Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

BROWNİ ISLAK KURABİYE TARİFİ

Islak kurabiye tarifi Kakaolu kurabiye Şerbetli kurabiye İyi geceler arkadaşlarım nasılsınız... Beni soranlara hamdolsun iyiyim,teşe...

Islak kurabiye tarifi
Kakaolu kurabiye
Şerbetli kurabiye



İyi geceler arkadaşlarım nasılsınız...
Beni soranlara hamdolsun iyiyim,teşekküler canlar iyiyim hamdolsun.Derslerimi verdim Üniversite 1 bitti şükür evime geldim.
Yoğun bir tenpoya girdim Ülkü fırın pastanede çalışıyorum yaz boyu oradayım.
Browni ıslak kurabiye severmisiniz.
Misafirlerim bu lezzete bayıldı 18 senelik garanti tarif. Tarifi sizler için youtube kanalıma ekledim.Yotube birkaselezzete beklerim abone olun videolu tariflerimdan haberdar olun.

Hani bazı tarifler vardır cepte bankodur bu lezzet ondan. Kurabiye tarifin hikayesi 2000 senesinde arkadaşım Emel hanımcığımdan aldığım bu lezzetli kurabiye Eskişehirden bir kurabiye tarifi geldi Ayşe hanım süper oluyor dedi yapıp bize ikram etti ve biz o zamandan bu zamana müptelasi olduk.18 sene önce internet yaygın değil tarif defterlerimiz vardı😊 bi tarifi deneyen yiyen arkadaşlar birbirimizle paylaşırdık ve hemen not ederdik, geçmişte böyeydi😊muhakkak yapmanızı tavsiye ediyorum.

Islak Kurabiye Tarifi
MALZEMELERİ
200 gram teremyağı
2 çay bardağı şeker
2 yumurta
4 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı kakao
2 paket vanilya
Yarım paket kabartma tozu
Şerbeti için
1 su bardağı seker
1 su bardağı su
Üzerine hindistan cevizi

YAPILIŞI
Teremyağı ve şeker çırpılır diğer malzemeler eklenip yumuşak hamur elde edilir.Hamur 15 dakika dinlendirililir.Hamurdan ceviz büyüklüğünde bezeler yapılıp yuvarlanır tepsiye dizilir ortasına basılıp çukur yapılır.170° ısınmış fırinda pişirilir.
Serbeti seker su 5 dakika kaynatılır soğuyunca pişen kurabiyeler batırılıp tepsiye dizilir ortalarina hindistan cevizi konur

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok