Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

İMAM BAYILDI

Zeytinyağlı patlıcan imam bayıldı tarifi Hayırlı günler nasılsınız????? Beni soran güzelliklere iyiyim hamdolsun. İmam bayıldı domate...

Zeytinyağlı patlıcan
imam bayıldı tarifi

Hayırlı günler nasılsınız?????
Beni soran güzelliklere iyiyim hamdolsun.
İmam bayıldı domates, biber, soğan ile tam yaz yemeği.

İmam çok beğenmişte mi bayılmış neden bu isim konmuş?

Yaza yakışan lezzet imam bayıldı üzerine bide yoğurt mmmmmm. Her bütçeye uyan lezzet.

MALZEMELERİ
7-8 Patlıcan
1 kırmızı biber
3 yeşil biber
2 tane domates
Tuz sarımsak
Sıvıyağ
Az şeker
Çay k. ucuyla salça az su

YAPILIŞI
Patlıcanlar alacalı soyulur kızartılır tencereye alınır tavaya az yağ ekleyelim sırayla minik doğranan soğan biber domates konur sotelenir tuz sarımsak eklenir patlıcanlar ortadan açılır pişen harç eklenir az salça su açılır seker serpilir biraz pişirilir soğuyunca afiyetle yenir...

AFİYET OLSUN

3 yorum

  1. İmam bayıldı müthiş görünüyor da ablam ben yemek blogu sahiplerinden şikayetçiyim biraz..bizim bloglara pek ugramaz oldular :((

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin gülüm ben gelemedim kimseye bu sene eski tadım yok benim için koşmalıydı kimseye gelemedim sene başında kızım üniversiteye gitti ev tutup yerleştirdik sonra alisincaya kadar gittim geldim sonra babam amaliyat oldu onunla ilgilendik o iyileşti umreye gittim geldim annem kalcasini kırdı işte bu süreç zordu bide alzaymirdi bide evde bakim süreci başladı ve sonra bitkisel hayata girdi ve sonucunda annem vefat etti şimdilerde elim varmıyor benim durumum bu arada bloğu güncelledimmi şükür diyorum...

    YanıtlaSil