Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

MANTAR KURABİYE

mantar kurabiye nasıl yapılır Pratik kurabiye Günaydın motivasyonu yüksek enerjik güzel günler bizimle olsun içimden gelen en güzel d...

mantar kurabiye nasıl yapılır
Pratik kurabiye


Günaydın motivasyonu yüksek enerjik güzel günler bizimle olsun içimden gelen en güzel dilekleri sizler ve kendim için diliyorum. 💜💕💜💕💜

Güzelliklerle dolu bir gün olsun
Tüm Dileklerimiz gerçekleşsin mutluluk huzur bolluk bereket sağlık, getirecek tüm yeni başlangıçları sevgiyle kabul ediyorum 2017 harika olacak. Haneniz ve kalbiniz bloglarımız tariflerimiz iş hayatımiz sevgi ve huzurla dolsun.
Ne demiş Üstad
Gel gitlerin olmadığı bir hayat
Düşünebilirmisin....?
Hüzün olgunlaştırır
Kaybetmek sabrı öğretir
Şimdilerde bol dua et
Hasat yakındır can
Kaderini sev
Varsa kederinide sev
Hayatı akışa bırak
💜💕💜💕💜

Çok güzel bir söz yazanın bizlere ulaştıranların kalemine sağlık. Evet canlar nasılsınız ???hayatınız nasıl gidiyor.Bu gün sizlerle mantar kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum. İnstagramda Bir kase Lezzette şu anda videosunu koydum ve tarif istendi.Bu gün ilk önce bloğuma koyayım dedim.

Çocuklarınızla yapabileceğiniz harika bir aktivite. Kolay basit ama nefis görseli güzel.

Yoğurun yuvarlayın ister bir şise ile ister kahve fincanının altı ile kakaoya batırın sonra yuvarlaklara kalıp gibi şekil verin tamamdır

Mantar kurabiye tarifi
MALZEMELERİ
125 gram tereyağı
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 fiske tuz
1 fincan fındık yağı
1 çay kaşığı dolu kabartma tozu
2 su bardağı mısır nişastası
aldığı kadar un
2 yemek kaşığı kakao

YAPILIŞI
1) Tereyağı ve pudra şekeri mikserle çırpalım.
2)Yumurta sıviyağı nişasta kabartma tozu ekleyelim karıştıralım.
3) Şimdi ele uapısmıycak sekilde un koyup yoğralım yaklaşik 2 ile 3 bardak arası ayarlayın.
3) Hamurumuz biraz dinlensin yuvarlaklar yapalım ve tepsiye koyalım.
4) Bir şise ile ister kahve fincanının altı ile kakaoya batırın sonra yuvarlaklara kalıp gibi şekil verin tamamdır.170 derecede fırında pişirelim...😀
AFİYET OLSUN


1 yorum

  1. Güzel dilekleriniz ve bu harika tarif ile haftaya çok güzel bir başlangıç yaptık, elinize sağlık, tarifi hemen yazdım, ilk fırsatta deneyeceğim, teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil