Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ANTALYA BUTİK PASTA BİR KASE LEZZET

Antalya'dan Bir kase lezzet siparişleri HAYIRLI GÜNLER. BİR KASE LEZZETTEN SEVGİLER. Güzel pastalarımla,kurabiyelerimle , kekleri...

Antalya'dan Bir kase lezzet siparişleri


HAYIRLI GÜNLER.
BİR KASE LEZZETTEN SEVGİLER.

Güzel pastalarımla,kurabiyelerimle , keklerimle, cheesecake lerle sizlerleyim.
Mutluyum yolum açık olsun...

Çok sorulan soru pastalarınızda oveleks kullanıyormusunuz hayır ovelek katkı maddesi olduğu için kulkanmıyorum.

Oveleks kullansam bir yumurtayla pandispanyalar kabaracak.Ben sizleri düşünüyorum.Kremalarımı soslarımı krakonlarımı her şeyi kendi mutfağımda tereyağla sütle çikolatayla v.s. lezzetlendirip pişiriyorum.

Bütün kremalar bana özel buradaki tariflerdeki lezzetleri yaparken daha iyisi olmalı dedim ve kendimi geliştirdim ve bana özel kremamı oluşturdum...

Bütün pastalardaki özel lezzet farkını tadınca anlıycanız..

Evet canlar güzel insanlara,dostlara lezzetli pastalar yaptım herkese teşekkür ederim.

Diğer sipariş resimleri ve deyaylı bilgiler için Bir Kase Lezzet sipariş pastaları tıklayın:)))

Sipariş vermek isteyenler.
İletişim Telefon: 0533 273 78 50

1) Yukardaki ilk pastam Denizlideki ilk yaptığım pastam kalpli frambuaz soslu yaş pasta yazılarını beyzam yazdı:))


2) Bu güzel pastam azmin zaferi kremadan güllü yaş pasta benim gül bahçem ellerime sağlık..


3) Turuflu yaş pasta bol çikolatalı fındıklı afiyet olsun.


4) Çilekli kalpli yaş pasta ben çok beğendim sipariş verenlerde:)


5) Snickers yaş pasta özel kremasıyla bir kase lezzete özel...



6) Külahlı çikolata soslu pasta görüntüsü çocuklarınızın hoşuna gidecek...


7)Güllü yaş pasta kaymak kremasıyla mmmm diyeceksiniz...


8) Külahlı çikolata soslu yaş pasta herkezin çocuk ruhu vardır çocuk ruhlu gençlere gelsin...


9) Çilekli çikolatalı baton pasta yiyenler çok beğendi teşekkürlerini bildirdiler...


10) Çeşit çeşit kurabiyeler tuzlu çubuk, leoparlı kurabiye, fındıklı kurabiye çikolatalı kurabiye, tırtıl kurabiye.


11) Browni cheesecake ve mevsimine göre her çeşit cheesecake yapılır portakal soslu çikolatalı, frambuaz soslu,narlı v.s.



12) Limonlu haşhaşlı kek ve her türlü kek yapılır. Elmalı kek,havuçlu kek , çikolatalı kek,browni kek,üzümlü,dolgu kremalı,portakallı,kuru yemişli,vanilyalı kek v.s.

İletişim Telefon: 0533 273 78 50 ANTALYA

HERKESE TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM


6 yorum

  1. herşey harika görünüyor bayıldım ellerinize sağlık gultasarim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Ayşe'cim,hepsi çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  3. Canım Rabbim nazarlardan korusun her daim.Hayırlı kazançlar hayırlı alıcılar nasip etsin MaşaAllah yaptıklarının hepsi şahane ellerine emeklerine sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Bol kazançaların olsun ablacım...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ayse ablacım hepsi emek kokuyor nefis görünüyorlar ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz sefa getirdiniz.
    Çok mutlu oldum hepinize teker teker teşekkür ederim.

    YanıtlaSil