Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

MUHALLEBİLİ KEMALPAŞA TATLISI

Kemalpaşa tatlısı tarifi Ben geldim canlar😊 Nasılsınız. Seneler önce Muhallebili kemalpaşa tatlısını ilk muhallebili yapıp Kemalpaşa&#...

Kemalpaşa tatlısı tarifi

Ben geldim canlar😊 Nasılsınız.
Seneler önce Muhallebili kemalpaşa tatlısını ilk muhallebili yapıp Kemalpaşa'yla buluşturup instagram birkaselezzette paylaşanlardanım. 

Şimdi instagram ve bloglarda bu tarifi görünce gülümsüyorum.

Bu kadar beğenilmesi çok güzel bir duygu herkesin ellerine sağlık. Şu söz aklıma geliyor. Sayın @hulya.balikavlayan sayfasında bu gün görünce mutlu oldum.

"Kimseden daha iyi olmadığınızı anlayacak kadar mütevazi, herkesten farklı olduğunuzu kavrayacak kadar bilge olun" /İbni Rüşt

Daha denemeyen varsa bu tatlı çok hafif pratik ve çooook güzel oluyor.

Asmekte Öğretmenlik yaparken öğrencilerime uygulamalı derslerine koyunca çok beğenmişlerdi Hadi buyurun seneler önce İnstagramda paylaştığım fotoğrafla tarif gelsin.

İsteyenlere İnstagram sayfamda videolu anlatımda var sevgiyle kalın. Beğeni yorum candır.
birkaselezzettarifleri

Google arama motorlarına tarifin lingini facebook  birkaselezzette paylaşayım diye arattım sayfamda bu tarifin olmamasına şasırdım.Bi oraya bi oraya atınca bloğuma bu tarifi eklememişim.

MALZEMELERİ
1 Küçük paket kemalpaşa 20 -22 adet
2 su bardağı şeker
4 su bardağı su
1 dilim limon
Şeker su limon kaynasın Kemalpaşaları atın pissin yuvarlak borcama strecle kaplayın sıralayın.....
Muhallebisi için
1 litre süt
1 su bardağı un
Yarım su bardağı biraz fazla mısır nişastası
2 su bardağı su
2 buçuk su bardağı şeker
1 paket kaymak
1 tane vanilya
1 yemek kaşığı tereyağı

1) Un nişasta suyla açın sütü ilave edin pişirin göz göz olunca şeker kaymak tereyağı vanilya ekleyin karıştırın.
2) kemalpaşaların üzerine kremayı dökün 4 saat dursun ters çevirin streç flim çekin çileklerle süsleyin...
Not: muhallebi kıvamı biraz katı isterseniz nişastayı çoğaltın.
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok