Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

BAZLAMA TARİFİ

pratik bazlama Evde bazlama nasıl yapılır. İYİ AKŞAMLAR Dostlar nasılsınız biraz aradan sonra başlamak lazım. Derslerimden geçtim bu ...

pratik bazlama
Evde bazlama nasıl yapılır.


İYİ AKŞAMLAR
Dostlar nasılsınız biraz aradan sonra başlamak lazım. Derslerimden geçtim bu güzel haberle güne uyanmak😀 Sizden gelen isteklerde bazlama tarifini verirmisiniz dediniz tabi instagram sayfamın en güzel tariflerinden puf puf... Tarifi ekliyorum güzel kahvaltılarda güzel dostlarla dolu dolu geçirin.


Bazlama yapmayı gözünüzde büyutmeyin aslında çok basit deneyin derim. Asmekte ders verirken öğrencilerimlede yaptık ve herkes çok beğendiler.


birkaselezzettarifleri
8 adet

MALZEMELERİ
21 su bardağı un
15 su bardağı su
2 tane instant maya
2 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı tuz

YAPILIŞI
1) Un, su, tuz, maya, şeker ile hamuru yoğuralm. Yoğurduğumuz hamura flim streç saralım mayalansın ve 8 tane beze yapalım.

2) Tezgaha un serpelim ve mezeleri tabak büyüklüğünde arçalım 15 dakika dinlensin ve tavada arkalı önlü pişirelim. Tek tek aynı işlemi diğer bezeler içinde uygulayın.

İnstagram Birkaselezzet'te sayfamda bazlama tarifi videolu var faydalanabilirsiniz.

Not: Bu çok diyen canlar malzemeleri yarısını yapabilirsiniz yada derin dondurucuya koyabilirsiniz.

3)Pişen bazlamalara tereyağı sürüp dostlarınızla Ailenizle Afiyetle yeyin.
 AFİYET OLSUN

1 yorum

  1. Merhaba Ayşe Hanım daha önce de size yazıyordum siz benim rol modelimsiniz, azminize hayranım, bu yıl ben de aöf nin aşçılık bölümüne kayıt oldum ve ben de sınavlarımı verdim hayırlısıyla.Size de sonsuz başarılar diliyorum ve ben de yolunuzdan ilerliyorum, hayallerim sizinkiyle birebir, ben de sonuna kadar deneyeceğim İnşallah elim elverdiğince, hoşçakalın başarılarınızın devamını dilerim sevgiler

    YanıtlaSil