Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

HAŞHAŞLI REVANİ

Haşhaşlı revani misafir sofrası İftar sofrası revani tarifi Limonlu haşhaşlı revani HAYIRLI GÜNLER Şükür kavuşturana lezzetliniz geldi...

Haşhaşlı revani misafir sofrası
İftar sofrası revani tarifi
Limonlu haşhaşlı revani

HAYIRLI GÜNLER
Şükür kavuşturana lezzetliniz geldi.
Ramazanı şerif hayırlı bereketli şifalı olsun.
İftar soframla sizlerleyim dün misafir ağırladım koşturmaca bir gün geçirdim sonucu mükemmel oldu. Bloğumdan lezzetler yaptım. Menüde neler var neler lezzetlinizin elinden☺
İftar menüsü
Ezogelin çorbası
Saçta et sote
Sarma patlıcan kebabı
Nohutlu pilav
Peynirli tepsi böreği
Taze fasulye
Osmanlı şerbeti
Kızartma salata ve
Haşhaşlı revani

Bütün tarifler buradan bi inceleyin bakın güzel lezzetlerime...
İnstagramda revaninin şerbetini dökerken video koydum tarif istendi bende hemen dedim. Bu sefer bloğum öncelikli. 

Hadi tarif edeyim.
İnstagram Birkaselezzet buyurun videolarım ve günlük paylaşımlar için takip edin☺
Revani çok basit güzel lezzetli mmmm.


MALZEMELERİ
3 Yumurta
3 türk kahve fincanı şeker
1 türk kahve fincanı sıvıyağı
2 türk kahve fincanı yoğurt
1 türk kahve fincanı haşhaş
2 türk kahve fincanı irmik
3 buçuk türk kahve fincanı un
1 tane limon kabuğu rendesi
1 tane kabartma tozu
1 tane vanilya

ŞERBETİ
3 buçuk su bardağı şeker
4 buçuk su bardağı su
5 tane karanfil
1 dilim limon

YAPILIŞI
1) Önce şerbeti yapalım bütün malzemeleri koyup 5 dakika kaynasın kapatın ılısın.  

2) Yumurta şeker köpürtelim sıvıları ekleyelim arkasından irmik un haşhaş koyalım en son kabartma 
tozu vanilya koyup yuvarlak borcamı yağlayalım dökelim 180 derecede pişsin.

3) Revanimiz fırından çıktı ılıdı şerbeti dökelim süsleyelim dinlensin. Servis edelim dilimli halini takipçilerim istedi buyurun nefis.



AFİYET OLSUN


5 yorum

  1. Ellerine sağlık canım benim de en sevdiğim revanilerden biridir fincan ölçüsü vermen daha iyi olmuş hayırlı ramazanlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. menüde harika canım.tatlıda nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Benim eşim revaniyi çok sever, onun için revani çok yapılır ama haşhaşlısını hiç denemedim. Eminim çok lezzetli olmuştur. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Her ikisi de ılık mı olsun?

    YanıtlaSil