Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ZEYTİNYAĞLI ENGİNAR DOLMASI TARİFİ

Enginar dolması Enginar nasıl temizlenir Bezelyeli enginar dolması İYİ GÜNLER HAYIRLI RAMAZANLAR ARKADAŞLARIM. Ramazanın ilk günü haseb...


Enginar dolması
Enginar nasıl temizlenir
Bezelyeli enginar dolması
İYİ GÜNLER HAYIRLI RAMAZANLAR ARKADAŞLARIM.

Ramazanın ilk günü hasebiyle sizlerle olmak istedim.
Nasılsınız canlar???
Zeytinyağlı Enginar dolması muhakkak yapmalısınız.

Ramazanı şerifin ilk tarifi benden olsun.
 İftar için hafif mükemmel,bi o kadar lezzetli tarifi youtube kanalıma sizler için ekledim. 
Videolu yapılışını youtube @birkaselezzetten bakabilirsiniz.

İnsta hikayelerde paylaştım tarifini söz verdim. Tarifi instagramada ekledim. 
Buraya da eklemek istedim.

HUZURLU BEREKETLİ RAMAZANLAR
Enginarlar yemeğimde çiçek gibi açılmış evlerinize gönderiyorum efendim.


Enginar dolması nasıl yapılır

MALZEMELERİ
5 Adet enginar
2 Adet soğan
2 Adet domates
2 Y. Kaşığı pirinç
2 Y. Kaşığı bulgur
1 adet havuç
1 kase bezelye
1 çay bar. zeytinyağı
1 Kaşık salça
Pulbiber nane
3 Su bardağı su
Karabiber, tuz ve limon

YAPILIŞI

1) Enginarların kenarlarından birer sıra yapraklarını koparalım. İçini oyabilmek için başından biraz keselim bıçakla ortasından oyalım sonra kaşıkla içini çıkaralım hemen limon sıkalım ve limonlu suya koyalım.


2) Diğer enginarlarıda aynı işlemi yapalım ve limonlu suda bekletelim:)))


3) Şimdi içini hazırlayalım: zeytinyağı soğanı ekleyelim az kavuralım salçasını bir tık kavuralım ocaktan alalım sırayla bulgur pirinç domates, bezelye, baharatlar tuz ekleyip karıştıralım :)
4) Ayıkladığımız enginarı tencereye koyalım harçtan her yerine koyalım. suyu salçayla açalım enginara koyalım. Şimdi enginar dolmamız hazır pişmesi için ocağa koyalım kapağını da kapayalım 45 dakika pişsin.

5) Enginarlar dolmamız harika pisti yapanların elinize sağlık:)))

AFIYET OLSUN

Hiç yorum yok