Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

MÜRDÜM ERİK REÇELİ TARİFİ

Günaydın Can takipcilerim nasılsınız? Bu gün sizlerle parlak, lezzetli,tam kıvamında recel yapalım. Mürdüm eriğinden reçel yapmanın püf nokt...


Günaydın Can takipcilerim nasılsınız?
Bu gün sizlerle parlak, lezzetli,tam kıvamında recel yapalım.
Mürdüm eriğinden reçel yapmanın püf noktalarıyla videosunu Youtube Birkaselezzet'e ekledim.

Sayfamdaki recel tariflerinde recelin püf noktaları yazıyor bakmanızi tavsiye ederim.

Siz değerli takipcilerimi youtube kanalıma beklerim. Bu erik recelini yapmanızı tavsiye edeceğim, reçellerden birisi daha. Bu reçelin tarifini istemiştiniz tarif isteyen canlara gelsin.


Mutluluklar peşinizden koşsun huzursuzluklar bize hiç yaklaşmasın,
Can takipcilerimi seviyorum

MÜRDÜM ERIK REÇELİ TARİFİ
2 kilo erik
6 su bardağı seker
1veya 2 su bardağı su eriğin su oranına göre
1 çay kaşığı tereyağı
Limon tuzu

YAPILIŞI
1) Erikleri  yıkayıp 4 de bölelim. Şekeri suyla karıştırıp ocağa koyalım kaynayınca erikleri ekleyelim. Karıştırırken dikkat edelim ezmeden nazikçe.

2) Kaynasın üstünün ilk biriken kefini alalım. Tereyağını köpürme devam etmesin diye ekleyelim.

3) Reçelimiz kıvam alınca limon tuzunu ekleyelim 10 dakika daha kaynasın altını kapatalım.
AFİYET OLSUN






2 yorum

  1. Ellerinize sağlık... Ben çok severim bamyayı, güzel pişirilirse tabi ki. Riskli bir sebzedir ya... Sizi keyifle takip ediyoruz. Siz gücünüzün yettiğince yazın, biz de gücümüzün yettiğince takip edelim.

    YanıtlaSil