Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

SİMİT EKMEK

 küçük ekmek tarifi simit ekmek nasıl yapılir HAYIRLI VAKİTLER DOSTLARIM NASILSINIZ??? BURALARDAN UZAK KALDIM KUSURA BAKMAYIN ÖZLENİ...

 küçük ekmek tarifi
simit ekmek nasıl yapılir



HAYIRLI VAKİTLER DOSTLARIM
NASILSINIZ???
BURALARDAN UZAK KALDIM KUSURA BAKMAYIN ÖZLENİLDİNIZ EFENDİM😊

Üniversite bitti şükür çok yoğun 2 sene geçirdim.Sevdiğim meslekte Aşçılık ve pastacılık üniversite okumak çok iyi geldi. Süleyman Demirel Üniversitesi AŞÇILIK .Inş.yeni tarifler eklemeye başlarım.Ekşi maya ekmekte baya ilerledim instagramı takip eden dostlar bilir.

Bunun yaninda yapamayanlar sorular çok oluyor.Mini şirin ekmeklerimle sizlerleyim.Evlerinize kabul ettiğiniz için tesekkur ederim..
Günlük instagram Birkaselezzetten takip edin..Youtube sayfamıda aktif hale getiriyprum orayada beklerim...
Küçük simit ekmekler
Ekşi maya yapamadim diyen canlar tarifi kaydedin beğenip güzel yorumlarınızi beklerim
O güzel ellerinizle yaptığız simit ekmekleri etiketleyin çok sevinirim
Hafta sonuna hadi supriz yapalim ev halkına dostlara
Kalanını pazartesi #okulçantası na koyalım kuzucuklar sevinsin
beslenme çantası
birkaselezzettarifleri


Hadi Baylar Bayanlar
Pamuk eller mutfağa

MALZEMELER
1 su bardağı su
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvıyağı
1 paket instant maya 
1 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı şeker
6 su bardağı un 6.bardağı dikkatli koyun un kalitesi özleşmesi her unda farklıdır herkez kullandığı unu bilmeli çünki ekşimaya ekmek deneyimlerimde bunu daha iyi anladım markadan markaya unun yöreden yöreye yetişmesi farklıdır...😊😊😊
Dışı için:
1 yemek kaşığı pekmez
1 çay bardağı su
Susam haşhaş

YAPILIŞI
1) Un eleyin ortasını açıp malzemeleri koyup yumuşak hamur yoğurun ılık ortamda mayanın gelmesini hamurun kabarmasını bekleyin
12 beze yapın
2) Elinizle hafif açıp katlayıp ovel şekil verin
Diğer bezelerde aynen yapın pekmezli su susam yada haşhaşa batırın tepsiye dizin
3) Tepsi mayasını bekleyin
180°Fırında kızarana dek pişirin...
AFİYET ŞİFA OLSUN

2 yorum

  1. Dolu ve keyifli bir blogunuz var,takibe aldım. Sizi de beklerim https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/ Sağlıcakla Kalın.

    YanıtlaSil
  2. Siteniz içeriğini ve temasını beğendim.Emeğinize sağlık,sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil