Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

KUSKUS SALATASI

Kuskus salatası tarifi İYI GÜNLER ARKADAŞLARIM NASILSINIZ??? Sevginin saygının huzurun en güzeli sizlere gelsin.  Yazın kurtarıcımız ne...

Kuskus salatası tarifi


İYI GÜNLER ARKADAŞLARIM NASILSINIZ???
Sevginin saygının huzurun en güzeli sizlere gelsin. 
Yazın kurtarıcımız nefis bir salata ile geldim.
Hadi bakalım gelsin serin serin salatalar.Yaz kış misafir masamda eksik olmayan börek ve yemeklerin yanında ikram ettiğim "kuskus salatası" mmmm dedirtiyor.

Yapmanızı tavsiye ederim. Sayfama baktım, Googleye sordum bu tarifi koymamışım. Hemen koymalıyim can takipçilerim yapmalı dedim. Varmı sizlerden öneriler varmı bi isteğiniz.
Gelsin tarifler bu yaz güzel gececek...

Bir sorunuz var eskisi gibi sık tarif girmiyosunuz vaktim müsait olunca hep aklımdasınız bide sayfada 900'ze yakın tarif var senelerdir yazıyorum ondanda kaynaklanıyor. 

Artık kocaman aileyiz tamamdır. Tarif gir semde girme semde olan tarifler kaç kitap yapar. 
Yeni tariflerde ekliycem inş.sizleri yalnız bırakmam sizde beni bırakmazsınız.

HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.

Hadi güzellikler,mutluluk, sağlık, başarı, huzur, aşk, sevgi, saygı birlik beraberlik gelsin.

Gelsin canlar tarif çok pratik👍
birkaselezzettarifleri
PAMUK ELLER MUTFAĞA iş başına şifalı ellerle leziz kuskus salatası yapmaya.

KUSUS SALATASI TARİFİ
MALZEMELERİ
1 büyük su bardağı dolu dolu kuskus
1 büyük kase katı tarafından yoğurt
1 kapya biber
Dereotu
Tuz ,2 diş sarımsak
Üzerine kırmızı biberli yağ
Süslemek için çeri domatesi

YAPILIŞI
1)Kuskusu üstüne su koyup haşlayalım soğuyunca yoğurtla karıstıralım sarimsak rendeliyelim.
2) Kapya biberi doğrayıp yağda soteleyelim soğuyunca içine koyalım dereotunu doğrayıp ekleyelim tuzunu koyup servis kabına koyalım.
3) Üzerine kırmızi biberli yağ gezdirip domatesle süsleyelim. AFIYET OLSUN .

1 yorum