Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

BAKLAVALIK YUFKADAN SOĞANLI BÖREK

 baklavalık yufkadan peynirli börek HAYIRLI AKŞAMLAR NASILSINIZ.... Beni soran canlara teşekkür ederim.... Biz baklavalık yufkadan...

 baklavalık yufkadan peynirli börek


HAYIRLI AKŞAMLAR
NASILSINIZ....

Beni soran canlara teşekkür ederim....

Biz baklavalık yufkadan böreği çok sevdik mmmm böreğin çıtırdısı halen kulağımda sizde sesleri duyuyormusunuz.Yapılacaklar listesine ekleyin..

harika lezzet bombası.....
Tarif zamanı bu lezzet bu tarif yarını beklemez.....

Pazar günü Antalya da deniz kenarında yürürken bi yandan ne yapsam diye düşünüyorken aklıma mis gibi annanne böreği geldi eskiden bol soğanlı tereyağlı börekler yapılırdı tek soğanlı yada peynirli kıymalı isteğe bağlı.

Bide dedimki çıtır olsun buda baklavalık yufkayla olur....


Yürüyüşten sonra eşime Baklavalık yufka almaya gidelim dedim açmaya fırsat yok....

Baklavalık yufkayı İster yufkacılardan alın ister hazır alın size kalmış....

Haydi bayanlar baylar
pamuk eller mutfağa


BAKLAVALIK YUFKASINDAN
PEYNİRLİ SOĞAN BÖREĞİ

MALZEMELERİ

Baklavalık yufka 24 tane
5 tane kuru soğan
250 gram peynir
50 gram kasar
Pul biber karabiber kuru nane

Sosu
50 gram tereyağ
1su bardağı süt
3yemek kaşığı sıvı yağ
Üzerine 1 yumurta
Susam çörekotu

YAPILIŞI

1)Soganı doğrayıp az yagla sotele soğusun icine peynir baharatlar ekleyelim...

2) sos malzemeleri ....
tereyağı erit içine sıvıyağ süt ekle....

3) yufkanin birini ser sos sür 2.yufkayı üstüne koy sos sür 3.yufkayı üstüne koy sos sür

4. yufkayı ser üst üste 4 yufka oldu ucuna iç harcı koy rulo sar yağlanmış tepsiye koy bu sekilde diğer yufkalarıda yap.

NOT:Büyük digdörtgen borcama 6 sıra oldu..........

4) Kalan sosu üzerine sür ve kes ben 4 de kestim sonra 1 yumurtayı çırp onuda sür üzerine isterseniz susam çörekotu serpin 180 derece fırında pişir....

AFİYET OLSUN
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

6 yorum

  1. BENDE YAPIYORUM BU BÖREĞİ,NEFİS OLUYOR..HEM PRATİK,HEM LEZZETLİ..ELLERİNE SAĞLIK:))

    YanıtlaSil
  2. Börek harika görünüyor sabah kahvaltıda çay ile birlikte çok güzel olur

    YanıtlaSil
  3. HER ZAMANKİ GİBİ GÖRÜNTÜ HARİKA
    LEZZETİNE DAİR ZATEN EN UFAK BİR ŞÜPHEM YOK
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM

    YanıtlaSil
  4. ama bu börek çok güzel olmuştur şimdi ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. CANIM YORUM YAZMIŞTIM SANA GELMEDİMİ
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz...
    Teşekkür ederim....
    Sengül ablam derste olunca bakamadım teşekkür ederim ilgi ve alakana selamlar...

    YanıtlaSil