9 Haziran 2015 Salı

KÖFTELİ PATATES YEMEĞİ

Tencerede köfteli patates yemeği
Patatesli köfteli tencere yemeği
Patatesli köfteli yemek


Hayırlı günler..
Ramazan'ı şerif öncesi yencere yemeği ile sizlerleyim. Köfteli patetesli tencere yemeği...Offff harika oldu....

Sizde yapın bi tabak komşunuza verin...
Ben küçükken fırınmı vardı hrr evde. alt komşumuz fatma teyze köfteli patatesi her pişirişinde bi tabak bize çıkarırdı ayyyy ne mutlu olurdum o yemeğin kokusu hala burnuma gelir...



Bi tarif öncesi köfteleri yaptık

MALZEMELER
4 tane patates
3 tane soğan
2 tane biber
4 tane domates
1 tane havuç
1 yemek k. salça
sarımsak
tuz karabiber

YAPILIŞI
1) Patates soğan biber havuç sarımsak domates veeeeeee köfte bi önceki tarifte paylaştım.Köfte tarifi için tıklayın

2) Bütün malzemeler itinayla halka halka doğradım dizdim :)

3) bide biber domates salçasından sos yaptım doğru ocağa mmmmm.

4) nefis tencere yemeği özledim diyenler buyurun sizlere gelsin...

2 yorum:

Lulu dedi ki...

Çok severim en kısa sürede ben de deneyeyim

Tuba dönmez çağlar dedi ki...

tam benim damak tadıma gore bir yemek ellerinize sağlık