Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

BAMYA YEMEĞİ TARİFİ

Bamya yemeği nasıl yapılır Etli bamya yemeği İyi akşamlar benim can takipçilerim nasılsınız? Ben iyiyim hamdolsun.Bamyayı severmisini...

Bamya yemeği nasıl yapılır
Etli bamya yemeği



İyi akşamlar benim can takipçilerim nasılsınız?
Ben iyiyim hamdolsun.Bamyayı severmisiniz ben çok severim doktorlar diz sıvısına iyi geldiğini ayrıca mide dostu doğal müsil.Bizim evde haftada bir bamya piser ister etli ister kıymayla ister sade pişirilir.

Ama pişerken BAMYANIN PÜF NOKTALARI var limonunu iyi ayarlamak lazım.
Bamyalaırın taze olması,Bamya alırken elimizle bakalım sert ses geliyosa karttır. O zaman pisşnce sert olur pişmez.Bamyayı pişirirken çok pişirip eritip lapa yapmamak lazım.

Beni takibe devam edin can dostlarım.
İnstagram birkaselezzeti günlük güncellemeye çalışıyorum. Youtube birkaselezzet de sizlerin emrine amade bamya yemeğinin videosu var beklerim.

Bloğum @Birkaselezzet'i müsait oldukça sağlığım ve ömrüm yettikçe tarifleri inş. eklemeye devam edeceğim.

birkaselezzettarifleri
Sebzeler bitmeden bamya yemeğini pişirmenizi tavsiye ederim.

BAMYA YEMEĞI
MALZEMELERİ
400 gram bamya
150 gram kıyma
Zeytinyağı
1 adet soğan
1 adet domates
1 adet yeşil biber
1 yemek kaşığı salça
1 tatlı kaşığı limon tuzu
1 çay kaşığı tuz
5 su bardağı su

YAPILIŞI
1) Bamyayı yıkayıp kurulayıp ayıklayın.

2) tencereye az yağ ve kıymayı ekleyip kavuralım soğanı doğrayıp ekleyelim.
Şimdi salçayı ve rende domatesi biberi ekleyelim.

3) suyunu koyup kaynayınca limon tuzunu ve ayıkladığımız bamyayı koyalım.

4) Tuzunu sarımsağı ekleyip kapağını kapayın altını hafif kısın pişsin.
Piştiğıni nasıl anlarız kaşıkla basınca yumuşak olacak.

5) Pişen bamya dinlensin daha lezzerli olur. İkram edebilirsiniz.
 
AFİYET OLSUN

3 yorum

  1. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Kızım bayılırrrr.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Her türlü ayrı bir leziz olan bu yemeğe bayılıyorum. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ufff çok iştah açıcı görünüyor ;-))
    Hatırladın di mi beniii?

    YanıtlaSil