Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

KREMALI MUFFİN☆KREMALI CAPKEK☆ NUTELLALI CAPKEK

Kolay kremalı muffin capkek Puding kremalı muffin Çikolatalı muffin Denizliden hayırlı günler:) Nasılsınız canlar Bir kase lezzetten...


Kolay kremalı muffin capkek
Puding kremalı muffin
Çikolatalı muffin

Denizliden hayırlı günler:)
Nasılsınız canlar Bir kase lezzetten sevgiler saygılar....

Denizliye kızımın yanına geldim telefondan tarif giriyorum eksiklerim olur affınıza sığınıyorum.

Çocuklarımızın seveceği güzel muffinlerle sizlerleyim nefis lezzet benim siparişlerimden bir tarif. Denizlide kaldığım süre içinde burdanda sipariş almaya başladım sipariş vermek isteyenler buyurun Bir kase lezzet siparişler Tıklayın:))) boş durmayı sevmiyorum sağlık sıhhat bol bereketli günler dilerim:)))

Evet gelelim tarife,muffinlerin yapılışı çok soruluyor ondan dolayı bu tarifi girmek istedim sağolasın lezzetlim deseniz yeter hayır dualarınızı beklerim.

İsteyen yapar yapamayanada lezzetliniz yapar isteyen sipariş verir:)))

Hadi bayanlar baylar buyurun
Pamuk eller mutfağa kolay pratik lezzetli muffin yapmaya....


Keki için
MALZEMELER

3 Yumurta
1 Çay bardağı sıvı yağ
1 Su bardağı şeker
1 Su bardağı süt
3 Kaşık sarelle (nutella)
2 Kaşık kakao
1 Kabartma tozu
İki buçuk Su bardağı un
Yarım portakal suyu

Üzerinin kreması için
MALZEMELER

3 Su bardağı süt
4 Kaşık un
1 Kaşık tereyağ
1Su bardağı şeker
1 Vanilya
2 Paket krem şanti ve 1su bardağı süt

Not:İsterseniz bir paket hazır pudingte pişirip kullanabilirsiniz.

Kremalı muffin capkek yapılışı.....

YAPILIŞI
1) Önce kekimizi yapalım.Yumurta ve şekeri üç misli köpürene dek çırpalım. Süt, sıvı yağ ve nutellayı ekleyelim. Un, kakaoyu eleyip karışıma ekleyelim. Kabartma tozunu koyalım üstüne sıkılan portakalı koyalım. Kalıplar paylaştıralım.170 derece ısınmış fırında pişirelim.

2) Kreması için: Sütü ve unu karıştıralım, şekeri ilave edelim pişirelim. İneceği zaman tereyağ ve vanilyayı ilave edelim, soğusun. Başka bir kapta sütle krem şantiyi çırpalım soğuyan kremaya ekleyelim.Evet harikasınız.. oldu şimdi en zevkli yeri :)



Not:Veya evinizde hazır puding var ben ondan yapmak istiyorum diyosunuz arkasındaki tarife göre pişirin soğuyunca çırptığınız krem şantiyi karıştırın tamam.


No:Kremayı yapınca bunu lezzetlendirmek sizlerin elinde ister çikolata koyun ister lapne peyniri koyun v.s.Birde kremanın kıvamını iyi ayarlayın....


3) Krema sıkma poşetine kremayı koyalım ucuna duyu takalım ve istediğimiz gibi keklerin üzerine sıkalım. Şimdi süsleme zamanı, istediğimiz çikolatalar,şeker hamurundan çiçekler veya şekerlemeler ile süsleyelim...
Sizler nelerle süslemek isterseniz:))))
Sizleri çooook seviyorum muhteşem oldu.Şimdi dolapta biraz beklesin...


Dadadadam mükemmel oldu. Ellerinize sağlık.....:)))))))




AFİYET ŞİFA OLSUN

11 yorum

  1. Merhabalar.
    Pastalarınızın her biri birbirinden güzel ve enfes görünüyorlar. Elinize ve emeğinize sağlıklar diler, her şeyin gönlünüzce olmasını temenni ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. These r so pretty n I bet they taste as good as they look., 😀

    YanıtlaSil
  3. süs diye koy vitrine, yemeye kıyılmaz.:)

    YanıtlaSil
  4. oyle kolaymis gibi yazmiyomusun bideeee seviyorum aysem seniii

    YanıtlaSil
  5. Merhaba uzun zamzn oldu uğramayalı Elinize ve emeğinize sağlık Nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  6. Ayşe'm canım kardeşim ben epeydir gelemedim ama gerçekten gönlüm sizlerle..Şu yılı bitireyim hayırlısı ile yaza çıkayım epey rahatlayacağım inşallah kısmetse..Canım her tarifin gibi bu da nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Siparişin bol olsun. Kesen dolsun. Afiyet olsun tatlım. Çok öptüm. Allah işini gücünü rast getirsin kardeşim..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık,harika bunlar yemeye kıyabilirmi ki insan,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz canlar sefalar getirdiniz güzel dileklerinize teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  9. Kızının yanında keyfini çıkar, bu arada brawo vallahi cepten tarif girmek çok zor değil mi?
    Cupcakelere gelince süper bi görüntü,elinize sağlık Ayşe'cim.

    YanıtlaSil
  10. Canım dileğim teşekkür ederim evet telefondan zor oluyor canım senin yorum kutusu açilmıyo iyiki geldin teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor becerikli arkadaşım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil