Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

YELPAZE KEBABI

Yelpaze kebabı tarifi Yaz yemekleri İYİ GÜNLER😁 NASIL GEÇİYOR HAYATINIZ??? Fırsat buldukça sizleri tarifsiz bırakmıyorum. Blogcan a...

Yelpaze kebabı tarifi
Yaz yemekleri


İYİ GÜNLER😁
NASIL GEÇİYOR HAYATINIZ???
Fırsat buldukça sizleri tarifsiz bırakmıyorum.
Blogcan arkadaşlarımı gezemesemden burdan hallerini sormak bloğumu güncellemek en büyük mutluluğum.Herkeze teşekkür ederim iyiki varsınız.

Bugün sizlere şık bir önerim olacak. Patlıcanın en güzel hali
Sunumu çok kolay nefis mmmmmm. Benim evimde çok yaptığım lezzet.İnstagramda videolu paylaşımı olan lezzet.Bu gün iftar için önereyim diye instagrama koydum linkini ekliyeyim dedim googleye yelpaze kebabı Bir Kase Lezzet yazdım ,bloğuma bu tarif eklenmemiş.Çok şaşırdım ve hemen eklemeliyim dedim...

Sohbetimiz çok güzeldi hadi kolayca tarif edeyim sizlerde yapın😀

🍜MALZEMELERİ🍜
4-5 Patlıcan
400 gram kıyma
1 soğan rendesi
tuz karabiber
1 yemek k. Galeta unu
Kızartmak için sıvıyağ
Domates biber soğan
Sosu için
1 yemek k. domates salçası su

🍜YAPILIŞI🍜
1) Patlıcanları yıkayalım ve yelpaze şeklinde kesillim. Bir kaba tuzlu su hazırlıyalım tuzlu suda bekletip kurulayalım.

2) Tencereye yağ koyalım ve yelpaze kestiğimiz patlıcanları kopartmadan kızartılır.

3) Kıyma tuz karabiber soğan galeta unu yoğrulur patlicanların arasına konur.

4) Domates biberler dilimlenip konur sonra salca suyla açılır üzerine dökülür veee 200 derecede pişirilir.

AİYET OLSUN

2 yorum