Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

FINDIKLI KURABİYE TARİFİ

Fındıklı tarçınlı kurabiye Tarçınlı kurabiye Kurabiye tarifi Bütün dostlara huzurlu akşamlar😊 Çaylarınızın yanına buyurun efendim.Ne...

Fındıklı tarçınlı kurabiye
Tarçınlı kurabiye
Kurabiye tarifi


Bütün dostlara huzurlu akşamlar😊
Çaylarınızın yanına buyurun efendim.Nefis lezzet çatlatan tarzd, Kızımın Annesine süprizi.
Teşekkürler kuzucum veee tüm gönlü güzellere...

Geldim canlarım beni özlediniz, kusura bakmayın,yoğun olunca bloğumu güncelleyemedim.
Fındıklı tarçınlı ağızda dağılan kurabiye Birkaselezzet tariflerine yeni bir kurabiye tarifi
çoooooook beğeneceksiniz.

Yapmanızı tavsiye ederim kaydedin.
Yapanlar müptelası olacak kıyır kurabiye sevenler buyurun efendim Birkaselezzetten harika tarif

FINDIKLI KURABİYE TARİFİ
MALZEMELERİ
250 gram tereyağı yada margarin
3 yemek kaşığı pudra şekeri
3 su bardağı un
1 su bardağı iri çekilmiş fındık
1 kabartma tozu
Ayrıca üzeri için
Pudra şekeri ve tarçın

YAPILIŞI
1)Unu eleyip ortasını açıyoruz.
2) Diğer malzemeleri ekleyip yumuşacık hamur yoğuruyoruz streç sarıp 10 dakika dinlendiriyoruz.
3) Dinlenen hamura şekil veriyoruz tepsiye dizip 160°ısınmış fırında 45 dakika pişiriyoruz.
Not: sıcakken veya servis ederken pudra şekeri ve tarçın karışımı serpin.

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok