26 Eylül 2017 Salı

MÜRDÜM ERİK REÇELİ TARİFİ

Erik receli tarifi
Recel nasıl yapılır

Günaydın  Can takipcilerim nasılsınız?
Bu gün sizlerle parlak,lezzetli,tam kıvamında  recel yapalım.
Mürdüm eriğinden reçel yapmanın püf noktalarıyla videosunu Youtube Birkaselezzet'e ekledim.

Sayfamdaki recel tariflerinde recelin püf noktaları yazıyor bakmanızi tavsiye ederim.

Siz değerli takipcilerimi youtube kanalıma beklerim. Bu erik recelini yapmanızı tavsiye edeceğim, reçellerden birisi daha. Bu recelin tarifini istemiştiniz tarif isteyen canlara gelsin.

Mutluluklar peşinizden koşsun huzursuzluklar bize hiç yaklaşmasin,Can takipcilerimi seviyorum😍




Birkaselezzettarifleri
MÜRDÜM ERIK REÇELİ TARİFİ
2 kilo erik
6 su bardağı seker
1 su bardağı su
1 çay kaşığı tereyağı
Limon tuzu

YAPILIŞI
1) Erikleri yıkayıp 4 de bölelim.Şekeri suyla kaarıştırıp ocağa koyalım kaynayınca erikleri ekliyelim.Karıştırırken dikkat edelim ezmeden nazikce.

2)  Kaynasın üstünün ilk biriken kefini alalım. Tereyağını köpürme devam etmesin diye ekleyelim.

3) Recelimiz kıvam alınca  limon tuzunu ekleyelim 10 dakika daha kaynasın altını kapatalım.
AFİYET OLSUN


Hiç yorum yok: