Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

BUZLUĞA BARBUNYA NASIL KONUR

Kış hazırlıkları İyi akşamlar canlar nasılsınız??? Ben iyiyim hamdolsun koşturmaca okul açılmadan kış hazırlıkları yapıyorum. Kışın haz...

Kış hazırlıkları


İyi akşamlar canlar nasılsınız???
Ben iyiyim hamdolsun koşturmaca okul açılmadan kış hazırlıkları yapıyorum.

Kışın hazır yemek olacak misafir gelince işten eve gelince sizlere kolaylık olacak. İmece usulü yapılan barbunya kızım,eşim, ben buzluğa barbunya atsam pişirince lezzeti hiç gitmese

kışın mmmm deseniz hafta sonuna yapmanız için tarifi bırakıyorum şiddetle öneriyorum.
 Youtube birkaselezzete videolu tarifini bıraktım buyurun.

Kızımla barbunyaları ayıkladık domates yağ tuz biberle biraz kavurdum soğuyunca koroplast hayati kolaylaştırır kilitli poşete koydum kapattım. 

Eşim üzerinde yazıyor bunların havasını alalım dedi bize oda eşlik etti havalarını pipetle aldı nasılmı youtube birkaselezzet ve instagram birkaselezzet videoyu izleyin derim.

Tarife geçelim
Birkaselezzettarifleri

MALZEMELERİ
8 Kilo beyaz barbunya
2 kilo rendelenmiş domates
5 adet ince kıyım yeşil biber
1 çay bardağı zeytinyağı
Tuz
Pipet
Buzdolabı poşeti

YAPILIŞI
1) Barbunyaları kabuklarından çıkarıp ayıklayıp büyükçe tencereye koyalım.
2) Tenceredeki barbunyalara domates yağ tuz biber koyup 5 dakika ocakta pişirin altını kapatın.
3) Soğuyunca poşetlere koyup ağzını kapatıp dolaba bu şekildede konur bu 1. şekil
4) 2.şekil az ucu açık posete pipet koyup havasını alıp kapatın ve buzluğa koyun.

AFİYET OLSUN



Hiç yorum yok