Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

KABAK TATLISI

HERKES ASLINA ÇEKER Bir padişah Hızır’ı görmek istiyordu. Bir gün bunun için tellallar çağırttı: -Kim bana Hızır'ı gösterirse on...






HERKES ASLINA ÇEKER

Bir padişah Hızır’ı görmek istiyordu. Bir gün bunun için tellallar çağırttı:

-Kim bana Hızır'ı gösterirse onu armağanlara boğacağım,dedi.

Birçok oğlu uşağı olan fakir bir adam bu işe talip oldu. Karısına dedi ki:

-Hanım ben padişaha Hızır'ı bulacağımı söyleyip ondan kırk gün müsade alacağım.
Bu kırk gün için padişahtan size ömrünüz boyunca yetecek yiyecek, içecek ve para alırım.
Kırk günün sonunda Hızır'ı bulamayacağım için benim kelle gider, ama siz rahat olursunuz.

Adamın karısı kanaatkar biriydi:

- Efendi biz nasıl olsa alıştık böyle kıt kanaat geçinmeye. Bundan sonra da idare ederiz.
Vazgeç bu tehlikeli işten, dedi.

Ama adam kafaya koymuştu. Padişaha gidip Hızır'ı bulacağını söyledi.
Hızır'ı bulmak için koşuşturacağı kırk gün zarfında ailesinin geçimi için sarayın ambarından tonlarca yiyecek, içecek ve nakit para aldı. Bunları evine teslim edip kırk gün ortalıktan kayboldu. Kırk günün bitiminde padişahın huzuruna çıkıp herşeyi itiraf etti:

-Benim aslında Hızır'ı falan bulacağım yoktu. Ailece sıkıntı çekiyorduk. Hızır'ı bulacağım diye sizden dünyalık almak istedim, dedi.

Padişah buna çok kızdı:

-Padişahı kandırmanın cezasını hayatınla ödeyeceğini hiç düşünmedin mi? diye bağırdı.

Adam da her şeyi göze aldığını söyledi. Bunun üzerine padişah yanında bulunan üç veziriyle görüş alış verişinde bulundu.

Birinci vezire sordu:

-Padişahı kandıran bu adama ne ceza verelim?

-Efendimiz, bu adamın boğazını keselim, etini parçalayıp çengellere asalım.

Bu sırada peyda olan, nurani bir genç, vezirin sözleri üzerine söyle dedi:

-Küllü şeyin yerciu ila aslihi

Padişah ikinci vezirine sordu:

-Bu adama ne ceza verelim?

-Hükümdarım bu adamın derisini yüzüp içine saman dolduralım.

Biraz önce ansızın ortaya çıkan genç yine:

-Küllü şeyin yerciu ila aslihi, dedi.

Padişah üçüncü vezire sordu:

-Ey vezirim sen ne dersin, Padişahım bana göre, bu adamı affedin Size yakışan, sizden beklenen budur. Çünkü çoluk çocuğunun rahatı için kendini feda edebilecek kadar da iyi yürekli.

Nurani genç yine söze karıştı:

-Küllü şeyin yerciu ila asıhı

Bu defa padişah o çocuğa yöneldi:

-Sen kimsin? İkide bir tekrarladığın o laf ne demektir?

Genç cevap verdi:

-Senin birinci vezirinin babası kasaptı. Onun için kesmekten, etini çengellere asmaktan bahsetti. Yani aslını gösterdi.
- İkinci vezirin babası yorgancı idi. Yorgan yastık, yatak yüzlerine yün, pamuk doldururdu. O da babasına çekti.
- Üçüncü vezirin ise babası da vezirdi. O da soyuna çekti, büyüklüğünü gösterdi. Benim söylediğim söz "Herkes aslına çeker" demektir.

Vezir istersen (üçüncü veziri göstererek) işte vezir, Hızır istersen (kendini göstererek) işte Hızır, bu adamı mahcup etmemek için sana göründüm, dedi ve kayboldu.




HAYIRLI GÜNLER
SEVGİ, SAYGI VE MUHABBETLE BAŞLIYORUM
Bu kıssayı çok severim çok, ders aldığım ve kendi hayatımda uygulamaya çalıştığım bir kıssa.
Çünkü herşey aslına döner, biz nasıl kendimize, yaptığımız işlerde ve arkamıza bakıca nasıl davranmışım, ne bırakmışım, diyebiliyorsak.
Yatağımıza yatınca bu gün ne hayır yapabildim,Kendimizi günlük hesaba çekebiliyorsak.
Ne mutlu bize ,bulunduğum yeri ışıldatabilmişmiyim, çocuklarıma şu güzel dünyadaki insanlara güzel örnekmiyim.
Bunları hiç bir zaman unutmamaya çalışmak lazım.
Evet bugün sizlerle kabak tatlısı yapıcaz inşallah, önce biraz pişiricez daha sonra fırın yolculuğu olacak.


Mmmmm çok Leziz Kurban bayramında misafirlerime yapmıştım.
Eşim ben çocuklar çok severiz, çok faydalı, ara ara evlerimize girmesi lazım.

İhmal edilmemeli içinde beta koraten, olduğu için cildi güzelleştirir.
Çok tatlı yemem ama bu tatlıya asla hayır demem.
Şerife ablam yayladaki bahçesinde yetiştirip eşi pazarda satıyor.
Gidip sizin için resimledim, pazardan aldım ve pişirdim.

Çok özel, hormonsuz benim her zaman güvenerek aldığım bir ablam.
Önce faydalarından bahsedelim.


BAL KABAĞININ FAYDALARI
800 yıl önce yaşamış olan Buharalı ünlü Türk hekimi
İbni Sina bu mucizevi sebzeyi özellikle Kanser hastalarına önermiştir.
Balkabağının en önemli özelliği; çok yüksek miktarlarda beta karoten içermesidir. Karoten, cildimizi ve ağzımızdan anüse kadar tüm beden boşluklarını döşeyen yüzey dokunun kendini yenilemesi, onarması için gerekli bir vitamindir.
1) Sağlıklı bir bağışıklık sistemine sahip olmak için de beta karoten gereklidir. Çünkü bağışıklık sistemimiz bizi hem mikrobik hastalıklardan hem de kanserden koruyan en önemli savunma sistemidir.
2) Turuncu renkli bu sebze Mineral bakımından da oldukça zengindir. Balkabağı; Demir, potasyum, sodyum, fosfor, kalsiyum ve Magnezyum içermektedir.. Çocuklarda sağlıklı kemik gelişimine katkıda bulunur. Demir içermesi nedeni ile kansızlığı önler.

3) Balkabağı, bilinen en güçlü antioksidanların bir çoğunu bir arada içermektedir.
Daha önce de bahsettiğimiz gibi, antioksidanlar vücudumuzun ‘paslanmasını' önleyici Maddelerdir. Bir çok kronik dejeneratif hastalığa, Alzheimer'a, erken yaşlanmaya ve kansere karşı koruyucudur.
4) İçeriğindeki yüksek doz beta karotene bağlı görme keskinliğini artırıcı etkisinin, Alzheimer'dan koruyucu etkileri ile birleşmesi bu sebzeyi bilgisayar başında uzun süre çalışanlar için de bir kurtarıcı haline getiriyor. Hem göz, hem de beyin sağlığı için mükemmel bir besindir.
5) Şeker içermesine rağmen kalorisi çok yüksek değil, ılımlı miktarda şeker hastaları bile tüketebilir.
6) Bol miktarda lif içermektedir, içerdiği bitkisel lifler gıdalar ile alınan toksinleri, zararlı yağların bir kısmını sünger gibi emer ve kolesterolün, kandaki zararlı yağ oranının düşmesine yardım eder.
7) Bu lifler bağırsaklarda Su çekip kitle etkisiyle bağırsak hareketlerini artırırlar.
Hem bu etkisi hem de toksin emici etkisiyle balkabağı mide ve bağırsak kanserlerine karşı koruyucu kalkan oluşturur. Bol lif içeren sebze ve meyvelerin düzenli tüketilmesinin kilo kontrolünde de önemi büyüktür. Kabızlık ve Hemoroid sorunu olanlar için de mükemmel bir sebzedir.





Şimdi tarif edelim
Sakın zor demeyin tarifin aynısını uygulayın.

Beyler bayanlar pamuk eller mutfağa.

MALZEMESİ

Beş kg kabak
Altı su bardağı şeker
İsteğe göre üzerine ceviz ve tahin
YAPILIŞI

Kabakları kabuklarını soyalım yıkayalım resimdeki gibi doğrayalım tencereye koyalım içine iki su bardağı şekeri ilave edip tencerenin ağzını kapatalım, sabaha kadar dursun.
Sabah içine dört su bardağı şekeri de ilave edelim, kaynasın üzerindeki beyaz köpükleri ara ara alalım.İsteyen karanfil , tarçın koyabilir, ama ben kendi tadında pişiriyorum.


Suyu az kalıncaya kadar pişşin ve daha sora altını kapatalım. İlk buharı çıksın fırının tepsisine boşaltalım.
Fırının ızgara bölümünü çalıştıralım ikiyüzyirmi derece getirelim üzeri kızarıncaya kadar beklesin bakalım üzeri istediğimiz şekilde kızardıysa çıkaralım.
Soğusun isteyen cevizli, isteyen tahinli cevizli sunum yapabilir.
Bizde genellikle Antalyalılar tahinli cevizli yerler.
'' Peygamberimiz (S.A.V.) buyurdular ki:
'Ey Aişe,tencereyi kaynattığınız zaman,tencereye çokça kabak koyunuz.
Zira kabak, üzgün insanın kalbini kuvvetlendirir.


Hafta sonunuz kabak tatlısı, tadında geçmesi dileklerimle :)




AFİYET OLSUN :)

KALBİNİZDEN HÜZÜN
AĞZIMIZDA KABAK TATLISI TADINDA TAT
EVİMİZDEN BEREKET
BLOGLARIMIZDAN EVİMİZDEN BİRLİK BERABERLİK
EKSİK OLMASIN
CUMANIZ MÜBAREK OLSUN
İYİ HAFTA SONLARI :) :) :)

95 yorum

  1. Kardeşim hayırlı cumalar dilerim.Ka
    bak tatlısını çok severim ellerine
    sağlık.Hepsini uzanıp alıp yemek is
    terdim öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. canım canım canım bayılırım kabağa resimelr süperr dha yeni evde bitirmiş olmama rağmen valla canım çekmedi desem yalan olur ellerine sağlık aifyetler olsunn:))

    sevgilerimleee

    YanıtlaSil
  3. Kabak tatlısının üzerine tahinde dökmüşsün arkadaşım nasıl canım çektiiii:)çok severim olsada yesek ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ben neden tatlıları sevmiyorum ki?
    görüntüsü bile ürkütüyor bani:(

    YanıtlaSil
  5. NASIL LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM.CANIM ÇEKTİ BAKARKEN.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  6. Hikayeyi yine ilgiyle okudum. Bu paylaşımlarını ve faydalı bilgilerini çok seviyorum.

    Kabak tatlısı bizim evde çok sevilir, özellikle annem tarafından :) nefis bir görüntü ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım Hayırlı cumalar,güzel bir gün dilerim kocaman öptümm:))

    YanıtlaSil
  8. ne güzel anlatmışsın..severim aslında kabak tatlısını..çok hafiftir ama hiç denemdim..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  9. Tahinli daha da lezzetli oluyor canım,harika görünüyor.
    Ellerine sağlık,hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  10. Hm
    hikayede kabak tatlısıda mükemmel ellerine sağlık ahhh ben hariç evdekiler kabak tatlısı sevmiyor çokta güzel yapmışsın canım çekti valla en iyisi ben sana geleyim :))
    Ellerine sağlık canım....
    Hayırlı cumalar dilerim..

    YanıtlaSil
  11. Güzel arkadaşım, tariflerin, aktardığın kıssalar kadar güzel.Ellerin dert görmesin, kısmetle dolsun.

    YanıtlaSil
  12. ne güzelo yazmışsın.Üzg
    n kalpler kuvetlensin inşallah.ellerine sağlık güzel bir hafta sonu diliyorum arkadaşım...

    YanıtlaSil
  13. hikayenin güzelliğinden mi bahsetsem yoksa o tatlının güzelliğinden mi?ağzına ve eline sağlık:)))aç parantez şu an kabak tatlısı yiyorum, güzel bir raslantı oldu kapa parantez:)))))

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel gorunuyor, eminim tadi daha guzeldir.Ellerine saglik :))

    YanıtlaSil
  15. tahinli kabak tatlısına bayılırım.eline sağlık bir porsiyon gönderirmisin???

    YanıtlaSil
  16. O nasıl bir renk öyle. Görsel çölen resmen. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. çok severim kabak tatlısını ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. eline sağlık canım,en sevdiğim tatlılardan biridir..

    YanıtlaSil
  19. Hoşegeldin bloguma. Kabak tatlısı tam olmuş şerbetide yandan yandan akınca tamamdır derim. Ellerine sağlık hikayede güzel. afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  20. en sevdığım tatlı bayılırım elınıze sağlık harıka:)

    YanıtlaSil
  21. Eşim görmesin o kabağı, tepsisiyle birlikte yer valla. Ayşecim süper olmuş, Bizde kabak tatlısını eşim yapar, o da fırına sürüp tahinle seviyor. Ellerine sağlık sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  22. Ayşe hanım ellerine sağlık
    kıssa harika faydalarıda çok güzel
    :)

    YanıtlaSil
  23. Oooooo süper foto
    faydalı bilgiler.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Öncelikle yazmış olduğun bu güzel kıssa için teşekkürler. İlk defa okudum ve çok hoşuma gitti. Her ne kadar kabak tatlısını sevmesem de mutlaka eşim için her zaman yaparım. Ama senin yaptığın harika görünüyor. Ellerine sağlık. Afiyet olsun sizlere de...

    YanıtlaSil
  25. HOŞ GELDİNİZ CANLARIM.
    :)
    HAYIRLI CUMALAR
    :)
    ELLERİNİZE SAĞLIK HEPİNİZİN.

    YanıtlaSil
  26. YILDIZ ABLACIM GEL CANIM BERABER YİYELİM.
    :)
    CANLARIM SİZİNDE ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN
    :)
    MUHABBETLE SELAMLAR.

    YanıtlaSil
  27. Offf şimdi yemek vardı :) ay ben çok iyi bir yiyiciğim :D yapmayıda severim ama daha çok hazır yemeği :D
    Ellerine sağlık .

    Yiyeceklerin şifalarını okumayı çok severim ;)

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel görünüyor..Canım çekti:)Eşim 44 yaşında ve 40 yaşına kadar kabak tatlısı yememiş,sevmezmiş..Sonra ne olduysa 40 yaşından sonra bir gün pazardan kabak alıp gelmiş eve ,tabi bende pişirdim,o gün bugün 4 senedir bizde kabak tatlısı pişer..Biz arada üzerine kaymakta koyup öyle yeriz..Öylede güzel oluyor..Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  29. Ablacım çok severm kabak taylısnı özellklede tahinli, nefss görünüyor gerckten ellerne sağlık öpüyorum kocaman =)....

    YanıtlaSil
  30. Tahin dökülerek de yenildiğini bilmiyordum , ben de deneyeceğim , nefis görünüyor .

    YanıtlaSil
  31. oooo hikaye de tatlı da süper

    YanıtlaSil
  32. Çok hafif ve güzel bir tatlı, ellerinize sağlık. Uzun zamandır yapmadığımı farkettim. Size afiyet olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. KARDEŞLER NİKAH ŞEKERİ CANIM
    40 YAŞINDAN SONRA EŞİNİN KABAĞI SEVMESİNE SEVİNDİM
    :))
    BENİM OĞLUM KAYMAKLA YER FOTOĞRAFLAR ÇOK KARIŞIK OLMASIN DİYE O SUNUMU KOYMADIM
    SEVGİLERLE.

    YanıtlaSil
  34. canım sorumu böyle araştırıp beni aydınlatacağın hiç aklıma gelmezdi ya sen nasıl birisin böyle atom karıncasın mübarek :) sağ ol. kabağa gelince benim bayıldığım tatlıdır. o resimdeki kabaktan yaptıysan değişik birşeye benziyor en azından benim bildiklerimden değil. sevgiler selamlar tatlım.

    YanıtlaSil
  35. elifcim ziyaretine çok sevindim.
    kafana takılanı sorabilirsin
    ben buraya hem bilgilenmek hem bilgilendirmek için varım.
    beni arkadaşım bir tutam kekik ayşegül çoook iyi tanır.onun teşviki ile açtım bu bloğu
    :)
    Lokantam olursa tariflerimi inşallah orada yapıp ikram edeceğim. Aminnnn belgeyi bekliyorum.bu resimleri lokantada paylaşacağım şimdiden birikim yapıyorum isteyen gelir lokantada yer isteyen bloğumdan bakar yapar.tariflerde gizli ve saklım yok püf noktasına kadar veriyorum.paylaşmak güzel, mezara götürmek istemiyorum, bir kişi teşekkür etse, allah razi olsun dese yeter gayem bu canım.
    :)
    birde evimde pişmeyen ve resimlenmeyen hiç bir şey benim bloğumda yer alamaz hepsi denenmiş yenmiş ve resimlenmiştir.
    :)
    bilgilere gelince kitap arşivim çoook geniş, okumasınıda bildiklerimi paylaşmasını da severim gerçek hayattada böyleyim.
    :)
    canım gel resimdeki kabak tatlısından sana ikram edeyim.
    :)
    muhabbetle kal.çok konuştum elifcim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  36. Canım,
    kıssaya bayıldım. Ne güzelmiş.Gerçekten insan aslına dönüyor.
    Ellerine sağlık. Nefis olmuş. Ceviz içine girerde güzel olmaz mı? Üstelik bu küçük kızımın en sevdiği tattır.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  37. Ayşe hanım, tarif öncesi hikayeyi keyifle okudum,hatta anlatabileyim diye 2 kez okudum.Hemende unutmayayım diye oğluma anlattım,teşekkürler.
    Kabak tatlınızda harika gözüküyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  38. hikayeler karşısında lal oluyor dilim bal ablamm:)
    tatlının yedimmm ki ucundaan:)
    ellerine sağlık ablamm:)
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  39. Ben geldim canım:)Yok hasta değildim nette sorun vardı.Kabaklar harika görünüyor.Bayılırım kabağa ellerine sağlık.Yarında benden bi sürü tarif gelicek:)

    YanıtlaSil
  40. Kabak tatlısını çok severim ellerinize sağlık hikayede harika postlarınızı heyecanla bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  41. Bloğunu açtığımda gördüğüm manzara karşısında ne dedim biliyormusun of offf muhteşem bir görüntü çok severim kabak tatlısını arada yaparım,burda kesilip ambalajlanmış satılıyor büyük kolaylık,birde bizde kabak böreği yaparlar tat dökülür oda nefis olur...

    YanıtlaSil
  42. Kabak süper görünüyor. Bugün bizimde pazarımızdı bende aldım. Tahinli, cevizli çok severiz. Afiyet olsun canım :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  43. Kabağın güzelliği ayrı,yazınızın güzelliği daha bir ayrı:)Ellerinize,yüreğinize sağlık.bende çok severim kabağı hatta bugün pazarda acaba alsammı diye düşündüm ama iyi değildir,diye düşünerek almadım:(
    Üzüldüm görünce şimdi bloğunuzda kabak tatlısını:(
    Pazar günü misafirm gelicek yapardım diye düşündüm ama:(

    YanıtlaSil
  44. Bu hikayeyi bilmiyordum ve çok beğenerek okudum ne kadar güzel herkes aslına çeker çok çok doğru bu arada ellerine saglık tatlı çok güzel duruyor üzerine tarcin ve kaymak

    YanıtlaSil
  45. hikayeler alıp götürüyor insanı canım,
    kabak tatlısı zaten baştan çıkartıyor insanı bende kalori yok yiyin diyor:) sevgilerle

    YanıtlaSil
  46. Cok güzel bir hikaye agzina saglik canim.Kabak tatlisi muhtesem görünüyor ellerine emeklerine saglik.

    YanıtlaSil
  47. Ben kıssayı hiç duymamıştım sayende iyi ki duydum, çok beğendim. Kabaklar ise fevkalade görünüyor besleyiciliği ve yaraları hakkında ki bilgiler için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  48. elinize sağlık harika görünüyor .ben pekmezle yemeyi çok severim :))

    YanıtlaSil
  49. hmmmm nefis nefis :-))

    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  50. Merhabalar,

    Kabak tatlısını hep hamurlu tatlılara tercih etmişimdir ve sıkça da tükettiğimiz bir tatlıdır. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

    Padişah, vezir, hızır ve kendini feda eden yürekli aile babasının hikayesi de çok güzeldi. "Asil azmaz, bal kokmaz (kokarsa yağ kokar, çünkü aslı ayrandır)." Atasözünü, paylaştığınız bu anekdotu destekler nitelikli gördüğüm için paylaşmak istedim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  51. Bir turlu beceremem su kabak tatlisini, ya kabak gibi olur ya da parcalanir, bir de senin tarifinle deneyeyim bakalim :-)

    YanıtlaSil
  52. çok teşekkürler canım,ellerine sağlık gönlüne sağlık...güzel ve faydalı tarifin şimdi http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/03/kabak-tatls.html yayında..gene beklerim,selamlar

    YanıtlaSil
  53. ellerine saglik canim bir antalyali olarak kabak tatlisini bende tahinli tuketirim harika olur saglikla kal..

    YanıtlaSil
  54. kabaklar harika.senin elinde baska sekil almis guzellesmis sanki,ellerine saglik,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  55. canım resimlerde tatlıda muhteşem,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  56. Ben de si<e geldiiim, kabak tatlısına bayılırm, ama her seferinde yakmışımdır, yapandan yemek daha sağlıklı olur benim için sevgiler:)

    YanıtlaSil
  57. maşallah sana arkadaşım ya,çok pozitifsin,böyle insanlara bayılıyorum,ben biraz sıkıntılı ve aceleciyimdirde.kabak tatlın çooook güzel,aynı senin gibi çok tatlı olmuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  58. teşekkür ederim canlarım
    :)
    çıkın gelin ben yaparım size
    :)
    muhabbetle kalın.

    YanıtlaSil
  59. ellerinize sağlık nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  60. Çok hoş lezzet olmuş ellerinize sağlık
    hoş bilgiler tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  61. enfes görünüyor, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  62. Fransa'da guzel kabak bulsam aninda yapicam amaaaa maleseffffff su gibi burdakiler :(

    YanıtlaSil
  63. Selamlar ben geç kaldım bu güzel kabak tatlısına sonuna yetişmişimdir inşallah ellerine saglık sunum görünüş tarif faydaları hepsine teşekkürler arkadaşım sizlere afiyet olsun

    YanıtlaSil
  64. Bir tek kabak yiyemem ama faydalari vede fırından cikmis hali hoşuma gitti.. Ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  65. nefissssssssssssss !!! :)

    YanıtlaSil
  66. Hikayede çok güzel tatlılarda.
    Cevizli kabak tatlısı bayramların favori tatlısıdır bizim evde :)

    YanıtlaSil
  67. Şimdi olsa da yesem.Ellerine sağlık.Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  68. ben de bu gün diyetimin arasina bir kabak tatlisi sokusturuverdim amma velakin tatlandirici ile pisirdigim icin seninki gibi sahane olamadi maalesef ..... neyse en azindan senin sayfanda biraz gözümü doyurdum :P ellerine saglik

    YanıtlaSil
  69. Oldum olası bayılırım kabak tatlısına...

    YanıtlaSil
  70. bayılırız kabak tatlısına ellerine sağlık
    ne güzel bir hikaye çok sevdim

    YanıtlaSil
  71. gel beni ye diyor, ne nefis görünüyor, ellerine sağlık Ayşecim.

    YanıtlaSil
  72. selam, bu ne hoş görüntü böyle.fotoğraflar harika cıkmı, eminim tadıda öyledir.ellerine sağlık. kızının adının beyza olması, aynı yaşta olmaları çok hoş. bizden sana ve kızın savgiler...

    YanıtlaSil
  73. meraba bloguma ugrayip benim halimi sormaniza cok sevindim guzel bir blogunuz var cok sukur biraz daha iyiyiz sayenizde pc nin basina gectim insallah devami gelir nuran ablaya saygilarimi selamlarimi iletin lutfen ayrica belirtmek isterimki soyadlarimiz ayni ANKARADAMI oturuyorsunuz SEVGILERIMLE

    YanıtlaSil
  74. Çok güzel bir hikaye gerçekten. Ben de çok sevdim. Kabak tatlısı da harika görünüyor. kehribar gibi parlamış. Ellerine sağlık olsun canım. Afiyetle.

    YanıtlaSil
  75. Merhaba Ayşe Hanım bugün canım nasıl çekmişti anlatamam bloğunuzu bir açtım karşıma çıktı beni ye der gibi.Ne istesem olcakmış sanki... Bloğunuzu listeme aldım artık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  76. Bayılırım kabak tatlısına harika olmuş ellerine sağlık canım.
    Handan.

    YanıtlaSil
  77. yiyemediğim tek tatlı bu.
    :)
    o yüzden güzelim öyküyle yetindim.
    :)

    YanıtlaSil
  78. hikaye çok güzeldi herşey aslına çekiyor gerçekten
    kabak tatlısı için ne diyebilirimki hakkettiği bütün övgüleri almış banda hepsine katılıyorum demek düşüyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  79. tahinli nasıl güzel olmuştur sevmeyen yoktur herhalde ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  80. Hikaye gerçekten harika ilk sizde okudum paylaşımınız için tşkedr.Tatlınızda harika ama daha fazla bakamıcam annemde yok kim yapsın bana :(:(
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  81. İyiki gelmişim mmmmmm harika.
    Ellerine sağlık.
    Takipçinim tanıştıgıma memnun oldum.

    YanıtlaSil
  82. bende tahinli cevizli severim bir antalyalı olarak tan ;))teşekkürler tarif için ..

    YanıtlaSil
  83. ay goruntu nefıssssss...bende deneyeceım..tesekkur ederım:)))

    YanıtlaSil
  84. yarabbiiiiiiiiiiim onasılş bi görüntüüüüüüüü.bu sene kabak hiç almadım oysa çorbasına kadar yaparım ben.

    YanıtlaSil
  85. Hoşgeldiniz canlarım teşekkürler
    :))
    Ellerinize sağlık
    :)
    Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  86. Ellerine sağlık,hikayen tarifin ve görseller muhteşem:)Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  87. Aldım canım tabaği mmmmmm mis.

    YanıtlaSil
  88. Kabak tatlısına bayılırım o yüzden bunun altına yorum yazayım dedim..Ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor..Umarım günün birinde hayallerinizi gerçekleştirirsiniz...

    YanıtlaSil
  89. ÇOK GÜZEL GÖRÜNTÜ. ELLERİNİZE SAĞLIK. NURSEVİN

    YanıtlaSil
  90. Elinize sağlık çok güzel görünüyor
    bu da benim kabak tatlısı tarifim

    YanıtlaSil