Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

MOR LAHANA TURŞUSU TARİFİ

Lokanta usulü lahana turşusu Kırmızı lahana turşusu tarifi Lahana turşusu İyi geceler dostlarım😊Nasılsınız??? Keyfiniz nasıl,Beni ...

Lokanta usulü lahana turşusu
Kırmızı lahana turşusu tarifi
Lahana turşusu


İyi geceler dostlarım😊Nasılsınız???
Keyfiniz nasıl,Beni sorarsaniz hamdolsun iyiyim.Koşturuyorum Ülkü Fırında pastanede guzel lezzetli pastalar yapıyorum.Hamdolsun yeni lezzetler öğreniyorum pastane tekniği farklı.Sizleride ihmal etmemek istiyorum.

Senelerdir yaptığım beğenilen tarifi istenen erimeyen MOR LAHANA TURŞUSU sizlerle paylaşmak istedim.Benim soframda her daim olan @birkaselezzet yapa yapa geliştirdim lokanta usulü kendi deneyimim en son hali mütiş.Turşunun tarifi şimdi videolu youtube bir kase lezzete ekledim merak edenler oraya buyursun burayada tarifi ekleyip müsadenizi isterim.Sayfamda dolaşın tüm turşularım 10 numara...
Birkaselezzet tarifler
Turşu nasıl kurulur?

MALZEMELERİ
1 adet mor lahana
1 su bardağı üzüm sirkesi
1 çay bardağı elma sirkesi
1 yemek kaşığı tuz
1 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı nohut
Su

YAPILIŞI
1)Lahanayı ortadan kesip dilim dilim doğrayalım ve yıkayalım.
2) Cam şişeye lahanaları yerleştirelim şekeri tuzu nohudu ilave edelim.
3)Üzerine üzum ve elma sirkesi ekleyip kalan kısmına ister kaynamış soğumuş su istersen çeşme suyu ekleyin ikisinide denedim bu turşuda fark etmiyor kapağını kapayıp acele ederseniz 1gün sonra yemeye hazır efendim.

AFİYET OLSUN

4 yorum

  1. Ellerinize sağlık.Güzel lezzetli görünüyor.Ayşeciğim iki bardak sirke çok keskin olmuyor mu .Gerçi senin tariflerin hep kıvamında oluyor ama acaba lahana mı çok büyüktü.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Uzun bir süre bloglamayı ve blog ziyaretlerini aksattım. Sayfanızı ziyaret ettiğim de "Mor Lahana Turşusu" tarifiyle karşılaştım. Lahana gerçekten çok farklı bir sebze çeşidimiz. Her derde deva. Tabi haliyle yapılan turşusu da farklı bir lezzet sunduğu için, kıymet-i harbiyesi daha da yükseliyor. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Teekkur ederim ablacim lahana orta boydaydi sirke tam geliyor lahana içine alyor yorumun için teekkr ederim

    YanıtlaSil
  4. Recep bey teşekkür ederim.Geçmiş bayramınız mübarek olsun

    YanıtlaSil