Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

SARIYER BÖREĞİ

Sarıyer böreği tarifi Patatesli sarıyer böreği Peynirli sarıyer böreği Hayırlı hafta sonları Favori böreğim Süper benim ve misafirle...

Sarıyer böreği tarifi
Patatesli sarıyer böreği
Peynirli sarıyer böreği


Hayırlı hafta sonları
Favori böreğim
Süper benim ve misafirlerim tarafından tam not aldı.

İstanbula gidince sarıyer böreği yiyenlerdenim onu aratmıyor çakması olduğu belli değil. Çok pratik nefis börek.

Böreğin çıtır çıtır sesini duymak için instagram Bir Kase Lezzete buyurun video koydum.

Beğenmediğim hiç bir şeyi koymuyorum bana guveniyosunuz hemen yapmanızı tavsiye ederim.

birkaselezze te her şey var tarif için buyurun

MALZEMELERİ
4 Yufka
Sıvıyağ su
tarifte yok ben biraz tereyağ koydum

Patetesli İç malzemesi
4 patates haşlanmış rendeleyin
1 büyük soğan yağla soteleyin
Maydanoz pul biber tuz kimyon karabiber az peynir hepsini karıştır.

Peynirli harç için
3 çeşit peynir

Yapılışı.
1) Yufkanın birini serin yağ sürün su serpin 5 küçük parça tereyağ koyun yarım ay kapatın düz yere iç harç koyun kenarları az kapatın rulo yapın uçları içe kapatın

2) Yanları yaklaştırın yağlanmış tepsiye koyun üzerine yağ sürün 180 derecede pişirin.

2 yufka patatesli 2 yufka peynirli yaptım.
NOT: sardıktan sonra 2 saat dolapta
AFİYET OLSUN

3 yorum

  1. Ellerine sağlık. Bende kıymalı yapıyorum oğlum çok seviyor. Seside dinledim. Tam sarıyer böreği olmuş. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık cok nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  3. Ayşecim nefis olmuş,afiyetle...

    YanıtlaSil