Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

TUZLU SİMİT TARİFİ -KANDİL SİMİDİ

Üç kadın ellerinde sepetleriyle pazardan dönüyorlardı. Dinlenmek için yolun kenarındaki kanepeye oturdular. Çocukları hakkında s...




Üç kadın ellerinde sepetleriyle pazardan dönüyorlardı. Dinlenmek için yolun kenarındaki kanepeye oturdular. Çocukları hakkında sohbet etmeye başladılar.

 Birinci kadın
 Oğlunun çok hareketli olduğunu, ellerinin üzerinde dakikalarca yürüyebileceğini söyledi.

 İkinci kadın
 Bülbül sesli oğlunun şarkılarına herkesin bayıldığını anlattı.

  Üçü ve dördüncü kadın onları dinlemekle yetindi.
 Niçin konuşmadığını sorduklarında.Benimkinin anlatılacak bir marifeti yok, dedi.

  Bu konuşmalara kulak misafiri olan bir ihtiyar, kadınların peşinden yürüdü.

 Sokağın başında kadınlar sepetlerini yere bırakıp yorulan kollarını, ağrıyan bellerini ovuşturmaya başladılar.
 Onları gören çocukları koşarak geldiler.

Birinci kadının oğlu perendeler atarak ellerinin üzerinde yürüyordu. İkinci kadının oğlu bir taşın üzerine oturup annesinin sevdiği şarkılardan birini söylemeye başladı. Diğer kadınlar onu coşkuyla alkışladılar.

  Üçüncü kadının oğlu ise 

 Sana yardım edeyim anneciğim, diyerek sepetin kulpuna yapıştı. Kadınlar oradan geçmekte olan yaşlı adama, çocuklarının marifetini nasıl bulduğunu sordular.

Ben marifetli bir çocuk gördüm, dedi ihtiyar.
O da annesine yardıma koşan şu çocuk.0, Peygamber (s.a.v.) Efendimiz'in şu hadis-i şerifine uygun davrandı:
( Herkesi Annesinin hizmetinde bulunmayı tavsiye ederim. )
  
...............................................................................................................................................


15 / 5 / 2012
SALI


HAYIRLI GÜNLER :)
SAYGI SEVGİ MUHABBETLE GELDİM....:)
HEPİMİZ ÇOK İYİYİZ NEŞEMİZ YERİNDE HAMDOLSUN....:)


Sizlerden aldığım enerji ile bir güne daha başladım. Önce güzel bir kıssa ile başladım...
Hafta sonu anneler günüydü herkes güzel dileklerini diledi, hediyelerini aldı...
Bende herkese sağlık, sıhhat, mutluluk, huzur dolu günler dilerim.... Bizim her günümüz özel...

Yeter ki mutlu olmasını bilelim... Kıssadan hissemi aldım........
Hiç bir zaman kim olursa olsun hürmette, saygıda kusur yok ve evlatlarımıza da bunu öğreteceğiz.. Biz nasıl davranırsak o örnek alınacak.....:)))) Benim Annem için herkes den dua istiyorum. Alzaymır hastalığına yakalandı.İlerlemeden kendi işlerini görebilsin....İlerleyen senelerde bana kızım diyebilsin, tanısın... AMİN..

Evet bu kadar sohbet yeter canlarım, mimim var onurlandırdılar arkadaşlarım teşekkürler..

1. MİM
Yeni tanıştım çok hoş arkadaşım beyaz sayfam ayrıca  sade ve derin
Silmeden mim başlığı altında mim yapmış... Gerçekten canım daha hiç silmeden yazdım.....:)


2. OLARAK 
 
Blog Star Ödülleri

Sevgili Dayatmalarda Kayboluş bir Blog Star yarışması düzenlemiş. Bence çokta iyi etmiş, bilmediğimiz, tanımadığımız bloglar'ı bu sayede tanımış olacağız. Verdiğim adresten kendisine ulaşabilir, sevdiğiniz, okuduğunuz bloglar'ı herkesin tanımasını sağlayabilir,yeni bloglar tanıyabilir ve oy verebilirsiniz. Detay'ı  arkadaşlardan öğrenebilirsiniz......




  
Bu yarışmadanda Sevgili Sade ve derin sayesinde haberim oldu, ona da çok teşekkür ederim beni aday gösterdiği için. huzursuz ruhum
Aslımda beni layık görmüş teşekkür canlarım... Ben isim yazmadan herkese gönderiyorum... Bu günlerde bilgisayara oturamıyorum malum........Eşim daha iyi, Teşekkürler dostlarım iyi ki varsınız...
Bu ödülü kabul buyurun ....:)))))

Geçelim tarife, eşim hastaneden çıkınca benden tuzlu simit istedi.Bende yakında yapmamıştım hemen mutfağa girdim. Bu lezzetli simitleri yaptım. Misafirlerle beraber afiyetle yedik.... Çoook eski bir tarif. Aysel yengemin, canım yengem teşekkür ederim sana.....
Ben Yengelerimi çoook küçükken, mutfakta onlar iş yaparken sandalyeden izlerdim.
Eve gidince Annemden gizli, o tarifleri yapmaya çalışırdım...:))))))) Çok güzel günlerdi....:)))))))))
Haydi beyler bayanlar gelsin tarifimiz....
Pamuk eller mutfağa..




   MALZEMELER
125 Gram margarin yada tereyağı ( oda sıcaklığında yumuşak )
1 Yumurta sarısı içine beyazı üstüne
1 Çay bardağı sıvı yağı
2 Yemek kaşık elma sirkesi
2 Yemek kaşığı pudra şekeri
1 Tatlı kaşığı tuz
1 Tatlı kaşığı karbonat
Aldığı kadar un
Üzeri için: susam çörek otu

YAPILIŞI

1) Geniş kaba margarin yada tereyağı koy içine sıvıları koy karıştır...
2) Unu karbonatla beraber ele karışımın içine koy . Güzelce yoğur 10 dakika dinlensin...

Püf noktası:Unu koyarken azar azar koyun kurabiye hamuruna benzediği için söz dinlemeyen dağılan hamur yoğuracaksınız toparlarken elinizi suyla ıslayın çok toparlanan bir hamur değil.


3) Şimdi istediğiniz şekli verebilirsiniz.. Ben küçük simitler yaptım çokta zevkli oldu...
Püf noktası: Şekil verirken de elinize az alın yuvarlayın ortasına parmakla basın:))
4) Şimdi simitleri önce yumurta akına sonra susamlı çörek otu karışımına bandır çıkar ..
5) Tepsiye fırın kağıdı koyalım yerleştirelim... 180 derece fırında pişirelim...
6) Harikasınız ellerinize sağlık harika iş oldu.... Bakın fırından gelen kokulara..
7) Hadi çayı demleyelim pişmek üzere....:)))))))) 9) Mmmmmmm çıkaralım servis yapalım.......




AFİYET OLSUN
HAYIRLI HAFTALAR
BANA MÜSADE....:)))))

98 yorum

  1. Canım ellerine sağlık.çok güzeller şu anda çay içiyorum.yanına bir tane aldım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. offf süper ekrana el atıp bir tane alasım geldi:)))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bana niye ayırmadınız:)) Ellerinize sağlık.......

    YanıtlaSil
  4. Bana niye ayırmadınız:)) Ellerinize sağlık.......

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun arkadaşım ...
    geçmiş anneler günün ve gelecek anneneler günün kutlu olsun.
    tuzlu simitler çok nefis görünüyor tarifi yazıyorum elma sirkesi yerine üzüm sirkeside kullanabiliriz sanırım :)))
    Ellerine sağlık......

    YanıtlaSil
  6. Ohhh mis gibi çayda hazır doldur kardeşim geliyorum:)))Ellerine sağ
    lık enfes olmuş öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. senın yaptıklarını gordukce olsada yesek diyiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Harika! Çayın en eski kankisi bayılırım! Ellerinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Canım, geldim leziz yazını okudum..Samimiyetinle harmanladığın çayını yudumladım..Dinlendim..
    Ne hoş diğer blog arkadaşlarımız benim mimi devam ettirmişler..Harikasınız..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  10. AYŞEM:
    1-SENİ ÖZLEDİM
    2-EŞİN NİYE HASTANEDEYDİ
    3-SEN BUNU DAHA ÖNCE DEDİNDE BENMİ KAÇIRDIM
    4-TARİFLERİNİN HAYRANIYIM.eLLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  11. Simitler çok leziz görünüyor. Hamurunda pudra şekeri bana ilginç geldi ama sizin tariflerinize güveniyorum. deneyeceğim. afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Hepimiz çok iyiyiz şu an çayımı yudumluyorum sayfaları ziyaret ediyorum senden önce sevalce lezzetlerdeydim kısır vardı burda kurabiye çayın yanına iyi geldi ellerine sağlık canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Canım eşinin iyileşiyor olmasına çok sevindim,Allah bir daha göstermesin kötü günleri.
    Annene de şifalar dilerim,ilaçlarla kontrol altına alır hastalığı inşallah.

    Ellerine sağlık canım,simitler çayla güzel bir atıştırmalık,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  14. canım bu tuzlu simitten bende en kısa zamanda yapmak istiyorum...
    çayla çok iyi oluyor...
    harika görünüyorlar....
    ellerine emeklerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. güzel yazına istinaden Allah hepimize hayırlı hak yolunda evlatlar nasip etsin inşallah diyorum. tuzlu simite gelince 1 tane aldım ve kaçtım :) çok güzeller ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. oy misler gibi bayıldım iş çıkışı hemen gidip yapcam inşallah bugun yalnız kabartma tozu yerine hamur kabartma tozu koysak :( olurmu dicektimm
    ellerinize sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  17. cok severım bende ustelık cok guzel gorunuyor en kısa surede denemem lazım:))

    YanıtlaSil
  18. Tam Anneler Gününe uygun bir kıssa olmuş, ilgiyle okudum..

    Annen için tüm dularım onunla diyorum :( İnşallah daha iyiye doğru gider hastalığı :( çok üzüldüm gerçekten ama iyileşicek Allahın izniyle inanıyorum ben..

    Tarif için ne diyebilirim, öyle nefis görünüyorki ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. geçmiş olsun öncelikle...
    yarışma gerçekten güzel bende oylarımı gönderdim:)
    ellerine sağlık bu arada çayın yanına nede yakışır:)mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  20. en sevdiğim yapmaz mıyım ayol! teşekkürler anımsattın!

    YanıtlaSil
  21. Hola guap@ tu

    un postres deliciós segur, no el coneixia pas, gràcies per compartir la seva formula,

    mil petonets Susanna

    YanıtlaSil
  22. Ne kadarda güzel ve öğretici bir hikaye tatlım paylaşımın için teşekkürler.
    simitte çok nefis ellerine sağlık
    afiyetle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Yine harika yine süper.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  24. öncelikle annenize acil şifalar dilerim.simitlerinizde ye beni diye kulağıma fısıldadı gelin benimle dedim onlara en kısa zamanda bende yapacağım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. çok çok geçmiş olsun, acil şifalar olsun...Simitler bir harika, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  26. merhabalar canım
    tuzlular harika görünüyor eline sağlık.
    bu arada şansının bol olmasını diliyorum inşallah kazanan sen olursun :)
    sevgiler gönderiyorum sana ve seni takipteyim her zamanki gibi...

    YanıtlaSil
  27. sanki buna mahlepte girse güzel olur?

    YanıtlaSil
  28. Anneciğine çok geçmiş olsun...Acil şifalar...kıssadan hisse yazına bayıldımm,herzamanki gibi çok şeyler anlatıyor..Simitin süper görünüyor ,ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Çok geçmiş olsun annene acil şifalar dilerim.Allah herkese hayırlı evlatlar versin.Susamlı şeyleri çok severim hemen kaydettim ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  30. mmhhh nefisss, ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  31. en sevdiğim lezzetlerden biridir.ellerine sağlık..nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  32. Annem de yapar çok severim , ellerine sağlık canım .
    Hikaye çok güzel ve öğreticiydi , teşekkür ederim .
    Eşine tekrar geçmiş olsun diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. Imm çayın yanına en sevdiğim kurabiye simittir.Nefis görünüyor arkadaşım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  34. amanınnn çok lezzetli görünüyor ellerine sağlıkkk...ağızda dağılan bir kuraiye olmuşş..

    YanıtlaSil
  35. eski tarifler sanki hep daha güzelmiş gibi geliyor bana.bende çok severim yaparım bu tarz simitleri.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  36. yaşlı adam ne güzel söylemiş,kendime de pay biçtim,benim kızlar universiteyi kazandıklarında hiç kimse inanmamıştı,ne yaptıkları kime ne ,ne yaparlarsa kendilerine değil mi?
    ellerine sağılık canım,yanına bir de güzel demli çay.....

    YanıtlaSil
  37. canım bu saatte de olsa istiyorum simitleri muhteşem görünüyor valla. ellerine sağlık.
    canım eşinin neyi var? önemli bir rahatsızlığı yoktur inşallah.

    YanıtlaSil
  38. uff cok guzel olmus.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  39. Cok güzel görünüyor ellerinize emeklerinize saglik.

    YanıtlaSil
  40. tüm yorgunluğunun arasında bizlere zaman ayırdığın için teşekkürler ablacım.
    çok güzel görünüyor simitler..
    atım bi tanecik ağzıma;)
    öpüyorum.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. çok güzel gözüküolar,bu saatte canım istedi valla :)

    YanıtlaSil
  42. Tatlıcım, ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar. Tekrardan geçmiş olsun. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. Eşinin iyi haberlerine sevindim canım,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  44. Görüntü nefis.
    Tadıda biliyorum nefis.
    Sabah sabahta çayın yanına harika gider
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  45. Offffff lezzzete gel.
    Elllerine sağlık aldım tarifi.

    YanıtlaSil
  46. Ayşe hanım sizi çok takdir ediyorum.
    Aile bağlarına ne kadar düşkünsün.
    Hep birlik beraberliği çok seviyor motive ediyorsun iyiki varsın ben senin dıştan takipçinim bizi hiç bırakma tariflerin 10 numara kıssaların çok hoş.
    Allah razi ve memnun olsun.
    Saygı ve sevginin en güzeline layıksın senin yanındakiler kıymetini iyi bilsin.

    YanıtlaSil
  47. tüylerim diken diken oldu hikayeyi okuyunca


    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  48. HOŞ GELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ
    :)
    ELLERİNİZE SAĞLIK....
    :)
    CANLARIM GELENİMİZ ÇOK OLUNCA OTURAMADIM NETİN BAŞINA
    :)
    MUHABBETLE KALIN..

    YanıtlaSil
  49. xcelis DİM , YILDIZIM SİZE DÖNEMEDİM KUSURA BAKMA.......
    BU PUDRA ŞEKERLİ TARİFE ELMA SİRKESİ DAHA İYİ YAKIŞIYOR...
    AMA NEYE OLMASIN ...
    DENEMİŞ OLURSUNUZ:)))
    İLERİKİ GÜNLERDE ÜZÜM SİRKELİ TARİFİDE GİRERİM İNŞALLAH....
    SAYGILAR CANLARIM...

    YanıtlaSil
  50. hımmm ellerine sağlık.. harika: )

    YanıtlaSil
  51. ellerine sağlık canım mis olmuş bu arada çok çok geçmiş olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  52. Şahane olmuş ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  53. Cok güzel olmus simitler, cörekotu da cok yakismis...Elerine saglik canim, sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  54. Anneler günü sonrası ne güzel bir hikaye olmuş. Bayıldım. Bu arada simitler nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  55. Ellerinize sağlık, anneannem çayın yanına yapardı bu simitlerden...

    YanıtlaSil
  56. Annenize geçmiş olsun, bu zor hastalıkta Sizlerede allah güç kuvvet versin.

    sıcak kureabiye kokusuna bayılırım. Hoş leziz görünüyorlar, Yanınada bir bardak çay, offf:)

    YanıtlaSil
  57. Canım eline sağlık..Bende bu tarifi çok yaparım ..Elme sirkesi yerine üzüm sirkesi koyarım,pudra şekeri yerine ise normal şeker..Çok güzel,ağızda dağılan,bayatlamayan,tadından yenmeyen bir simit olur..Biz kandil simiti deriz..Görüntü çok güzel ,tekrar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  58. blog teması önerisi için mail adresini göndermeni rica ediyorum :)

    YanıtlaSil
  59. dualarım annen için canım. ellerinden öpüyorum.
    önce sağlık, simitleri de bir ara denerim, güzel görünüyor. eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  60. Mmmmmmm ellerine sağlık canım mükemmel.

    YanıtlaSil
  61. çok çok geçmiş olsun, geçsin gitsin inşallah..Hikayeleriniz de tarifleriniz de çok güzel.teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  62. Canım annene eşine geçmiş olsun.
    Offff tuzlu kıssa süper.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  63. Nefis görünüyorlar.Ellerinize sağlık.Sitenize yeni katıldım.Ben de yeni açtım.Sizi de beklerim...

    YanıtlaSil
  64. Tuzlu simit çok lezzetli görünüyor ellerine saglık

    YanıtlaSil
  65. Eşinize geçmiş olsun,kurabiyeler yemelik olmuş.Bayıldım...

    YanıtlaSil
  66. Ellerine sağlık Ayşe'cim kıyır kıyır nefis bir kurabiye olmuuşşşş kızımın okul pikniği için deneyeceğim...sevgiler..

    YanıtlaSil
  67. Çok geçmiş olsun eşinize şimdi nasıl? Acil şifalar dilerim .Ayrıca susamlı simitlerinizi bende çok beğendim ellerinize sağlık olsun .Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  68. Hikaya cok guzel..
    Simit zaten harika.
    ne demeli eline saglik olsun canim arkadasim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  69. Gideri var :)

    Bu arada mailini kontrol etmıyorsun sanırım.

    YanıtlaSil
  70. Ellerine sağlık çayımın yanına aldım:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  71. Çay ikramı için teşekkürler ben de tanıştığıma sevindim.Bu tuzlu simitlerin az farklı versiyonunu geçen hafta yayınlamıştım ben de.Sizinki de gayet iştah açıcı duruyor ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  72. Canım kıssadan hissen çokk güzel ve anlamlı.
    Ben şuna inanırım hep.Ne ekersek onu biçeriz.Bizler büyüklerimize saygı sevgi ve yardımda kusur etmezsek.
    Çocuklarımızda bize saygı,sevgi ve yardım da kusur etmezler.
    Annecine şifalar diliyor,dualarına da amin diyorum.
    Eşine de şifalar diliyorum.
    Simitlere gelince harika görünüyorlar.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  73. kıssa çok güzeldi canım....paylaşımın için teşekkürler...

    tuzlu simitlerde nefisss...fotoğraf harika..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  74. Sevgili Ayşe,
    Rabbim anneciğine acil şifalar ihsan etsin, bütün dualarına gönülden "Amin" diyorum.
    Bu arada;
    Ellerine sağlık, simitler nefis görünüyor.
    Bu tarz tuzlu küçük atıştırmalıkların el altında olması, acıktığında atıştırmak için çok iyi oluyor.

    YanıtlaSil
  75. HOŞ GELDİNİZ..
    GÜZEL MESAJLARINIZA VE DİLEKLERİNİZE ÇOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM..
    BİZ DAHAS İYİYİZ.
    :)
    ELLERİNİZE SAĞLIK...
    HERKEZE SAĞLIK SIHHAT HUZUR DİLERİM.

    YanıtlaSil
  76. Canım ne kadar güzel görünüyorlar, ellerine sağlık. Hikayene de bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun.
      Kıssadan hisselerine bayılıyorum.
      Enfes ellerine salık.

      Sil
    2. Oyyyyyyyy canım bu simit yenir.

      Sil
  77. Çaya geldim canımcım :) açık ve sekiz şeker olsun diyetteyimde:)) öpüldün sevgiler:)

    YanıtlaSil
  78. ellerinize sağlık. çok güzel görünüyorlar..ben de sizi, en temasında uzman blog olarak aday gösterdim. yemek konusunda harikalar yaratıyorsunuz çünkü..

    YanıtlaSil
  79. Merhabalar Bir Kase Lezzet!

    Marifetli çocuklarla ilgili anekdotunuz ve Tuzlu Simitiniz bir harikaydı.

    Sizin blog sayfanız aynen "Bir Roman Bir Hikaye" gibi... Gerçekten çok lezzetli.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  80. cayin yaninda tatlidan cok böyle tuzlu kurabiyeleri seviyorum,simdi cayimin yanina olsaydi ne iyi olurdu eline saglik canim

    YanıtlaSil
  81. Hikaye harika.
    Tuzlu simit mükemmel alıp yemek istedim.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  82. Maşallah hazıra bin basar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  83. allahım annene şifalar versin inşallh ayşeciğim.

    simitlerde harika görünüyor ellerine emeklerine sağlık.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  84. Çayla ne giderdi öff :-) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  85. ayy bunlar aynı pastane kurabiyesi gibi olmuş! Bu arada Bende mim'in var kuzum.

    YanıtlaSil
  86. TEŞEKKÜRLER
    :)
    BENİ YALNIZ BIRAKMADINIZ.
    :)
    YENİ TARİFİM İÇİN MÜSADE ...

    YanıtlaSil
  87. mevlananın bir sözü var arkadaşlartım...
    eden kendine eder yapan bulur.
    ve çeker unutma!
    kazanmak koca bir ömür
    ister ama!
    kaybetmek için ise
    bir anlık gaflet yeter..
    ............
    bende güzel dostlarımı buldum hiç kaybetmek istemiyorum..

    YanıtlaSil
  88. BU TUZLU SİMİTLERDEN YEMELİYİM
    :)
    ELLERİNE SAĞLIK...............

    YanıtlaSil
  89. Bayılıyorum bu tuzlu kurbişlere ama ben ya. Çok nefis olmuş ben laıyorum birkaç tane izninle canım. Dayanamayacağım çünkü.. Ye beni diyorlar çünkü....
    Hayırlı kandiller diliyorum...
    Bende alınmayı bekleyen bir ödülün var canım,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  90. ben bunu çoook severim, nasıl canım çekti? eve gidip ilk fırsat yapacağım. elinize sağlık. ilginizi çekeceğini düşündüğüm bir siteden bahsetmek isterim. www.tuzvebiber.com adresine üye olup tariflerinizi paylaşarak Migros mağazalarında kullanabileceğiniz Money puan kazanma şansı yakalayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  91. Hayırlı kandiller canım. Kıyır kıyır olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  92. Ne zamandır yapmadım bunlardan, bayılıyorum aslında.

    YanıtlaSil
  93. Merhaba, Dün akşam minik yiğenim kreşe götürsün diye tuzlu simit yapalım dedik, Tarifi daha önce teyzem yaptığı için ondan almıştım. Ama sizinkilerle aynı. Yapmaya başladık hamur bir türlü toparlanmıyor, Yağı mı eksik diyoruz yağ ekliyoruz, olmuyor un ekliyoruz. bulunduğum yerde internet olmadığı için ve cep telefonu kotamın da son kırıntılarına geldiğim için nete girmek istemedim ama baktım iş çığırından çıkacak son kotamı kullanıp netde araştırınca size denk geldim ve o son satırlardaki püf noktası var ya resmen hayat kurtardı
    :) Çok teşekkürler, ama keşke o püfü daha önce göreymiştim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  94. Bu arada sizin tariflerinizi takip ettiğim için hiç tereddüt etmeden tavsiyenizi uyguladım :)

    YanıtlaSil