10 Temmuz 2012 Salı

ÖDÜLÜM



Teşekkür etmek istedim sadece sizlere
Beni çok sevip güzel oylarınıza,
Hiç bıkılmayacak sıcacık  güzel dostluklarınıza
Bütün yüreğimle teşekkür ediyorum...

Küçük yüreği ile koca bir sevda taşıyan gönüllerinize
Sizlerle olan muhabbetimize
Sizin güzel desteklerinize
Bütün yüreğimle teşekkür ediyorum...


İyi günümde , kötü günümde

Dostum arkadaşım yoldaşımsınız
Halimi hatırımı soran sizsiniz

Bütün yüreğimle teşekkür ediyorum..

Siz benim  herşeyimsiniz,
Ben sizleri seviyorum.
Beni sevindirdiniz sizlerde çok sevinin
Bütün yüreğimle teşekkür ediyorum.......



HAYIRLI AKŞAMLAR......:)
NASILSINIZ, İYİSİNİZ CANLARIM..
Tarif girmek için netin başına geçtim. Yazacaklarımı ayarladım ve yazıyorumdum zil çaldı kargo geldi..
Ne geldi diyeceksiniz bana sizlerin oyları ile aldığım ödül geldi.. Üç gün önce bir mail arkadaşımdan ödülünüzü almak için adres göndermediniz, yada benmi dönmedim dedi. Bende adresimi yazdım.

Evet bir saat önce geldi çok heyecanlandım, sevindim . Teşekkür ederim.
Tarif yazmayı bırakıp, ödülümü sizlerle paylaşmak istedim ve sizler için şiir yazdım......

Blok Star Ödülü bu ödülü  daha önce duyurmuştum..
Sevgili Dayatmalarda kaybolmuşbir Blok Star yarışması düzenlemişti. Sizlerin oyları ile yapılmıştı

Bu yarışmadanda Sevgili Sade ve derin, huzursuz ruhum sayesinde haberim olmuştu.






 
Bende tuzlu simit tarifinde  bloğumda yayınlamıştım.Tıklayın
Ve en konusunda uzman ödülüm geldi...Hepinize çooooooook teşekkür ederim.
Bana bu ödüle layık gördüğünüz için.. Sizlerin önermesi ile aldım....

Ben unutmuştum bile, o kadar yoğun günler geçirdim ki. Birde malumunuz blok açalı evimizde iki ameliyatta geçirilince benim hayat hepten koşturmaca oldu.

NOT: Bana mim yapan, yorum yazan, üyem olan ve ayrıca bloğu olmadan yorum yazan ve tıklayan, bütün arkadaşlarıma,dostlarıma  teşekkür ederim ......:)))))


HEPİNİZE SAYGILARIMI SUNARIM...:)
HAYIRLI HAFTALAR....:)




70 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

tebrik ederimmm :) başarılarının vede ödüllerinin devamını diliyorum:)

evimbenimatölyem dedi ki...

tebrikleeeerrrr:)

Seker Kedim dedi ki...

Tebrik ederim :)

Başak dedi ki...

Ayşe'cim tebrik ederim. yazılarını okumak, tariflerini denemek çok keyifli. iyi ki varsın :)sevgiler..

Nurdan dedi ki...

Tebrikler :))

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ayşecim tebrikler..Bu ödülü sonuna kadar hak ediyorsun..sevgiler..

hülya dedi ki...

Kutlarım çok sevindim .başarılarının devamını dilerim...

Yıldız dedi ki...

kutlarım canııııııııımmmmmmmmmm

gururla evinin başköşesine koy hakettin sen bunu bu arada o tuzlu kurabiyelerinden yaptım ama hala yayınlamadım tatile çıkmadan yayınlamalıyım :))

Rabia Betul dedi ki...

Beğeniyle izliyordum zaten bloğunuzu,hakettiğiniz ödülü kazanmışsınız.Tebrik ederim..

gülümse dedi ki...

Tebrikler kuzu

sonu garanti tarifler... dedi ki...

canım tebrik ederim...sonuna kadar hak ettin...sevgiler...

kıvırcık bayan/Fatoş dedi ki...

Tebrikederim.Senin adına sevindim...Ne mutluluk verici bir şey...

Gurme Şirine dedi ki...

tebrikler tatlım...
başarılarının devamını diliyorum...
kocaman sevgiler...

eesraaanınblogsesi dedi ki...

Tebrik ederim canım :) Çok sevindim senin adına :9

VuslaT dedi ki...

sen bu ödülü fazlası ile hak ettin sevgili Ayşem. Nice ödüllü günlerde buluşmak dileği ile...Sevgilerimle canım benim..

bir kase lezzet dedi ki...

HOŞ GELDİNİZ.
:)
SEFALAR GETİRDİNİZ.
:)
HERŞEY SİZLERLE GÜZEL ..
:)
SAYGILAR.....

mavii dedi ki...

sen ödüllerin en güzeline layıksın ablacım:)
benim bir desteğim olmadı çünkü haberim yoktu

Tokideki Ses dedi ki...

tebrik ederim canım başarılarının devamını dilerim

Aslı dedi ki...

Çok sevindim bu ödülü haketmiştin zaten :) ne kadar güzel dimi böyle sevilmek.

Şiir ayrı güzel zaten. Başarılarının devamını yürekten diliyorum..

Dayatılanla Yaşayan dedi ki...

iyi ki varsın...başarılarının devamını dilerim...

canan dedi ki...

Tebrikler canım:))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tebrik ederim Ayşe,
Daha nice güzel başarılara...

siyahkuğu dedi ki...

Tebrik ederim canım,
sevgilerr

Elif'in Terazisi dedi ki...

tebrikler:)

Anne Mutfak Perisi dedi ki...

Canım tebrik ederim.

Ödülün kutlu olsun.

Sevgilerimle

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Tebrik ederim Ayşe hanım.

Başarılarınızın devamını dilerim.

Çok sevgiler,

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Tebrik ederim Ayşe'cim..Ödülü sonuna kadar hakediyorsun..Sevgiler canım:)

Simge Keskin dedi ki...

Canı gönülden tebrik ediyorm ve hakikaten ödülü hak ettiğinizi belirtmek istiyorum! Çok mutlu oldum sizin adınıza Allah daha nice ödüller göstersin,darısı başımıza -Amin- :) Sevgiler!

BİRİNCİSİN dedi ki...

Hak ediyorsun,tebrik ederim canım,selam ve sevgilerimle:))

Dönence dedi ki...

Bir kase tebrikde ben ikram edeyim..
Tebrikler.. :)

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

nice güzel,gönüllerin bir olduğu ödüllerde buluşmak dileği ile KOCAMAN tebrikler :)
iyiki varsın, aramızdasın iyiki seni tanıyorum seni seviyorummmm :)
ay sustum artıkkk :)

ihlamurcum dedi ki...

Başarılar bence de ödüllendirilmeli,Ayşe'cim. Yazıların samimi, resimlerin harika, tarifler muhteşem...eee bu ödül doğal olarak sana gelecekti arkadaşım.Tekrar tebrikler,hep bizlerle güzelliklere yol al...sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

ödülün hayırlı olsun canım.tebrikler.

Gelibolu17 dedi ki...

tebrik ederim canımm hayırlı olsun ödülün,,,çok güzelmiş :) selamlar

zeynep dedi ki...

Tebrik ederim canım , en güzellerini hak ediyorsun.
Sevgiler.

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

tebrikler canım hayırlı olsun

GulsahElpe dedi ki...

çok çok tebrik ediyorum :) daha nice ödüllere inşallah..

bir kase lezzet dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DOSTLARIM.
:)
ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN İNŞALLAH.

Sebnem Aktas dedi ki...

tebrikler.. hayırlı olsun ( :

D.y.G`S.T.y.L.e dedi ki...

Tebrikler cok basarili bir blog! Sayende yeni kesfettim bu blogu, hemen takibe aldim ve göz atacagim. Sende benim blogumu takib edersen cok sevinirim.

Almanyadan sevgiler
DyG`STyLe

slince dedi ki...

tebrikler başarılarının devamını diliyorum

Tümay Öztürk dedi ki...

Ooo canım tebrik ederim. başarılarının devamını dilerim:) Sayfam eskiden blogspottu. google bazlı olunca hep onu alıyor. sanırım ondan direk gelmimyor. tariflerimdeki ön yazının altında beni takip için diye bir rss adresi veriyorum ya onu kaydetmen lazım. o zaman direk bana geliyor. çok anlamam bu teknolojik işlerden ama son durum bu en azından:)

maraşal ve arkadaşları dedi ki...

Ayşe hanım.
Ödülün hayırlı olsun
sen fazlası ile hak ettin
Biz her zaman seni takipteyiz.
Arkadaşlarla hayranınız teprik ediyoruz.
Biz blok sahibi değiliz.
Sen bizi farketmişsin.
Tariflere devam.

maraşal ve arkadaşları dedi ki...

Ayşe hanım.
Ödülün hayırlı olsun
sen fazlası ile hak ettin
Biz her zaman seni takipteyiz.
Arkadaşlarla hayranınız teprik ediyoruz.
Biz blok sahibi değiliz.
Sen bizi farketmişsin.
Tariflere devam.

kamile dedi ki...

Ne mutlu sana maşallah.
Teprikler ve başarının devamını beklerim.

neslice tarifler dedi ki...

Canımıniçi çok tebrik ederim. Hakedilmiş bir ödül..

Sevil Aslan dedi ki...

canım tebrik ederim :)) kocaman öpücükler sana:))

ilhan dedi ki...

Bence de haketmişsiniz. Çok da içten anlatmışsınız. Başarılarınızın devamını dilerim.

kadriye dedi ki...

Sen bu ödülü hak ederek aldın.
Sana destek veren arkadaşlarina bende teşekkür ederim.
Hanımlıgın ve saygınla hepimizin gönlünü feth ettin.
Bunları yazıyorum seni iyi tanıyorum şımarmasın.
Nice ödüllere arkandayız.

şerife dedi ki...

Harika senin adına ben sevindim ayşem.
Seni tanısalar bu ödülden fazlasına layıksın.
Maşallah beceriklim.

bir kase lezzet dedi ki...

HOŞ GELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ.
:)
BU KADAR GÜZEL VE ÖZEL YORUMLAR KARŞISINDA ÇOK DUYGULANDIM, SEVİNDİM ÇÜNKİ BENİM ÇOK ÖZEL DOSTLAIM BENİM İÇİN BU KADAR ÖZEL MAİLLER YAZMIŞLAR.
BUNLAR BENİM İÇİN O KADAR DEĞERLİKİ BİR DEĞER BİÇEMEM.
:)
SİZLER BENİM GÖNLÜMÜN SULTANLARISINIZ.
ALLAH HEPİMİZİ UTANDIRMASIN EN GÜZEL YERLERE HEP BERABER GELELİM.
DOSTLUĞUMUZ DAİM OLSUN.
:)
HAYIRLI İNSAN OLALIM İNŞALLAH...
SAYGILAR..

AhzaRR dedi ki...

Hayırlı olsun canım çok sevindim :)

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Tebrikler:)

KİZHATCE dedi ki...

kutluyorum arkadaşım ödülün hayırlı olsun :) özlenmek çok hoş yakında görüşürüz :)sevgiler....

AsOrTiK dedi ki...

ödüllü bloger oldun, ne güzel:)) yürekten kutlarım...
sevgilerimle

Tarifname-Seda dedi ki...

TEBRİKLER :)

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

tebrik ederim sevgiler

hilal hanım dedi ki...

ayşe hanım emeğinize sağlık tebrikler sevgiler...

gül kokuları dedi ki...

Tebrikler...

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Teprikler arkadaşım ödülün hayırlı olsun temmuzun 2 sinden beri benimde saglık preplemim vardı şimdi gördüm devamını dilerim ödülünün şekli de harika

meleklerimle dedi ki...

tebrikler.. hayırlı olsun ( :

Bolat dedi ki...

Tebrik ederim :) hayırlı olsun.

Şirince Tatlar dedi ki...

Ne güzel darısı başımıza diyelim artık. Tebrik ederim:))

bir kase lezzet dedi ki...

HOŞ GELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ.
:)
ELLERİNİZE SAĞLIK.
:)
HEPİNİZE TEKER TEKER TEŞEKKÜR EDERİM.
:)
TEBRİKLERİNİZ, VE O GÜZEL DİLEKLERİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÖZEL TEŞEKKÜRLER.

naliye dedi ki...

Maşallah hak ederek aldin.
Tebrikler.
Daha nice ödüllere.

*ssdesignbutik dedi ki...

tebrik ederim kuzum benimkide geldi paylaşıcam daha :D

demetle dedi ki...

tebrikler, başarılarınız inşallah kat ve kat artarak devam etsim.

FERİDECO dedi ki...

Hakkettiğini almışsın canım,en içten dileklerimle devamları nasip olur inşallah sevgiler canım..

ehlikeyfchef dedi ki...

maşallh ayşecim neler yapmışsın boş durmamaışsın, hakettiğin ödülün için tebrikediyorum,devamı gelir inşallah:)

bir kase lezzet dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANLARIM.
:)
SAYGILAR VE SAVGİNİN EN GÜZELİ HEPİMİZE OLSUN...:))