Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

SARAY USULÜ AYVA TATLISI

Elmalı ayva tatlısı ayva tatlısı Antalya Asmek ev yemeklrri dersi İyi akşamlar.. Naslsınız ben iyiyim okulda derslere devam tar...

Elmalı ayva tatlısı
ayva tatlısı
Antalya Asmek ev yemeklrri dersi




İyi akşamlar..
Naslsınız ben iyiyim okulda derslere devam tarifler blogtan alınıyor yapılıyor.İlk blog yazmaya başladığımda bu kadar tariflerin işe yarayacağını hiç aklıma gelmezdi. Şık sunumlar hazırlıyoruz.

Burda ilk tariflerimden çok aşağılarda kalmış. İnstagrama resimleri koyduğumda bloğumda bulamadık dediler. Tekrar koyayım bir kaç değişiklikte yaptım.

Hadi bakalım bu güzel lezzetli ayva tatlısını tarif edelim.Saraylara layık:)))


Misafirler için davet sofralarına bu tarifide eklemek istedim. Lezzetler yapılıyor hayat hep güzellikler getirsin.

MALZEMELER
8 Adet ayva
5 kaşık nöbet şekeri veya kaşık ucuyla şerbet boyası
7 çay bardağı toz şeker
12 Kayısı,1 paket kuş üzümü, karanfil
6 çay bar. su
İç malzemesi: 5 adet yeşil elma ve3 çay bar.şeker
Üzerine süs için: 1 paket Kaymak krem şanti 250 ml süt
YAPILIŞI


1)Ayvalar yıkanır ortadan kesilip içi oyulur. Ayvalar tencereye konur çekirdeklerini bir beze sarılır onlarda ayvanın içine konur. 

2)7 çay bardağı şeker serpilir ve ayvaların yarısına kadar su yaklaşık 6 çay bar.su konur.
Bir kaç karanfil atılır biraz pişirilip tepsiye alınır.

3)Tavaya rendelenmiş elmalar, nöbet şekeri havanda ezilir konur. Az pişen iç harca kayısı doğranır, kuş üzümü konur.

4)Ayvaların içine doldurulup fırında biraz kızarıncaya kadar pişirilir.
Evet üzerine kaymak krem şanti sütle çırpılır duyu yakıkılı sıkma torbasına konur ayvslara şekilli sıkılır. servis yapılır. 

 AFİYET OLSUN.

2 yorum

  1. Bayıldım bu tarife... Misafir cağırmayı düşünüyodum haftasonu. Mükemmel bi tatlı olur gercekten... Bir tek nöbet şekeri nedir, onu anlayamadım :)

    YanıtlaSil
  2. hımmm.olsada yesem canım.harika.

    YanıtlaSil