4 Mayıs 2012 Cuma

ÇİKOLATALI TRUF










Şeytan, âlim bir zata der ki:

E
fendi, ne kadar çok ibadet ediyorsun? Sanki Allah’ın ibadete ihtiyacı mı var?
Evet, Allahü teâlâ, her ihtiyaçtan münezzehtir. Hiç kimsenin ibadetine ihtiyacı yoktur. Ancak bizim ibadete ihtiyacımız vardır.

 Kur'an-ı kerimde, (Salih amelin faydası, bunu yapanadır) buyuruluyor. (Fussilet 46)

Efendi, çok ibadet etmek için acele ediyorsun. İşlerini önce bir yoluna koy, bir rahata kavuş, ondan sonra bol bol ibadet edersin. Dünyanı kazanmadan ahiretini nasıl kazanacaksın?
Ecel benim elimde değil... Sonra bu günün işini yarına bırakırsam, yarının işini ne zaman yaparım?
Hadis-i şerifte, (Yarın yaparım diyenler, helak oldu) buyuruluyor. İbadetler vakitlidir. Her ibadeti zamanında yapmak gerekir.

Evet  Efendi, hayırlı işte acele etmek gerekir. Hayırlı iş olan ibadetleri acele yap ki kısa zamanda daha çok ibadet etmiş olursun.
Cenab-ı Hak: Çok ibadeti değil, ihlaslı ibadeti kabul eder. Hatasız yapılan az iş, hatalı yapılan çok işten hayırlıdır.


Ne mutlu sana Efendi, demek az da olsa hatasız ibadet ediyorsun. İbadetinle bunlara örnek olmak için onların göreceği yerlerde ibadet etsen, daha çok sevap kazanırsın.
Çünkü  hadiste (Bir hayra delalet eden, onu yapan gibidir) buyuruluyor. (İ. Ahmed)
Örnek olmamakla emr-i marufu terk etmiş olursun.
Allahü teâlânın beni görmesi kâfidir.  Riya ile yapılan amel kabul olmaz.

Şeytanın taktikleri
(Şeytan,Alime, ibadetlerini beğendirip ucb'a sürüklemek için vesveseye devam ederek.) 
Gerçekten büyük insansın.  Herkes gaflette yüzerken senin şuurluca, akıllıca ibadet etmen her türlü takdirin üstündedir. Dünyada bu dereceye kaç kişi erişmiştir ki?

Eğer   söylediklerin bende varsa, hepsi Rabbimin ihsanıdır. Her nimetin sahibi yalnız Allahü teâlâdır.

Şeytan gizli riyaya sürüklemek için der ki
Az önce "Allah’ın beni görmesi kâfidir" demiştin.
O halde riyadan kurtulmak için.
İnsanların gözünden uzak yerlerde ibadet edersen, Allah senin sevgini insanların kalbine yerleştirir.
   

Alim'e ibadetlerini hep gizli yapıyor" dedirterek.
Onu ucub'a, kibr'e ve riyaya sürüklemek istiyor.
Ben kulum, Rabbim, benim ibadetimi dilerse açığa vurur, dilerse gizler. 

İbadeti bıraktırmak ister
(Şeytan, ibadeti bıraktırmak için bu sefer de tenkit yolunu deneyerek der ki)  
Efendi, ibadetlerin kusurlu mu, yoksa mükemmel mi?
Çok kusurludur.


Takva ehli olmadığına göre, yatıp kalkman boşunadır.
Benim vazifem Rabbimin emrine uymaktır. Şartlarına uygun olan her ibadet sahihtir.  
Farz olan ibadetleri terk etmek büyük günahtır. Bu günahlardan kurtulmak için farzları yapmak şarttır. İbadet etmeden, Cennete girmek için dua etmek günahtır.

 Hadis-i şerifte, (Akıllı, nefsine uymaz, ibadetlerini yapar, ahmak olan da nefsine uyar, sonra Allah’ın rahmetini bekler) buyuruluyor. Dünyada, ne ekersen, ahirette onu biçersin.
 Bu da Rabbimizin emirlerine uyup, yasak ettiklerinden kaçmakla olur.
...............................................................................................................................................


4 / 5 / 2012
CUMA



HAYIRLI GÜNLER
NASILSINIZ :)
HEPİMİZ ÇOK İYİYİZ MAŞALLAH

Ödüllerimizi aldık blog larımız cıvıl cıvıl oldu , hepimiz hak ettik.....
Bu kıssayı okumuştum çoook hoşuma gitti cuma günü olması sebebi ile sizlerle paylaşmak istedim. Hayatta yapabildiğimiz kadarı ile mücadele içinde olmamız gerektiğini öğrendim....... Evet ben gene kıssadan  hissemi aldım....

Hafta sonu, ne çabuk geldi anlamadım.Sanki dün  pazartesi idi...
Hayretler içerisindeyim. Bu geçen zamana ben yetişemiyorum.:))))))
Bu gün sizlerle salı günü kızım truf yapalım dedi hemen malzemeler çıkarıldı ve yapıldı.
Kızım yardım etti ellerine sağlık canım yavrum maşallah, azmin daim olsun inşallah.....
Evet çok lezzetli pratik, aparatif harika lezzet. Başka ne söylenirki:)))))))





Haydi beyler bayanlar pamuk eller mutfağa :)
Gelsin tarifimiz yapıp ikram edelim.
Bizde yeriz demi?


 MALZEMELER
     
   1 Paket küçük krema
   1 Türk kahvesi fincanı süt
   1 Paket bitter çikolata ( 80 gr )
   1 Paket kakaolu kek veya evde yapılan keklerden
   1 kaşık mısır nişastası
   1 Kaşık kakao
    Fırın kağıdı


  GLAZÜRÜ İÇİN
   
   1 Paket bitter çikolatası
   1 Türk kahvesi fincanı ılık su
   1 Kaşık sarelle

  Üzerini mantolamak için
  çikolata parçacıkları, hindistan cevizi, şekerlemeler,antep fıstığı v.s.
   

  YAPILIŞI 


   1) Öncelikle tencereye kremayı, süt, nişasta,kakao karıştırıp ocağa koyalım ılıyınca çikolatayı ekleyelim. Çok az kaynasın altını kapatalım, karıştıralım. Ilıyınca içine kekimizi ufalayalım.

   2)Evet canlarım müthişsiniz şimdi yoğuralım ve dolapta 1 saat kalsın. Çıkaralım elimizi hafif ıslayıp yuvarlak toplar yapalım. Bir tepsiye yağlı kağıdı serelim yuvarlaklar yapıp üzerine koyalım. Biraz dolapta dursun..
   
   3) Biz şimdi glazürü hazırlayalım: Bir tencereye kaynamış su koyalım. Başka bir kaba  ,suyu, sarelle yi koyup karıştıralım ve çikolatayı koyalım.Kaynayan suyun içine oturtalım. Erisin akıcı kıvamı ayarlayın. Dolaba koyduğumuz yuvarlakları çıkaralım. Her birini glazür'e batırıp hindistan cevizi ile manto layalım yani kaplayalım. İstediğinizle manto layıp yağlı kağıda koyun. Dolapta biraz daha dursun.
  
   4) Oldu mükemmel yaptınız ikramlıklarımız hazır müthiş görünüyor ellerinize sağlık. Mmmmmmmmmmmmmm harika bir lezzet oldu..:)))))))

   
   
  
  
 AFİYET OLSUN
HAYIRLI HAFTA SONU DİLERİM:)
AĞZINIZIN TADI HİÇ BOZULMASIN......





 

107 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Çok hoş yaa şeytan böyle insanların arasında dolaşıp onlarla sohbet de mi ediyor?:))))Ya kusura bakmayın ama bu tür şeylere inanamıyorum ben:))dolaşırken o çatallı kuyruğu, boynuzlarıyla onu gören zaten kaçmıyor mu?:))Durup bir de sohbet mi ediyor tatlı tatlı şeytanla?:)))

Neyse elinize sağlık çikolatalı her şey çok güzel oluyor nefis:))sevgiler

VuslaT dedi ki...

beni baştan çıkarıyorsun arkadaşım. sayende 75 olacağım(sanki değilim!!) ellerin dert görmesin. sofran dolsun taşsın. hatır dolu cumalar dilerim. canım benim..

u.aydin dedi ki...

canim kissani okuyamadim acele bloga girip cikiyorum.daha sonra tekrar okuyacagim.ama trufflra bayildim,cesit cesit harika olmuslar.zaman kavrami burada da hizla geciyor,inan yetisemiyorum.ellerine saglik sevgilerle.

derya dedi ki...

Kardeşim hayırlı ve bereketli cuma
lar dilerim.Enfes olmuş Truflar ta
bağı alıp kaçıyorum öptüm.

fadinin sanati dedi ki...

canım hayırlı günler,bu güzel kıssayı paylaştıgın için sagol..bu aralar bebegımden dolayı pek bişey okuyamıyorum senın bu güzel paylaşimların çok iyi geliyor ..güzel hafta sonları...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Bayılıyorum yazdıklarınızı okumaya...Ne güzel seyler yazıyorsunuz...ellerinize sağlık nefis olmuş trufflar..sevgiler.

siyahkuğu dedi ki...

MMMMM enfes görünüyorlar canım yerim ben onları yerimmmm:))) ellerine sağlık ,hayırlı cumalar,hayırlı hafta sonları kocaman sevgiler siyahkuğudan:))

hülya dedi ki...

Ellerıne saglık ben bunu yapmayı veya hedıyelık götürmeyi çok seviyorum...

Maya dedi ki...

Kıssalar çok güzeldi ablacım, hayırlı cumalar :)

Truffe'lar da enfes görünüyor, keşke alsam bir tane uzanıp da :)

kocaman sevgiler :)

Özgür Tatlar dedi ki...

cocuklari kilo aldiriyorum diye herkes bana kiziyor ama bu lezzete bayilacaklar.dayanamam yaparim bunlari..

Gurme Şirine dedi ki...

aaay truffe çoook severim...
harika görünüyor..
orda olsam saldırırdım vala :)))
ağzım yüzüm çikolata olurdu :))
bende yapcam banane ...
canım ellerine sağlık...
kocman sevgiler...
hayırlı cumalar...

Herdemlezzet~Arzu~ dedi ki...

hayırlı cumalar canım... bu arada kaptım bir kaç tane şekerim nefis olmuş eline sağlık:))

Dilek dedi ki...

Hikaye paylaşımı için teşekkürler. Immmh ımh ımh truffeler de çok lezzetli görünüyorlar. Bu sıcak havalarda serin serin yenir herhalde. Ellerine sağlık. Afiyetle.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Müthiş bir görüntü. Çok iştah açıcı. Gözlerimi alamadım.
Ödül için teşekkür ederim.
Sevgiyle kal.

mavii dedi ki...

offfffffffffffffffffff bunlar neee nasıl güzeller abla elerine saglık

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Harika olmuş.Ne kadar güzeller öyle.Tabi yemek de çok eğlenceli olurdu hani:)

Öğretmenin Mutfağı dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık canım. Ayrıca bayat kekleri değerlendirmek için de harika bir alternatif. Sevgiler...

What's Baking?? dedi ki...

Wow looking at it makes me wanna pop a few into my mouth!

PaSaSofraM dedi ki...

slm canim trffe lerde harika olmus ellerine saglik ama bunlar gelmedi bana :)) unutma beni daha 3 günüm var ;)

sayanlaruya dedi ki...

Canım ben geldim hastam vardı bugün cicili bicili yemede yanında yat derler öyle ellerine emeğine sağlık sayfanı seviyorum içim açılıyor adeta sayfana sevgilerimi bırakıyorum canım

UMAY dedi ki...

ya sen nasıl becerikli nasıl hamarat bi kadınsın oha falan oluyorum yemekleri görünce bi de şirin görmüş gargamel gibi oluyom yerim sizi şirinleerr diyesim geliyo bana ömrüm boyu kurs verseler gene de yapamam hamuru kalem tutar gibi tutuyorum nası beceriksiiizzz nası bi kabiliyetsizim bu konuda anlatamam neyse ben kalemi kalem gibi tutmaya tuşlara bastırıvermeye devam edeyim:(

zeynep dedi ki...

Harika olmuş canım . Ellerine sağlık . Beni bir tane kesmez , birkaç tane alıyorum izninle.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim ellerine emeklerine saglik cok güzel görünüyor lar afiyetler olsun .

Pozitif Pembe dedi ki...

ellerine sağlık Ayşe Hanım....çok tatlılar...sevgiler

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar Bir Kase Lezzet,

Şeytan, belirli güne kadar ertelenenlerdendir. Hz. Adem ile Havva'yı bizzat cennette onca yaşanan hakikatlardan sonra kandırmaya nasıl gücü yettiyse, yeryüzünde insanları kandırmakta hiç zorlanmaz.

Peygamberler, bizzat Cenab-ı Hakk'ın koruması altında oldukları için peygamberlere ilişememişler. Ancak insanoğlunun böyle bir koruması olmadığı için şeytana hep yenilmiştir ve yenilmeye de devam edecektir.

Ben daha şeytana hiç teslim olmadım, şeytan daha beni hiç kandıramnadı diyebilen bir eşref-i mahluk çıkacağını hiç zannetmiyorum.

Her zaman olmasa da zaman zaman hepimizin şeytana teslim olduğu zamanlarımız olmuştur. Yani şeytan sözünü tutmuştur.

İşte biz ne yüzle, bize güvenen ve yarattıkları içinde en mükemmeli, en şereflisi ve hatta halifesi olduğumuz Cenab-ı Hakk'ın karşısına nasıl çıkacağız? Hangi yüzle çıkacağız?

Hem bu dünyamıza hem de ahiretimize yazık ediyoruz. Şeytana teslimiyete derhal bir son vermeli ve Cenab-ı Hakk'ın ipine sıkı sıkı sarılmanın yoluna bakmalıyız. Aksi halde sayılı verilen bu nefesler tükendikten sonra, son pişmanlık fayda vermeyecek.

Truffe çikolatalı toplar da gerçekten çok harika görünüyorlar. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Tombul Tarifler dedi ki...

canım benim yine muhteşem olmuş. ben de buzlukta biriktiriyorum yenilmeyen kekleri, truf olacak o belli ama kimbilir ne zaman. Eline sağlık sevgiler iyi haftasonları...

Şehrinaz dedi ki...

becerikli annenin becerikli kızı :) harika olmuş ayşeciğim ikinizinde ellerine emklerine sağlık.

sevgilerimle...

Güneş dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR...

ihlamurcum dedi ki...

Ödül için teşekkürler, umarım yarın cevap yazabileceğim.Çok yoğunumda kusura bakmayın.Truffle 'ler harika görünüyor, elinize sağlık.

Erguvan Vakti dedi ki...

Hepsinden yemek istiyorum,ödül için çok teşekkürler,yayınladım canım,sevgiler.

fatma dedi ki...

Ellerine sağlık ayşecim muhteşem harikakıssa güzel iyiki varsın takipteyim.

nagehan dedi ki...

Offffffff olsada yesem bu ne güzellik

nagehan dedi ki...

Offffffff olsada yesem bu ne güzellik

bir kase lezzet dedi ki...

Hoş geldiniz.
:)
Ellerinize sağlık.

kardeşler-nikahşekeri dedi ki...

Her zamanki gibi çok güzel görünüyor..Gecenin bu saatinde canım çekti:)Eline sağlık:)

Baharcicegi dedi ki...

Canim beni ödüle layik gördügün icin cok tesekkür ederim.

demekki bir ben degilmisim zaman ne cabuk geciyor diyen,bizmi cok yogunuz yoksa zamanmi cabul geciyor ben hala cözemedim
kizininda seninde ellerinize saglik cesit cesit nefis olmus

Bolat dedi ki...

Offf gecenin bbu saatinde buna can mı dayanır :)

Naliya dedi ki...

Toplar çok harika görünüyorlar.
çikolatalı her şey çok güzel olur..
Kıssanızdan hissenizde çok güzeldi..

maraşal dedi ki...

Ben geldim ayşe hanım
öncelikle kıssadan çok ders çıkardım çıkaramayana üzülürüm.ben sizden devamlarını bekliyorum.
Ellerine sağlık. Mmmmmmmmmm

nazlı dedi ki...

Gel çikilota şöleni var.
Bir kase lezzette.

Aslı dedi ki...

Pazartesi ve Cuma. Bir bakıyorum hafta başı, bir bakıyorum hafta sonu olmuş bile. Anlaşılır gibi değil.

Kızınında seninde ellerinize sağlık, nasıl bir güzellik bunlar böyle..

biricitconsungunlugu dedi ki...

harıka gorunuyorlar ellerıne sağlık
mımledım senı canım:)

yazardildare dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor sevgiler.........

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

enfes olmus ellerine saglik canim sevgiler

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık..cıvıl cıvıl olmuş...

Ahu dedi ki...

Senin kadar tatlı yaptıkların da :) Ellerine sağlık. Ayrıca bugünün işini yarına bırakmamak konulu paylaşımın için de ayrıca teşekkürler. Sevgilerimle :)

bir kase lezzet dedi ki...

Hoş geldiniz.
:)
Sefamız olsun.
Muhabbetle kalın.
:)

hakan dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel.

naliya dedi ki...

Ben bu tabağı aldım.
Kıssamı aldım bay.

nesrin dedi ki...

Yerim ben bu lezzeti
ellerine sağlık.

ehlikeyfchef dedi ki...

bayram ikramı gibi olmuş :)çok seviyorum ben bu minik şeyleri, ellerine sağlık...

Tarif Diyarı dedi ki...

Ellerinize sağlık trufu çok seven birisi olarak tabağı almak isterdim:).Sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş Allah razı olsun,ellerine sağlık trufflar da çok güzel,ellerine sağlık.

nilay dedi ki...

Nefis olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

MAZES dedi ki...

akıla getirenin,yapanın ellerine sağılık en çok küçük hanım alkış hak ediyoru,maşallah.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Ayşe'ciğim, nefis görünüyorlar. Taadına bakmak lazım dimi :) Aldım şuradan bir tane :) Ellerine sağlık canım. Sevgiler.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Bunlardan birkaç defa yaptım ve lezzetine doyamadım..
Nefiss görünüyorlar canım..
Ellerine dağlık.
Ayrıca ödül içinde çok teşekkür ederim canım benim..
Sevgiler.

Aslı dedi ki...

Canım son yazıma bir bakarmısın acaba :)

TALA dedi ki...

AYŞE HANIM BEN GELDİM
:)
ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ.
KISSADAN HİSSE HARİKA.

KURDELA dedi ki...

OFFFFFFFFFF BU NE GÜZELLİK ALLAHIM
:))))

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuşlar hangibirinden yiyeceğimi şaşırırım herhalde:))))
ellerine sağlık

bir kase lezzet dedi ki...

HOŞ GELDİNİZ.
SEFALAR GETİRDİNİZ.
:)
GELİN CANIM BAN SİZE YAPARIM.....
:)
BİLGİSAYARIM İNTERNETE BAĞLANMIYOR.
:)
TABLETLE KALDIM....
:)
YAPILINCA GÖRÜŞÜRÜZ.....

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

of offf neler yapılmış neler harikalar baka kaldım öyle ellerine sağlık canım sevgiler..

Fincan Teyze dedi ki...

Öncelikle paylaşım için teşekkürler... Çok güzel bir hikaye, trufflara söylenecek zaten bir şey yok...

Harika Mutfak dedi ki...

harika görünüyorlar.hemen uzanıp alsam:)) ellerine sağlık.

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

Cok hos bir görüntü ellerine saglik canim, kesin oglumun cok hosuna gider....

fatma dedi ki...

canım ben geldim ne güzel yapmışsın denemem lazım
ellerine sağlık
her zaman hikayelerine bayılıyorum Allah razi olsun
:))))

Seda dedi ki...

ımmm nefis görünüyorlar olsada yesek :-) ellerine sağlık..

feray dedi ki...

Ellerine sağlık Ayşem ben bunu ancak çok kalabalık olunca yapıyorum yoksa kalanı gel git kendim yiyorum.
Harika görünüyor canım benim.
Kocaman öpüldün..
Sevgiler..

zeynep dedi ki...

Ayşe.cim bunlar ne ya mest oldum kaldım burda nefis enfes fevkalade:))

anne eli gibi dedi ki...

canım ödülünü aldım yayınladım,tekrar sağol,eline sağlık...

*YildizlarinLezzeti dedi ki...

canim yorumun icin cok tesekkür ederim :) suan rejimdeyimbana yasak veee bunlardan tatmak gercekteeen coook iiisterdim :) enfeees görünüyor

mineakbas dedi ki...

ödül için çok teşekkürler biraz geç gördüm fazla sayfama giremedim özür dilerim selamar mine akbas

Feyza S. dedi ki...

Nefis gorunuyorlar; ellerine saglik!

kamile dedi ki...

bu ne güzel elezzet ellerine sağlık harika olmuş
:)
takipçinim .....

enzel dedi ki...

araya araya buldum seni
çok hoş blog.....

enzel dedi ki...

araya araya buldum seni
çok hoş blog......

eslemin annesi dedi ki...

çok güzel görünüyor tarini aldım hemem eline sağlık....

aylin dedi ki...

harika harika harika ellerine sağlık:)))
aldım tabağı:)

What's Baking?? dedi ki...

Perfect truffles..wish I could taste them.

AHLâM'DaN dedi ki...

canım ben de ödülün var kabul görürsen sevinirim..

mine dedi ki...

Rabbim hepimize doğru yolları göstersin inşaAllah

cıvıl cıvıl bir bahar, ah bir de çarçabuk geçmese günler

eda dedi ki...

canim truf yemeye geldim kosa kosa :))))
ustelik cok guzel bir hikaye ile geri donuyorum , kopyaladim ona gore ;)
gene beklerim unutma beni bak , ben fazla ugruyamiyorum blog arkadaslarima, sen bana bakma/ vakit darligi yasiyoruym :(
sevgiler :)

Mehtap Kaya dedi ki...

Çok güzel bir kıssa çok güzel görüntüler sayenizde mutfağı sevmeye başladım ellerine sağlık.Sevgiler..

AsOrTiK dedi ki...

yine şahane görünen, lezzettinden de hiç şüphe duymadığım bir tarif. deneyeceğim. kızının ellerine sağlık:)
sevgiler ayşe'cim

ye-mek dedi ki...

Truffe çikolata toplarınız çok güzel gözüküyor. Rengarenk ve iştah açıcı olmuşlar.

Ellerinize sağlık,

BİRİNCİSİN dedi ki...

Şahane görünüyorlar,ellerine sağlık:))

balböcükleri dedi ki...

hımmm doğum günü menüsüne dahil edebilirim.tam çocuklar için.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Paylaşımın için çok sağol canım, ah bu şeytan yok mu. Türlü türlü oyunlar çeviriyor. Bu arada trufflar bir harika. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Hayatın Tatları dedi ki...

Trufflar nefis görünüyor. ellerine sağlık :)

bir kase lezzet dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
:)
BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN
:))))))
SEVGİ VE SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM.
:)))))))))

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık, hayırlı cumalar..

fatma dedi ki...

Bu tabak benim canım.
Bu ne lezzet.
Ellerine sağlık.

fadi dedi ki...

Ben bunları yer bitiririm.
Kıssa harika.

aksilaz dedi ki...

tatmak istiyorum

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Bu blog insanı obezite yapar yahu. ehehe.
Ellerine sağlık, sihirli ellerinle daha nice tarifler sunabilmen dileğiyle.

fatma dedi ki...

Bende yemek istiyorum.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

fatma dedi ki...

Bende yemek istiyorum.
Mmmmmmmmmmmmmm

ak dedi ki...

Şeytan insanı kandırır çok güzel kıssa.
Gel çikilota şölenine.
Maşallah

kalem dedi ki...

Seni tanıdığıma memnun oldum.
Ellerine sağlık.

FERHAN dedi ki...

BİR KASE LEZZET SEN NASIL BİR İNSANSIN BEN BU BLOGTAN HALA ÇIKAMADIM..
BENDE İSTEREM...BUNLARDAN

kardelen dedi ki...

Ben bunlardan istiyorum işletmeni hemen aç.

yıldızname dedi ki...

iyi bir site başarılarınızın devamını dilerim

Tombul Tarifler dedi ki...

merhabalar ayşem nasılsın geçmiş bayramın kutlu olsun Rabbim yenisine erdirsin inşallah. Öpüyorum çok kendine iyi bak...

http://www.aracmuayenerandevu.net/ dedi ki...

güzel bir site

Adsız dedi ki...

Sevgili Bir Kase Lezzet,
Şeker hamuru ile ilgili birşeyler bakıyordum nette, tesadüfen bloguna girdim. Güzel tariflerinin yanında Yüce yaradan Allah'ı da andığını görünce içimi bir huzur ve mutluluk kapladı. Sayende ben de alakasız bir anımda Yaradan'ı anmış oldum ve senin için dua ettim.
Sevgiyle kal...

Şule B. dedi ki...

Ellerinize sağlık.ben kekin miktarını birde kekin çeşidinin önemli olup olmadığını soracağım.tskler.