlı tatlı anlatanlara bayılıyorum.tarifin çok güzel,hiç yapmadığım bi tarif,denemek isterim.sevgilerrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  11. nasılll güzel bir şey, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık arkadaşım nefis olmuş özellikle hem krem karamel hem de kek severleri bir araya getirmiş bu tarif:)

    YanıtlaSil
  13. nefis bir pasta bu. ben de çok severim. çikolata lezzeti ve portakalın uyumunu da ilk kez bu pastayla farketmiştim. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Kardeşim hayırlı cumalar dilerim.
    Kudretullah'ı denemeyen sanırım bir
    ben kaldım ellerine sağlık enfes ol
    muş tabağı alıp kaçıyorum öptüm.

    YanıtlaSil
  15. sana tatlı yapmayı yasaklıyorum:)

    YanıtlaSil
  16. enfes bir kek , bende pek severek yaparım....bu keki ilk farklı bir isimle görüp o şekilde yazmıştım...sonra isimsiz bir arkadaş bilgilendirince hemen ismini değiştirdim.....kademeli anlatmanızda güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. hiç denemediğim değişik bir tarif, işte bu yüzden seviyorum blogumu yeni tarifler öğreniyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Senin şu kıssadan hisslerine bayıldığımı söylemiştim değilmi?Yine çok güzeldi...:)Kek de müthiş görünüyor..Yanlız birşey sorabilirmiyim?Kremayı pişirip mi karemelin üzerine döküyoruz,yoksa pişirmedenmi?
    Sanada hayırlı Cumalar olsun canım,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Super olmus.ellerine saglik.cokta guzel buarada

    YanıtlaSil
  20. Foto herşeyi anlatıyor ayşecim... ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı cumalar geldim okudum çok beğendim kek görüntü pasta gibi ellerine sağlık hayırlı hafta sonları diliyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Ellerinize sağlık bu tarifi portakal ağacının tarif defteri formunda gördüğümden beri (sanırım 8-9 yıl oldu) bir denemek kısmet olmamıştı. Yapımını ne kadar güzel resimlerle anlatmışsınız. İnşallah en kısa zamanda deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Ayşeeeeeeee acil cevap ver bunu bu akşam yapsam yarında ilk piştiği an kadar güzel olurmu? yoksa yarın erken kalkıp bunumu yapayımmmm..Çok güzel.çok...

    YanıtlaSil
  24. Super gorunuyor.Hersey iyi hos da 1 gece dolapta bekletmeye dayanabilirmiyim bilemiyorum :))

    YanıtlaSil
  25. Mmmmmmmm ellerine sağlık ayşe hanım.

    YanıtlaSil
  26. Hikayeler tarif muhteşe.
    Maşllah hamarat hatun.

    YanıtlaSil
  27. Süper bir kek olmus, ellerine saglik bayildim...Hele ki blog süper....

    YanıtlaSil
  28. Harika bir kek, cok güzel görünüyor...Ellerine saglik, blog ta süper cok sevdim....

    YanıtlaSil
  29. çok güzel görünüyor , eline sağlık , canım çekti be

    YanıtlaSil
  30. Ay eksik okumuşum. Tamam. Harika. Teşekkür ellerine sağlık. Sevgiler ayşem.

    YanıtlaSil
  31. Ne kadarda güzel görünüyor böylee enfes bir tat ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  32. HOŞ GELDİNİZ CANLARIM.
    :)
    MİSAFİRİMİ UĞURLADIM VE HEMEN SİZE KOŞTUM.
    :)
    HEPİNİZİN SORUSUNA TEK TEK CEVAP VERECEĞİM.
    :)
    SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  33. TATESELCİM CHEESECAKE GİBİ Mİ TADI DİYE SORMUŞSUN.
    :)
    DEĞİL CANIM YAŞ PASTAYLA KEK ARASI:
    SAYGILAR.

    YanıtlaSil
  34. KARDEŞLER NİKAH ŞEKERİ CANIM KREMASI PİŞMEDEN KARAMELİN ÜZERİNE KONUYOR.
    :)
    SAYGILAR.

    YanıtlaSil
  35. VUSLATÇIM BU KEKİ AKŞAM YAPARSAN
    DAHA İYİ OLUR ERTESİ GÜNÜ GÖRÜNÜMÜNDE HİÇ DEĞİŞİKLİK YOK SENCE BENİM FOTOĞRAFLARIM NASIL
    BURDAN PAY BİÇ :))
    SAYGILAR......

    YanıtlaSil
  36. pes dogrusu harika görünüyor eminim tadıda görüntüsünden üstündür..Bendeki ilk deneyim korkusunu attığım an (ya olmazsa korkusu) deneyeceğim..elleriniz dert görmesin:)

    YanıtlaSil
  37. Çok iştah açıcı olmuş.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  38. Enfes olmuş enfes, ellerine sağlık canım. Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  39. ooooh kek harika görünüyor...
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Çok güzel olmuş ki eminim tadı da bir okadar güzeldir.Tarifi bir deneyelim bakalım.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  41. nefis görünüyor bu aralar bloglardan aldığım tarifleri yapmaktan kilo aldım ama yeni şeyleri denemek hoşuma gidiyor. buda çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  42. Tek kelime yeter 'bayıldımm'

    YanıtlaSil
  43. samimiyetinden cesaret alarak ayşecim demek istiyorum ellerine sağlık anlatımında çok ayrıntılı olmuş sonuçta harika,afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  44. krem karamele bayılırım ama...
    tarif benim için çetrefilli:(

    YanıtlaSil
  45. iYİ AKŞAMLAR CANIM, ETKİNLİĞE KATILIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER YİNE BEKLERİM..BU NEFİS KEK TARİFİ ŞU AN YAYINDA ELLERİNE SAĞLIK CANISI...

    YanıtlaSil
  46. çok güzel olmuş canım , harika görünüyor , ellerine sağlık , sevgiler.

    YanıtlaSil
  47. bakarken ağzım sulandı desem:)))nefis, muhteşem görünüyorayşecim, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  48. ellerine sağlık
    çok merak ettiğinm bir tarifti bu
    çok ta güzel görünüyor...........

    YanıtlaSil
  49. amaniin ne buuu krem karamelli kek miii. ikisine de bayılırım. ikisi bir arada öle mi....
    :)))
    hikaye ne güzelmiş.
    sonraki 6 madde de.
    :)

    YanıtlaSil
  50. çooook güzel görünüyor,gelde kilo alma,ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. Canım ellerine sağlık bayıldım ben bu tarife.
    Kıssamıda okudum süper paylaşım.
    Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  52. Tam istediğim gibi bir tarif.Sütlü tatlı kıvamında bir kek.hemen denemek istiyorum.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  53. ilk başlangıçta,ayy ben bu keki yapamam dedim,karışır birbirine sıvılar diyee..:))
    KORKMAYINN,ibaresi,, yüreğime su serpti ablamm:))
    ellerine sağlık..
    hikaye de çok hoş.
    mutlu hafta sonları kıymetlim;)
    öper seni kekiğin..
    :)

    YanıtlaSil
  54. bu tarifleri kopyalıyorum hep bir gün hepsini yapıcam inşallah :)
    bu arada nefis görünüyor ellerinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  55. Aysecigim, yumurtali tatlilar icin bir puf noktasi da benden sana. brezilyali bir arkadasim soylemisti, malum genelde ciftlik yumurtasi kullaniliyor cogunlukla, cok yumurta gerektiren tariflerde yumurtanin sarisini ayiran zari atarlarmis, bu krem karamel tarifinde ben krema dedigin karisimi tel suzgecten suzerek dokuyorum kaliba.

    Belki isine yarar canim, ben faydasini gordum :-) cok guzel bir tatli ellerine saglik, ben de severek yaparim :-)

    YanıtlaSil
  56. Ellerine sağlık canım.Çok güzel anlatmışsın.Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  57. süper bir tatlı-kek ,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  58. Canım güzel paylaşımın ve tarifin için çok teşekkürler,ellerine sağlık,,,her zaman bekliyorum :)
    GÜZEL TARİFİN BURDA YAYINDA selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  59. TEŞEKKÜRLER HOŞ GELDİNİZ
    :)
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    :)
    SAYGILAR DOSTLARIM
    :)

    YanıtlaSil
  60. Ayşe, bu bir şaheser!

    Kesinlikle yapacağım, adını da'Bir kase lezzet/Ayşeciğim usulü krem karamelli kek' olarak kaydediyorum.

    Ellerin dert görmesin, kısmetle dolsun.

    YanıtlaSil
  61. Süper bir tarif canım.Görsele bayıldım.Dualarına gönülden amin...Yapamam diyordum ama püf noktalarını da açıklamışsın,deneyeceğim:)Ellerine sağlık..Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  62. Ellerin dert görmesin canım yine harikasın. Muhteşem bir görüntü. eminim tadı da olağanüstüdür. Hiç denemediğim bir tarif. Ama o kadar güzel anlatmışsın ki mutlaka deneyeceğim. Ve sonucu da paylaşacağım.
    Kıssadan hissemi aldım.
    Mutlu ve bol güneşli bir haftasonu diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  63. Kıssadan hisseye bayıldım.
    Ayşem kek harika bende denmiştim misafirlerimin de çok hoşuna gitti, sevilmeyecek gibi değil.
    Ellerine sağlık canım benim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  64. Hiç denemediğim bir kek ama muhteşem gözüküyor:)ellerine sağlık, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  65. Hiç denemediğim bir kek ama muhteşem gözüküyor, ellerine sağlık, sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  66. eline emeğine sağlık arkadaşım kissadan hikayene bayıldım zefk alarak okudum senin butur paylaşımlarına hayranım .ankaradan antalyaya kucak dolusu sevgiler selamlar ..

    YanıtlaSil
  67. ellerine sağlık canım:)
    harika görünüyor:))
    hayırlı günler,sevgiler

    YanıtlaSil
  68. Canım arkadaşım döktürmüş gene. Benim krem karamelli kekim faciayla sonuçlanmıştı. Üstü omlet gibi birşey olmuştu. Seninkinin maşşallahı var. Ellerine sağlık canımın içi..

    YanıtlaSil
  69. Merhaba Çok güzel gözüküyor kesinlikle denemem lazım ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  70. Kardeşim bende eklediğin tarif hemen
    görünüyor gelip yorum bırakıyorum bir
    sorun yok bazen blogerden kaynaklanı yor oda kısa zamanda düzeliyor ablacığında seni kucaklar:)))öpüyorum...

    YanıtlaSil
  71. Kibristan kucak dolsusu sevgiler arkadasima...Bende sizinle tanistigima cok mutlu oldun her zaman gorusmek dilegiyle ben de sizi izlemeye aldim tariflerin cok nefis Krem kremeli kek cok nefis gorunuor ellerinize saglik afiyet seker olsun mutlu bir hafta sonu gecirmenizi dilerim :))

    YanıtlaSil
  72. Kibristan kucak dolsusu sevgiler arkadasima...Bende sizinle tanistigima cok mutlu oldun her zaman gorusmek dilegiyle ben de sizi izlemeye aldim bu be guzellik bu kadar guzel bir kek olamaz mutlaka denemem gerekir , Krem kremeli kek cok nefis gorunuyor ellerinize saglik afiyet seker olsun mutlu bir hafta sonu gecirmenizi dilerim :))

    YanıtlaSil
  73. ellerıne saglık bayıldım bu tarıfe.....

    YanıtlaSil
  74. oyyy oyyy oyyy harıka bişi bişey bu denicem canım

    YanıtlaSil
  75. harika görünüyor!
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  76. Canım,yazın harıka güzel bir paylaşım sagolasın.Keke bayıldım çok güzel bir görüntü olmuş ellerıne saglık bende denıyecegım.

    YanıtlaSil
  77. süper bir tarif olmuş harika görünüyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  78. evet evet birkaç yerde daha gördüm pek güzel olmalı ki deneniyor :) ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  79. âlemsin sen yaa.. keki yaptırmadın yedirdin resmen.. eline sağlık nefiiis olmuş.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  80. Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş müthiş paylaşımlar.

    YanıtlaSil
  81. harika olmus canim
    ellerine saglik :-)

    YanıtlaSil
  82. Nefis olmuş.
    Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  83. canım arkadaşım herzamanki gibi harikasın.kıssadan hissemi seninde dediğin gibi fazlasıyla aldım canım yüreğine sağlık senin yazılarındaki kıssalara bayılıyorum hatta yazı yayınlamadığın günler yazılarını dört gözle bekliyorum.Krem karamelli kek tarifin not alındı canım en kısa zamanda denenip sizlere sunulacak sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  84. çok lezzetli görünüyor iyi geldi tatlı:)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  85. Sevgili Ayşe,
    Beni merak etmişsin sağol canım, şimdi daha iyiyim.
    Geçtiğimiz hafta küçük bir rahatsızlık geçirdim.
    Yemek sayfamı güncellemeye çalıştım ama gezi sayfamla, yazı sayfamı ihmal ettim.
    Açıkları yeni yazılarla kapatırız artık : )
    Bu arada;
    Karamelli kek nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Bu keki denemeyi hep istiyorum ama uğraştırır diye vazgeçiyorum.

    YanıtlaSil
  86. NEKADAR İÇTEN YAZIYORSUN CANIM YA ANLATIMINA BAYILDIM.
    KEKE AYRI Bİ BAYILDIM EN KISA ZAMANDA BENDE DENİCEM UMARIM SENINKI KADAR GÜZEL OLUR..=)
    DUA İLE SIMSIKI SARILDIM.

    YanıtlaSil
  87. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem bir görüntü. Görüntüsü bile bana yetti.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  88. HOŞ GELDİNİZ
    :)
    AMAN CANLARIM GELMİŞ
    :)
    PAZAR GÜNÜNÜZ GÖNLÜNÜZCE MUTLU GEÇİRMEK DİLEKLERİMLE.
    :)
    SAYGILAR

    YanıtlaSil
  89. Ellerine sağlık arkadaşım bu keki daha önce denedim ama başarısız oldu.Kalıptan çıkmadı ve moralim bozuldu açıkçası yine denemeye korkuyorum ama çok güzel görünüyor yine denesemmi acaba?

    YanıtlaSil
  90. merhaba canım.anlatımına bayıldım.karamelli tadları çok seviyorum.bu tarifini en kısa zamanda deneyip sonucu sana yazıyorum.iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  91. kızım ile bayıldık bu keke en yakın zamanda bende yapmayı istiyorum inşallah biraz zahmetli ama kesinlikle yapmaya değer ellerinize sağlık.
    (Bir ara Ankara'daydım,unutulmuşumdur diye düşünürken özlendiğimi bilmek beni mutlu etti teşekkür ederim .)Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  92. kıssadan hisseler için saol gerçek olan bunlar:>

    YanıtlaSil
  93. Valla görüntü 10 numara.harika olmuş ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  94. Canım kıssa süper ellerine sağlık kekte süper çok canım çekti.

    YanıtlaSil
  95. Nefis olmuş çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım hemen deneyeceğim tarifini.

    YanıtlaSil
  96. yazi cok hosuma gitti tesekkurler paylasim icin.
    kekde lezzetli duruyor ama artik tatliya durrrr demeliyim:)

    YanıtlaSil
  97. Çok güzel bir tarif ve sayfa gerçekten tebrik ederim Allah Razı Olsun. Tüm tariflerinizi beğeniyorum ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  98. canım karemel nefis bir tat kekle buluştuğunda enfes olmuştur eminim ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  99. Kek al beni ye diyooor.Ellerine saglik.Sevgiler

    YanıtlaSil
  100. Ayşe hanım iyiki bu bloğu açmışsınız.
    Allah sizden razi olsun.
    Kendimi geliştiriyorum.
    Ellerinize kaleminize sağlık.
    Her şey mükemmel.
    Sizin yeni paylaşımlarınızı bekliyorum.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
  101. Çok ilginç bir kek değil mi? Nefis bir görünüşü var. Ben de cesaret edip deneyebilsem :)) Olmaz diye korkuyorum galiba..

    Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  102. Teşekkürler
    :)
    Dostlarım
    :)
    Yeni bir güne merhaba diyoruz
    :)
    Saygılar.
    :)
    Ben yeni tarifimi yazmaya başlıyayım:)

    YanıtlaSil
  103. Merhabalar,

    Bu adalete, hükmü verene ve hükme ne denilebilir ki? Tebessüm edilir ancak. Nitekim Hz. Ali de tebessüm etmiş. Verilen bu hüküm, gayrı müslimi etkilemiş ve düşündürmüş ve ilahi adaletin tecelli etmesine vesile kılmıştır.

    Bu güzel adalet dersi için teşekkür ederim.

    Krem Karamelli Kek'te çok güzel olmuş, elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  104. Harika bir kek olmuş gerçekten. Mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  105. Kesinlikle deneyeceğim! Hem de bu gece eve varır varmaz!
    İlginç, 40 sene tatlı merakım olmadı, şimdi var, hem de ciddi seviyede...

    YanıtlaSil
  106. bu keki bende yApmak istiyorum ne zamandır ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  107. inanamıyorum.
    harika!
    ellerin dert görmesin işallah

    YanıtlaSil
  108. Müthiş lezzet.
    Ellerine sağlık maşallah.

    YanıtlaSil
  109. Kek güzel ama anlatımınız daha güzel.Ellerinize saglık...

    YanıtlaSil
  110. harikaaa bu kekin tamamını yersem bir hafta yemek yiyemeyebilirm ama olsun istiyorum onuu:))) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  111. bu keke nette çok rastladım çok da merak ettim ama denemeye cesaret edemedim sizin verdiğiniz püf noktaları ile en kısa zamanda deneyeceğim .Sonucu bildiririm.Bu arada hayallerimizde ortak...

    YanıtlaSil
  112. bu keke nette çok rastladım çok da merak ettim ama denemeye cesaret edemedim sizin verdiğiniz püf noktaları ile en kısa zamanda deneyeceğim .Sonucu bildiririm.Bu arada hayallerimizde ortak...

    YanıtlaSil
  113. bu keke nette çok rastladım çok da merak ettim ama denemeye cesaret edemedim sizin verdiğiniz püf noktaları ile en kısa zamanda deneyeceğim .Sonucu bildiririm.Bu arada hayallerimizde ortak...

    YanıtlaSil
  114. Nereye düştüm ben maşallah hepsi güzel.kıssalarda.

    YanıtlaSil
  115. Bu hep denemekten korktuğum bir tarifti ama aklımı çeldin şimdi (: ellerine sağlık canım. enfess

    YanıtlaSil
  116. kekin yapilisindaki sut ve portakal kabugu malzemelerde yok..olculeri tekrar yazabilir misiniz(kekle ilgili olani)

    YanıtlaSil
  117. SEMACIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
    :)
    KÜÇÜK FOTOĞRAFLARI EKLERKEN ÇOK SORUN YAŞADIM VE EN SON TEKRAR DENEDİM KOYMAK İÇİN O AN GÖZÜMDEN KAÇMIŞ.EKLEDİM TARİFE
    :)
    SAYGILAR.
    SÜT VE PORTAKAL SUYU KEKTE VAR.
    PORTAKAL KABUĞU KEKTE YOK.

    YanıtlaSil
  118. Ben hiç duymamıştım bu keki,harika görünüyor arkadaşım ellerine sağlık,yorumlara baktımda göremedim(benden başka anlamayan olamamış galiba:))kremeyı pişirmeden mi koydun anlayamadım?sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  119. OZGURCÜM HOŞ GELDİN
    :)
    KREMASI PİŞMEYECEK TARİFEDE EKLEDİM
    :)
    SAYGILAR CANIM.

    YanıtlaSil
  120. İlk başda insan korkuyor karışırmı diye fakat süpriz bir kek çıkıyor ortaya. Sende müthiş güzel yapmışsın.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil