Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ YEMEĞİ

zeytinyağlı kereviz yemeği tarifi HAYIRLI AKŞAMLAR CANLAR NASILSINIZ????? KIŞIN LEZZETLERİDE AYRI GÜZEL Kereviz yemeği benim favorim...

zeytinyağlı kereviz yemeği tarifi


HAYIRLI AKŞAMLAR CANLAR
NASILSINIZ?????

KIŞIN LEZZETLERİDE AYRI GÜZEL
Kereviz yemeği benim favorim çok severim
Antalya da kereviz yemeği yöreseldir.

Etli terbiyeli sade nohutlu olur. Ben bu gün etsiz ve terbiyesiz yaptım ayrıca kerevizden çok çeşitli tariflerde var portakallı kereviz tarifi portakallı kereviz tıktık salatası çorbası v.s. her bi çeşidi var.

Hepsinden yapalım inş. Dün buranın pazarından aldım bu gün nohutta haşlayınca kereviz yapayım dedim.İsteyen haşlanmış ette koyabilir ben sepze yemek istedim:))))

Haydi bayanlar baylar
Pamuk eller mutfağa



KEREVİZ YEMEĞİ
MALZEMELERİ
1Kilo kereviz
1adet soğan
2 adet havuç
1 kase haşlanmış nohut
1yemek kaşığı salça
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Tuz su

YAPILIŞI
1) Kerevizin başını keselim kalın saplarını doğrayalim yıkayalım az yumuşayana dek haşlayalım yapraklarını da doğrayıp ayrı kapta yıkayıp ıslayalım. Kök kafayı soyalım beklesin.

NOT:Bazı şeyler size ters gelebilir ben sadece saplarını haşlıyorum vitamin kaybı olmasın diye.Bide bana göre bazı kişiler ağır diye kerevizi yemez bu şekilde bu yemek nefis oluyor.

2) Tencereye yagı koyalım soğan doğrayıp koyalım şimdi havuçları ekleyelim simdi salça koyalım bi tık kavrulsun şimdi sap kerevizleri koy kök kerevizi doğra ekle saplarının suyunu süz onuda koy nohudu ekle hepsi sırayla ve simdi kaynar suyu ekle tuzu ekle ve pişir .

3) Kerevizlerimiz yumuşayıca pişmiş demektir mis canlar lezzetli kereviz yemeğimiz hazır ... AFİYET OLSUN

4 yorum

  1. kerevize bayılırım, mis gibi...nefis görünüyor, ellerine sağlık Ayşecim:))))

    YanıtlaSil
  2. Deneyeceğim. Limon yakışmaz mı acaba bu yemeğe? Çünkü bizim buralarda pek kereviz pişirilmez. ben de mutfağıma yeni yeni sokuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz sefa getirdiniz .
    Limon çok yakışıyor mmmmmm

    YanıtlaSil
  4. benim mutfağıda şuan etlisi pişiyor :)
    ablacım ellerine sağlık bu şekilde de çok nefis olur bencede :)
    afiyetle kal..

    YanıtlaSil