7 Haziran 2013 Cuma

MEYVELİ PUDİNG

  


Vaktiyle bir derviş bir ziyafete davetliydi. Derviş, yatsıya yakın evine döndü ve karısından mümkünse kendisi için sofra hazırlamasını istedi. Karısı
Sen davette değil miydin? Ne yemeği? deyince derviş
Sorma dedi. Çok yersem arkamdan ‘Halis derviş değilmiş diye konuşmalarından korktum, pek bir şey yiyemedim.Bunun üzerine karısı:
Tamam dedi. Sen şu akşam namazını kıl da ben o arada sofrayı hazırlayayım.
Derviş:
Ama dedi, ben akşam namazını orada kılmıştım.Karısı cevap verdi
Sen arkamdan kötü konuşurlar diye pek yemek yiyemediğine göre, arkamdan iyi konuşsunlar diye de namazı uzatmışsındır. Hadi, akşam namazını bir daha kılıver de o arada sofrayı hazır edeyim.
7. 6.2013 CUMA
.....................................................................................................................


HAYIRLI AKŞAMLAR NASILSINIZ CANLAR:)))
Uzun bir aradan sonra şükür kavuşturana beni özleyen canlara merhaba.
Bilgisayarım beni epey zorladı kaç tane kasa değişti ve şükür olsunki şimdilik sizlere ulaştım. Bilgisayar takılır takılmaz hemen tarif için kolları sıvadım hasret bitti. Lezzetliniz sizleri çoook özledi kıssadan hisse alındı :)))

Bu gün sizlerle özel bir meyveli puding yapmak istiyorum şu sıcak günlerde bizler çok sevdik beğendik. İnsanın kendi yapması başka evimizdeki meyvelerden 3 renkli pudink harika olur dostlar. Heleki çocuklarımız için bizim için gözlerimize hem damağımızı şenlendirecek lezzet:)))

Haydi Bayanlar, Baylar meyveli pudink tarifi için buyurun
Pamuk eller mutfağa:)



3 RENKLİ MEYVELİ PUDİNG İÇİN MALZEMELER
6 Su bardağı süt
1 Su bardağı şeker
4 Yemek kaşığı nişasta
4 Yemek kaşığı un
3 Yemek kaşığı irmik
1 Paket vanilya
2 Kaşık tereyağı
100 Gram krema veya kaymak
İsteğe bağlı 1 küçük paket jöle

AYRICA
1) 3 Adet kivi, Limonun kabuğu( tercihen yeşil limon)2 Kaşık limon suyu
2) 1 Adet portakal kabuğu rendesi ve suyu
3) 10 Adet çilek

3 RENKLİ MEYVELİ PUDİNGİN YAPILIŞI
1)Tencereye süt, un, nişasta ve irmiği koyalım iyice karıştırıp ocağa koyalım.
2) Kaynayan pudingimize şekerini krema yada kaymağı ekleyelim göz göz olunca altını kapatalım içine vanilya tereyağ ve isteğe bağlı jöleyi ekleyelim.
3) Şimdi pişen pudingimizi üçe ayıralım ve sırayla 1. pudinge kivi limon kabuğu ve suyunu ekleyelim.2.sine portakal kabuğu ve rendesini ekleyelim.3. pudinge çilekleri ekleyip 3nüde ayrı ayrı blendırdan geçirelim.
4) Evet şimdi en güzel işleme geldi kase yada kulplara üçünden isteğe bağlı kat kat koyalım soğusun ve servise hazır:))) İstediğiniz gibi süsleyin bu lezzet kaçmaz.

ELLERİNİZE SAĞLIK NEFİS OLDU
AFİYET OLSUN CANLAR.

Damağınızdan kalbinize düşen Bir Kase Lezzet sevgilerini sundu:)))


31 yorum:

hanhildem dedi ki...

Görüntü harika! Tadı nasıldır kim bilir... sevgiler :)

Nursevin Sönmez dedi ki...

Hoşgeldin Ayşe.. Geçmişler olsun. Bilgisayarına kavuştuğuna sevindim. Umarım bundan sonra herşey yolunda gider. Ayrıca bu nefis meyveli tatlıdan da aldımm.. Her zamanki gibi lezzetine doyum olmuyor..

Emel YILMAZ AKAN dedi ki...

Nefis olmuş tablo gibi...
Yemeye kıyılmaz ki ama bayıldımmmm...
Sanat eseri resmen...
Ellerine sağlık canım...
Sevgilerimle...

deeptone dedi ki...

heeey, bissürü bissürü tariflerimi okuyor musuuun.
:)

bir kase lezzet dedi ki...

Lezzetliniz geldi ve sizleri çok özledi. Teşekkür ederim çok sağolun pamuk ellerinize sağlık:)))

Arzu GÖNCÜ HANGÜL dedi ki...

Görüntü nefis görünüyor..Ellerinize sağlık..

VuslaT dedi ki...

Sevgili Ayşem geçenlerde Antalyalı blogerlerin kahvaltı ve pasta süsleme etkinliğine katılmışmıydın..Oradasındır diye ümit ettim. 2 arkadaş ile konuştuk..Selam söyledim tüm tanıyanlara..
Canım benim ellerine sağlık. Tam da senin marifetini yansıtan hem tadı hem görselliği güzel bir tarif. Ellerine sağlık..Çok öptüm..

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel renkli bir puding olmuş

bubizimdünyamız dedi ki...

Ellerine sağlık canım arkadaşım yine çok güzel görünüyor.:))))

tokideki ses dedi ki...

görüntü şahane bayıldım tadını merak ettim denemek lazım :) Ellerine sağlık canım.

eda dedi ki...

iyki geldi ellerinize saglik Ayse'm

Vişnap Macide dedi ki...

Canımmm canımmm ne zamandır gelip gidip bakıp seni göremeyince bayağı meraklarda kalmıştım.Şükür gördüm seni ve de güpgüzel nefis tarifini.Canımmm ellerine sağlık olsun bu nasıl canlı rekler bayıldım notumu aldım bile.Sevgi ile kocaman sarıldım canısı.

muhabbetsofrasi dedi ki...

kıssadan çıkaracak çok ders var....
puding harika...
ellerine sağlık canım

Rümeysa dedi ki...

Ayşecim ellerine sağlık.görüntüsü tam puan aldı.sevgilerimle...

Beşparasız - Ayşegül dedi ki...

Nefismi nefis gözüküyor canım ellerine sağlık..Tamda yaz tatlısı..Doğal olmasıda ayrı bir güzel :)
Kıssaya bayıldım bu zamanı düşünüyorumda , öyle eşlere ihtiyaç var..

bir kase lezzet dedi ki...

Hoş geldiniz sefalar getirdiniz.
Çok teşekkür eder lezzetliniz:)))

nevininyemekleri dedi ki...

arkadaşım harika olmuş görüntü nefis ellerin dert görmesin sevgiler:)

Aslı Aslı dedi ki...

Hoşgeldin Lezzetim ve iyiki geldin, Bilgisayar sorunlu olunca çok can sıkıyor biliyorum.
Tarifin gerçekten yaz mevsimine uygun çok serinletici görünüyor. Renkleride çok güzel ellerine sağlık...

notdefterimden dedi ki...

görüntüsü çok güzel,umarım tadı da öyledir..elinize sağlık,,

olsada yesek suzan dedi ki...

Rengarenk ne kadar güzel görünüyor canım ellerine sağlık olsada yesemmmm :) sevgilerimle :)

Sevimin Aşkanası dedi ki...

çok hoş gorunuyor ellerine sağlık

deeptone dedi ki...

bir puding delisi olarak not aldım bunu. oh mis.
:)

mutfagabuyrun dedi ki...

bayıldım sunuma.harika olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

llimaverda dedi ki...

qué rico y colorido, me encanta!!! bsts

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ablacım ellerine sağlık çok harika ve şık olmuş iyi geceler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nefis gozukuyorlar elinize saglik..cok sevdim:) sevgiler..

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Şahane gözüküyor,ellerine sağlık Ayşe'cim..Sevgiler:)

anne eli gibi dedi ki...

eline sağlık ablacım,mis mis :)

Büşra Bayram dedi ki...

Sinefesto editör ve yazarlığımın üzerine bir kamu yoklaması yapıyorum. www.Sinefesto.com hakkında bir bilginiz var mı? Yoksa da siteye girip, olumlu-olumsuz görüşlerinizi blogunuzda veya özel olarak iletirseniz çok sevinirim. Dilerseniz sitenin sağ üst köşesinden üye olabilir, ilerde hediyelerimize de maruz kalabilirsiniz :)

Teşekkürler.

Ivır Zıvır Ensitüsü. >>hayalmeyal.buschra@gmail.com

bir kase lezzet dedi ki...

Hoş geldiniz sefalar getirdiniz.
Bu gün çok heyecanlıyım dualarınızı istiyorum VTV ile çekimim var hepimize başarılar:)))

nazlı dedi ki...

Sen yap sekerim bende yemeye geleyim aramizda olmana cooook sevindim.