Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

KREMALI MANTAR ÇORBASI

Kremalı Mantar çorbası tarifi İYİ GÜNLER TAKİPÇİLERİM BİR KASE LEZZET TEN SEVGİLER Yoğun ve tempolu günlerin ardından sizlerleyim. E...

Kremalı Mantar çorbası tarifi


İYİ GÜNLER TAKİPÇİLERİM
BİR KASE LEZZET TEN SEVGİLER
Yoğun ve tempolu günlerin ardından sizlerleyim.
Exspoda güzel günlere imza attık hamdolsun. Bu arada babam amaliyat oldu onulanda ilgileniyorum. Hayat her şeyi ile devam ediyor.

Yolu sevgiden saygıdan geçen herkesin yolu açık olsun. Sayfamı ihmal etmemeliyim beni bekleyen bi tanelerim olduğunu biliyorum.

Ramazanı şerif yaklaşıyor mantar çorbası sizlerin hoşuna gidecek.
instagram sayfam günlük paylaşımlarım için buyurun
https://www.instagram.com/birkaselezzet/

@birkaselezzet tariflere başlasın
Sofralarımızın baş tacı çorbalarımız
Kremalı Mantar çorbası mor rengin ahengi ile sizlere şifa versin

Hadi bu lezzetli çorbayı tarif edeyim.
Bu tarif bekleyen takipçilerim var buyurun.


birkaselezzettarifleri

MALZEMELERİ
1 paket mantar piyazlık doğrama yarım ay şekli
2 -3 adet soğan peyzan doğrayalım orta küçüklükte
Tereyağı ve zeytinyağı
2 yemek kaşığı un
Limon yada limon tuzu
Yarım litre fond tarifı instagram sayfamda mevcut
5 Tane tane karabiber
Tuz su çok az muskat rendesi
1 paket krema
pul biber

YAPILIŞI
1) Tencereye yağı koyalım soğanı ekleyip karıştıralım mantarı ve limonu ekleyelim biraz kavrulsun.

2) Şimdi mantarın içine un koyalım tane karabiber ekleyelim karıştıralım kokular mis gibi geldi şimdi fond ve su ekleyelim kaynasın kıvamını kontrol edelim kremayı koyalım karıstıralım.

3) Pişen çorbamız pul biber tuz ekleyelim isterseniz muskat rendeleyin bir kaç dakika kaynasın çorbamız servise hazır.
Afiyet olsun

4 yorum

  1. 2 gün öncede ben yayınlamıştım...ancak ben rondodan geçirip öyle pişrdim...ellerine sağlık bu şekilde de çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çorban harika ben krema yerine aynı şekilde süt koyarak yapıyorum aynı lezzeti yakalıyorum ayrıca Allah yolunu daim etsin başarıdan başarıya koşman ne güzel sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canim babana çok geçmiş olsun. Allah şifalar versin.
    Bu arada çorba enfes gözüküyor. Ellerine sağlık. ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim arkadaşlarım sizinde ellerinize sağlık ☺

    YanıtlaSil