Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

CORDON BLEU TARİFİ

Cordon blue nasıl yapılır İYİ GECELER DOSTLAR NASILSINIZ? İyiyim hamdolsun tatilde Istanbul Antalya Denizli üçgeninde dolaştım. Anneler...

Cordon blue nasıl yapılır


İYİ GECELER DOSTLAR NASILSINIZ?
İyiyim hamdolsun tatilde Istanbul Antalya Denizli üçgeninde dolaştım. Anneler evlatlara evlatlar, Annelere hayat devam ediyor. Benim tatil bitmedi ins .birkaç tarif daha girsem çok sevineceğim.

Bu tarifi bekleyen arkadaşlarım var geç kaldı kusura bakmayın. Okulda SDÜ de yaptığımız tariflerden biri, sizi şaşırtacak. Lezzetli mmmm dedirten lezzet. İnstagram bir kase lezzeti her gün güncelliyorum oraya eklemedim bu gün öncelik bloğuma, çok kolay yapanlara afiyet olsun.

Birkaselezzet tarifleri

CORDON BLEU
Malzemeler
1 adet tavuk göğsü
100 gram kaşar peyniri
150 gram dana jambon
Tuz, karabiber

Harcı için;
150 gram un
200 gram galeta unu
1 adet yumurta

Yapılışı:
1) Tavuk göğsü ince şekilde 3-4 parçaya ayrılır ve et döveceği vasıtasıyla incecik dövülerek büyütülür.

2) Ardından büyütülen tavuk göğüslerinin içerisine tuz ve karabiber eklenir ovulur.

3)Aynı kısmına jambon altta olmak üzere kaşar peyniri dilimi eklenir ve sarılır. Bir süre dolapta bekletilir dinlendirilir.

4) un, yumurta, galeta unu üçlüsüne batırılarak tavaya yağ konur ısınınca kızartılarak pişirilir. Ters düz çevrilir. İçinin pişmediyse 5 dakika fırına konur iyi kızarttı iseniz gerek yok dilimlenir yanına istediğiniz garnitürle servis yapılır.

AFİYET OLSUN



1 yorum