Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

SİMİT TAVA TARİFİ

Simit tava tarifi nasıl yapılır Sucuklu simit tava İYİ AKŞAMLAR CANLAR NASILSINIZ??? Yerken mutlu olmak isteyenleri göreyim. Pratik ta...

Simit tava tarifi nasıl yapılır
Sucuklu simit tava


İYİ AKŞAMLAR CANLAR NASILSINIZ???

Yerken mutlu olmak isteyenleri göreyim. Pratik tarif isteyen arkadaşlarıma gelsin.
Yumurtalı kaşarlı sucuklu simit tava enfes bisey. İçine yeşil kırmızı biber ve peynir eklemesi ile lezzet ve görseli, aşk yaşayacağınız gözlere hitap eden buda neymiş diyeceğiniz nefissss canlar.

Simidin alttan tereyağı ile buluşup kıtırtı vermesi ve ortada yumurtanın şıklığı ile sepzeli yumurtalı simit sepeti. Videoda yapılışı net izleyin. İstenen Tarif bloğuma instagrama eklendim..

Ayrıca sizlere güzel bir haberim var. Youtebe kanalım Bir kase lezzet açtım videosunu koydum...
Youtube Birkaselezzet tıklayın...

Sevgili takipçilerim İnstagramdan sonra artık Birkaselezzet youtube'de sizlerleyim Buradaki tariflerimi yine videolu olarak oradan da takip edebileceksiniz. İlerleyen zamanlarda daha detaylı videolar çekip youtube'da da paylaşmak istiyorum inşallah. Öğreneceğim çok sey var. 

Çok güzel başarılara hep beraber imza atıcaz.
https://www.instagram.com/birkaselezzet/

Daha bloğumu Birkaselezzeti kurduğumuz gün dün gibi 5 sene su gibi akıp geçti. Sizlerle olmaktan mutluyum .Youtube kanalımın linkini profilime yazdım. Üstten Mavi linge tıklayıp yada youtubeye Bir kase lezzet yazın kolaylıkla kanalıma ve ekliyeceğim tüm tariflerime ulaşabilirsiniz .Kanalıma ücretsiz abone olabilirsiniz 😄 İNŞALLAH desteklerinizi bekliyorum sevgiler.

Tarife geçelim...

MALZEMELERİ
1 Simit
5 dilim kasar
1 tane yeşil biber
1 tane kapya biber
5 dilim beyaz peynir
Sucuk
1 yemek kaşığı yereyağı
1yumurta
1 yemek kaşığı rende kaşar

YAPILIŞI
1) Simidi ortadan bıçakla keselim ayıralım.
kasar dilimlerini simidin üzerine koyalım sonra sırayla biberleri ekleyelim.

2) Şimdi peynir dilimlerini koyalım😀İsterseniz sucukları tavada döndürün ben yapmadım direk koydum size kalmış kestiğimiz diğer simidi kapatıp tereyağıni tavaya koyalım erisin.

3) Şimdi simidimizi koyalım ortasına yumurtayı kıralım biraz pisince kaşarı ekleyelim eriyince altını kapatıp servis yapalım.Afiyet olsun💕

Hiç yorum yok