Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

FRAMBUAZLI CHEESECAKE

FAKİR GENÇ Fakir bir genç adam geceleyin kulübesinde uyurken , uyku ile uyanıklık arasında odasının ışıkla dolduğunu gördü. Gaipten g...





FAKİR GENÇ

Fakir bir genç adam geceleyin kulübesinde uyurken, uyku ile uyanıklık arasında odasının ışıkla dolduğunu gördü.


Gaipten gelen bir ses ona şöyle dedi:


'' Bundan böyle Allah için çalışacak ve kulübenin önündeki büyük kayayı bütün gücünle
iteceksin!”
Bunun Allah’tan gelen bir emir olduğuna inanan adam, ertesi sabah kayayı itmeye başladı. Daha ertesi gün, ve izleyen haftalar…


Güneşin doğuşundan batışına kadar taşı itti durdu.


- Aylar süren uğraşı sırasında kaya yerinden bile kımıldamadı. Adam gece kulübesine yorgun-argın dönerken,gününün boşa geçtiğini düşünüyordu artık.

Onun şevkinin kırıldığını hisseden şeytan kalbine vesveseler vermeye başladı:

“Ne kadar zamandır bu kayayı itip duruyorsun, bir milim bile kımıldamadı.
Onu yerinden oynatman zaten mümkün değil, vs.


” Böylece, gence görevi yerine getirmesinin imkansız olduğunu, dolayısıyla başarısızlığa uğradığı duygusunu aşılamaya çalıştı.

Bu tür düşünceler onun şevkini daha da kırdı ve ümidini gitgide yitirdi.

“Doğru ya, kendimi bu iş için niye paralıyorum ki?” diye kendi kendisine söylendi.
“Bundan sonra azıcık bir kuvvet harcayacağım.

Bu da yeter de artar bile, koca kaya yerinden kımıldamayacağına göre”
Ve kararını duasında Allah’a bildirdi.

“Allahım, uzun zamandır durmadan dinlenmeden Senin dediğin gibi hareket ettim.

Bütün gücümle istediğin şeyi yaptım. Her gün yoruluyorum, ama kayayı bir milim bile kımıldatamıyorum.

Neden böyle? Neden başaramıyorum?”

Gaipten bir ses şefkatle cevap verdi:

“Ey kulum, uzun zaman önce sana emrime uymamı istediğimde kabul etmiştin.
Sana görevinin kayayı bütün gücünle itmek olduğunu söylemiştim, ve sen de yapmıştın.

Ben sana hiçbir zaman onu yerinden oynatmanı beklediğimi söylemedim ki!

Senin görevin onu itmekti.


Şimdi gücünün tükendiğini, başarısızlığa uğradığını söylüyorsun, kendine bir bak bakalım.


Kolların daha da güçlendi, pazuların büyüdü, sırtın ağırlığa dayanıklı hale geldi.
Bacakların kalınlaştı ve kuvvetlendi, taşı itmeye başladığından çok daha kuvvetlisin şimdi

-Evet, kayayı kımıldatamadın, ama senden istenen emre itaat etmen ve onu sadece itmendi.


- Kayayı yerinden oynatacak olan Ben’dim.

” Hatasını anlayan genç, ertesi gün kendi görevinin kayayı yerinden oynatmak değil, onu var kuvvetiyle itmek olduğunu düşünerek verilen görevi yerine getirdi.



İkinci gün, üçüncü gün derken, kaya birden yerinden kımıldadı. O zaman kayayı yerinden kımıldatanın kendisi değil Allah olduğunu anladı.


Biraz daha uğraştığında, kaya biraz daha oynadı ve kenara yuvarlandı
( Altından da kendisine ömür boyu yetecek kadar büyük bir hazine çıktı. )


Herkes kendine verilen görevi yaptıktan sonra, hiç bir kimsenin dediğine kulak asmadan kendi doğrularıyla hareket ettikten ve sabırlı olduktan sonra, başarı elbette gelecektir.


HAYIRLI GÜNLER CANLARIM


Yeni bir güne merhaba diyoruz, kıssamız müthişti, kıssadan hissemize düşeni aldık çok şükür.
Bilgisayarın modemindeki arızadan dolayı en son pazartesi günü görüştük.
Şükür kavuşturana , sabırla yapılmasını bekledim eşime teşekkür ederim.
Benim sizlere ulaşamadıkça üzüldüğümü görünce şimdilik arıza giderildi.


Siz gönül dostlarımla bu gün buluştuk, sizden ayrılık çok zormuş.
Yazmayı özlemişim kızım internet kafeye git anne dedi,kıssada olduğu gibi sabır kızım yapılır dedim.
Beni yalnız bırakmayan gönül dostlarıma çok teşekkürler, maillerinizi okudum ve sizlere dönemeyince üzüldüm.


Bu gün cheesecake yapıcaz, çoook güzel oldu ve resim çekilmesi beklenmedi hemen yendi.
Dün akşamleyin yaptım kızım dayanamadı onun güzelliğine bende yedim.
Bilgisayarcımız şekerim var abla çok az olsun dedi güzelliğinden bir dilim daha istedi.
AFİYET OLSUN.


Bu lezzet yenmezmi? nefissss.
Ben senelerce güzel bir cheesecake yapamadım denemedende vaz geçmedim ve en sonunda 2 sene önce mükemmeli yakaladım.İnşallah sizlerle daha farklılarını ilerde paylaşacağım.


CHEESECAKE HAKKINDA BİLGİLER VE TARİHÇESİ
1 ) Kelime anlamı “peynirli kek” olan cheesecake, yumuşak, taze peynir ile bisküvi tabandan oluşan bir tatlıdır. Cheesecake çoğunlukla tabanı kek ve bisküviden oluşan, üzeri krema ve peynirden yapılan ve meyvelerle veya soslarla hazırlanan çok lezzetli bir tatlıdır.



2 ) Aklımıza klasik bir Amerikan tatlısı olarak gelse de bu tatlının tarihi antik Yunan çağlarına kadar uzanmaktadır. İlk cheesecake tarifleri Yunan bir fizikçi olan Aegimus’un kitabında görülüyor.


3 ) Dünya mutfağı için yeni bir lezzet değildir. Öyle ki, tarihi Antik Yunan’a kadar dayanır. M.Ö. 776’da ilk Olimpiyat oyunlarında atletlere minik cheesecakeler verilirmiş.
Roma İmparatorluğu’nun Yunanistan’ı işgaliyle beraber, tatlının tarifi de Romalılar’ a geçmiş. Buradan da tüm Avrupa’ya yayılma imkânı bulmuş ve Avrupa’dan Amerika’ya göç eden göçmenlerle de tarif Amerika kıtasına taşınmış.


4 ) Amerikan tatlısı olarak anılmasının nedenine gelince de yakın dönemlerde ilk olarak 1872 yılında kremamsı ve yoğun bir peynir olan ve bugün marketler de “Philedalphia” ismi altında satılan bizim “Pınar Beyaz” kıvamındaki peyniri bulmasıyla ortaya çıkmış bir tatlı olmasından dolayıdır. Almanya, Yunanistan, Birleşik Krallıklar, İtalya ve İspanya gibi bir çok Avrupa ülkesinde de bu tatlının çeşitleri bulunmakta.


5 ) Amerika ve Kanada’da krem peyniri:
EV USULÜ KREM ( LABNE ) PEYNİRİNİN YAPIMI:


2 Su bardağı süt
2 Tane krema
1Kaşık yoğurt
2 Damla sirke
Hepsini tencereye koy kaynasın, kısık ateşte 20 dakika ara ara karıştır kapat altını.
Soğuyuncaya kadar beklet ve tülbente koy süz.


6 ) İtalya’da ricotta peyniri,
EV USULÜ RİCOTTA PEYNİRİNİN YAPIMI


1 Litre süt
4 Kaşık yoğurt
3 Damla limon
Sütü ısıtın üstü kaymak tutup duman çıkınca altını kapatın, yoğurt ve limonu koyun karıştırın bezle ağzını kapatın 2 saat demlensin tülbentle süzün cheeseca de kullanacak peynirin suyu çok süzülmeyecek, orta kıvam.


7 ) Bizim lor peynirimiz:
EV USULÜ
Lor peyniri ile ricottanın yapımı aynı yalnız lor peyniri kesede çok bekler suyu çıkıncaya kadar.


8 ) Almanya ve Polonya’da quark peyniri :
(Almanlar, en az yüzyıl öncesinden gelen, alışılagelmiş tariflerinde Quark dedikleri süt kaymağını kullanırlar.)





Bilgilendik çok konuştum ama güzel oldu galiba
Haydi tarif edelimmi mmmm frambuazın ekşiliği, leziz, diyet tadında, yaş pastadan daha kolay.
Hemen yapıp sunalım ve sizden gerisi sorulacak, yada İtalya'dan aşcımı geldi diyecekler.

Haydi beyler bayanlar
Tarifimiz gelsin artık
PAMUK ELLER MUTFAĞA
AYŞENİN CHEESECAKE GELSİN


MALZEMELER
Tabanı için

1 Paket burçak büsküvi
Yarım paket normal büsküvi
3 Kaşık fındık
1Yemek kaşığı dolu tereyağ veya margarin
Kalıbı yağlamak için sıvı yağ



Ara kreması için

1 Yumurta
1 Su bardağı yoğurt
1 Su bardağı şeker
1 Paket ricotta peyniri ( 2 dolu kaşık )
Yarım paket labne peyniri ( 1 dolu kaşık )
Yarım paket hindistan cevizli puding ( toz )
Yarım paket vanilya





Üzerinin sosu için

    1 Su bardağı frambuaz ( mevsiminde buzluğa attım )
    2 Su bardağı su
    3 Kaşık şeker 
    1 Dolu kaşık mısır nişastası su ile aç
YAPILIŞI

Bisküvileri, fındıkları rondadan çekelim, oda sıcaklığındaki yağı koyalım yoğurup kelepçeli kalıbı yağlayalım tabanına yerleştirelim. Elimizi ıslatıp düzeltelim.
Ara kreması için yumurta ve şekeri çırpalım, diğer malzemeleri koyalım karıştıralım ve büskivinin üzerine kalıba dökelim 150 derece fırında pişirelim.
Arada kürdanla kontrol edelim evet pişti soğusun.
Sosumuzu hazırlayalım, frambuazlardan üzerini süslemek için ayıralım. geri kalanı ve suyu tencereye koyalım pişsin blendırdan geçireli çünki hazırlar gibi şeffaf olmasını istiyorum çekirdeklerini süzgeçten süzelim. Tencereye tekrar alalım içine şekeri mısır nişastasını koyalım karıştıralım kıvamı alınca cheesecaken üzerine dökelim.
Evet canlarım sıra dolapta soğumaya geldi, soğuyan cheesecake çıkaralım süsliyelim servise hazır. Siz harikasınız ellerinize sağlık.
PÜF NOKTASI
Eğer fırınınız çok kurutuyorsa, cheeseakenizin üzeri pişince çatlıyorsa.
Bir püf noktası var oda fırına çelik kap içinde buhar vermesi için su koyun.
O zaman kekiniz çatlamaz.


DULCE DE LECHELİ CHEESACAKE İÇİN TIKLAYIN...:)))







AFİYET OLSUN

HAYIRLI HAFTA SONLARI DİLERİM
TEŞEKKÜRLER DOSTLARIM :)


ALLAH'IM
KAFAMIZDAN DURGUNLUĞU
KALBİMİZDEN YORGUNLUĞU
RUHLARIMIZDAN KIRGINLIĞI AL
AMİN.............
CUMANIZ ŞİMDİDEN MÜBAREK OLSUN :)

88 yorum

  1. ALLAH'IM
    KAFAMIZDAN DURGUNLUĞU
    KALBİMİZDEN YORGUNLUĞU
    RUHLARIMIZDAN KIRGINLIĞI AL
    AMİN.............
    CUMANIZ ŞİMDİDEN MÜBAREK OLSUN :)...Amin...Amin...Amin...Allah razı olsun...elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bu ne görüntü bu ne lezzet böyle. Harika olmuş gerçekten. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ayşeciğim, ne güzel kıssalar aktarıyorsun, okumak çok hoşuma gidiyor.Frambuazlı cheesecake eminim görüntüsünden de belli ki çok lezzetli, bir dilim göz hakkı isterim bak:)Ellerin dert görmesin kısmetle dolsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. En sevdiklerimdendir , ellerine sağlık canım , afiyet olsun .

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi hem kalbe hem göze hem damağa hitap eden nefis bir psot :) Cheesecake harika gözüküyor!

    YanıtlaSil
  6. Selamlar canım benim yine müthişsin ben henüz cheesecak denemedim ama okadar özendimki senden evde malzemelerim tam olsaydı yapacaktım hemen :) ellerine sağlık arkadaşım.Kıssadanda hissemi aldım gidiyorum canım

    YanıtlaSil
  7. of of en sevgili kek.bayırım.ellerine sağlık.ne de güzel bilgiler vermişsin .sağol canım .

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim chesscaki çok severim renk
    harika olmuş ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Tüm iyi dileklerin senin için de kabul olsun inşallah. Harika olmuş ellerine sağlık. Kıssadan ben de hissemi aldım. Hayırlı Cumalar Şimdiden. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin canım özlemiştik
    kıssasından alınacak çok ders var
    anlayana::::
    frambuazı tek geçerim
    çizzkeklerdede favorimdir
    bayılıyorum o mayhoş tadına
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. çizkekle bir türlü barışamadım ama bu tarif o kadar güzel ki.en kısa zamnda denemek istiyorum ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  12. canımın deli gibi cheesecake cektigi şu dakikalarda bu yazıyı görmek hayra alamet midir yoksa isyan bayragı çekmem için bir sebep midir bilemedim. annemi istiyorum bana bundan yapsıııın:( zira ben ofisteyim şu an..
    yapabileceklerim, bardagıma hazır demlenmiş çayı doldurmaktan öteye gidemiyo malesef :(
    ellerine saglık cicim muhteşem görünüyo!

    YanıtlaSil
  13. ayayayyy...kahvemide kaptım geldim şekerim eline sağlık müthişşş...:)

    YanıtlaSil
  14. Paylaştığın hikayeleri okumayı çok seviyorum. Çok tskler..

    Böyle bir görüntü, insanı alıp götürür. Çok severim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Bu sayfaya gelince hepsinden yemiş gibi oluyorum güzel hikayeler müthiş bir anlatım sayfa iç açıcı daha ne isterim görüntü harika tadıda nefistir ellerine emeğine sağlık sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  16. eline sağlık da, bana bu yapılır mı? bu kadar leziz bişey bloga konulur mu? içim aktı aktı, annem dönsün hemen yaptırıcam :))) sevgiler koocaman :)

    YanıtlaSil
  17. Dua'na tüm kalbimle AMİN diyorum canım.Senin ve cümlemizinde Cuma'mız şimdiden mubarek olsun,hayırlara vesile olsun.
    Güzel bir hikaye ile başlayıp cheesecake'nin tarihçesiyle krema çeşitlerinin ardından.
    Cheesecake'ye gelince harika nefiss görünüyor.Tüm anlatımların için yüreğine lezzetin için de ellerine sağlık canım.
    Cheesecake olurda sevilmez mi?
    O tatlı tuzlu arası lezzete bayılıyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Ay ayyy en sevdiğim tat elleinize sağlık...

    YanıtlaSil
  19. CANLARIM HOŞGELDİNİZ
    :)
    SEFALAR GETİRDİNİZ
    :)
    AMİN CANLARIM HEP BERABER.
    :))))))

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar harıka bır kek bu,renk insanı alıp götürüyor.Hem kek için hem peynırler ıcın verdıgın bılgılere canı yürekten teşekkür ediyorum.
    Ellerine saglık canım.

    YanıtlaSil
  21. rengee gelll!!
    lezzetee gelll !!!
    ellerine sağlıkk ablacımm:))

    hikayede çok hoşştu.
    azmin elinden,ne kurtulmuş ki,yeterki niyetlerimiz halis olsunn.
    öpüyorum ballı lokmamm:)
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
  23. Amanın renge bak :)) Ellerine sağlık canım nefis görünüyor;)

    YanıtlaSil
  24. Offfff renk muhteşem.
    Ellerine sağlık ayşe hanım
    bilgiler harika takipçinizim.

    YanıtlaSil
  25. güzel bir cheesecake tarifi arıyordum.şimdi buldum.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Yine çok güzel bir hikaye ve harika bir tarif teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. aaaay ellerine saglik kendi adima cok tesekkur ediyorum :))) bu tarifi ne zamandir yapak istiyordum fakat cesaret edemiyordum resimde okadar guzel gorunuyorki inallah banada yapmak nasip olur :))
    opuyorum

    YanıtlaSil
  28. ayyy harika bir görüntü ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. ayyy harika bir görüntü ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Açıklayıcı bilgileriniz çok iyi oluyor.Ben ricottayı sirkeyle kestiririm.
    Bu arada cheesecake'iniz inanılmaz gözüküyor, ama şu sıralar vermem gereken 2 kilo var, çabalıyorum.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  31. hikaye çok hoştu, peynir bilgileri işime yarayacak, görüntü süper o canlı renk iştah kabartıcı ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar,

    Fakir Gencin hikayesini büyük bir sabırla ve var kuvvetimle okudum ve en sonunda FRAMBUAZLI CHEESECAKE'ya kavuştum. Çok enfesti, lezizdi. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  33. aman Allah'ım süper görünüyorrrr, canım çekti fena şekilde :D ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  34. en bayıldığım şey bu işte, en sevdiğim tatlı:) evde de deneyeyim o zaman,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  35. Ablacımm bu çok güzel bişey ya öle leziz görünüyorki bni benden aldı zaten diyetteym gördüğüm an bittim :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  36. Hikaye çok anlamlı,cheesecake harika...
    Bilgiler için teşekkürler.
    Amin,senin de cuman mübarek olsun canım benim:)

    YanıtlaSil
  37. Selamlar,çok lezzetli gözüküyor tarif için teşekkürler. Yalnız hepsinden öte, paylaştığın o yazı var ya, o bir işaretti bugün benim için.. gerçekten bir işaretti ve ben aldım bunu. sana gerçekten teşekkür ederim. Vesile olduğun şey, sen farketmedin bile ama, benim için çok değerli. Sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  38. sayfanız çok özel ben bu kadar profesyonel değilim.işletme hayaliniz inş gerçek olur.zevkle takip edicem.hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  39. TEŞEKKÜR EDERİM CANLARIM
    :)
    BİRBİRİNDEN GÜZEL VE ÖZEL
    MESAJLARINIZ İÇİN.
    :)
    ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN
    :)
    SAYGILARIMLA
    :))

    YanıtlaSil
  40. kıssa da bilgiler de tarif de süperdi canım. ama bir dilim cheesecake göndersydin bana daha çok sevinirdim :)))

    YanıtlaSil
  41. Ayse hanım bilgi ve paylaşımlar harika.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  42. Offffffff renge gel müthiş.
    Mmmmmmmmm harika canım.

    YanıtlaSil
  43. Müthiş lezzet mmmm olsada yesem.

    YanıtlaSil
  44. merhaba canım bu güzel kıssan için çok sagol bu kıssayı çok severim gönlüne ,yüregine ,eline saglık dıyorum sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  45. iade-i ziyaret'e geldim..:) ne de iyi etmisim! Gördüklerim agzimi sulandirdi! ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  46. Canım,
    ne güzel bir kıssadan hisseydi. Teşekkür ederim.
    Bilgiler de çok yararlı oldu.
    Ellerine sağlık. Nefis ötesi olmuş.Görüntü süper.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  47. Canim harika bir öykü ve nefis bir pasta ellerine saglik,

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  48. Canım lezzetli kasem:) sevgili ayşe birkaç gündür bloglarda gezemedim iş yeri yoğundu akşamlarısa yazdım çizdim ev kızlar derken yorum yazmada geriler düştüm hatta birçok arkadaşa uğrayamadım. Mazur görürsün inşallah. Hikaye ayrı güzel tarifler ayrı ben buraya ne yazayım bu blog baldan tatlı. SS öptüm.

    YanıtlaSil
  49. Aslında uzun yazılar okumayı sevmem ama hepsini okudum çok güzel aydınlatıcı ve öğretici bir yazı emeğine sağlık ve Allah Razı olsun hayırlı cumalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  50. Merhabalar,
    cheesecake nefis görünüyor eminim tadıda öyledir cheesecake çok sevmeme rağmen bir türlü cesaret edip denememiştim.Bu tarifi en kısa zamanda deneyip bloğumda paylaşacağım izniniz olursa.
    Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar,
    cheesecake nefis görünüyor eminim tadıda öyledir cheesecake çok sevmeme rağmen bir türlü cesaret edip denememiştim.Bu tarifi en kısa zamanda deneyip bloğumda paylaşacağım izniniz olursa.
    Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  52. Hoş geldiniz canlarım
    :))))
    Hobilim canım tarifimi yapıp yayınlayabilirsin.
    :)
    Aklına takılan yerleri sorabilirsin.
    :)
    Muhabbetle kalın sevgili dostlarım.

    YanıtlaSil
  53. Canımmm, en sevdiğim tatlıyı yapmışsın. O nasıl güzel bir renk öyle? Bayıldım.. Frambuaz bulmak o kadar zor ki burada, hele tazesi imkansız :((

    Ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  54. bu nasıl harika bir görüntü ya:) gerçekten mükemmel:)

    YanıtlaSil
  55. ellerinize sağlık cok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  56. Elinize sağlık,ben defalarca denedim ama hep dağıldı:/

    YanıtlaSil
  57. o dilimi banamı ayırdın:))) ayyy sağol canım :))
    çok güzel olmuş ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  58. Oooo döktürmüşsün yine :) Ellerine sağlık. Ayrıca ha-ri-ka bir yazı olmuş. Duana da yürekten amin diyorum. Sana da hayırlı Cumalar canım :)

    YanıtlaSil
  59. nefis görünüyor çok tahrik etti beni bu chesecake.

    YanıtlaSil
  60. Ay harika olmustur eminim.ben de evde yapiyorum hepsni yiyorum heheh agzim sulandi

    YanıtlaSil
  61. cesaret edip denemedim ama bende yapacağım :) harika görünüyor ayşeciğim ellerine emeklerine sağlık....

    YanıtlaSil
  62. Offf harika görünüyor ellerine sğalık :))

    YanıtlaSil
  63. İyi de kilo alıyoruz kiloo. Böyle güzel şeyler yapmayın lütfen :))

    YanıtlaSil
  64. Tablo gibi olmuş elerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  65. Ben de geldim, cheesecake ı yapabileceğime inanmaya başladım:)))sevgiler

    YanıtlaSil
  66. yazınız ve sunumunuz güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  67. Aman allahım franbuazlı cheesecake!En sevdiğim tatlılardan bir tanesidir kendisi.Sizin yaptığınız da çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  68. nefisssssss yirimm ama ben yirimmmmm :)

    YanıtlaSil
  69. ŞU AN OĞLUMLA İKİMİZİN AĞZIMIZIN SUYU AKTI .
    ELLERİNE SAĞLIK -_-

    YanıtlaSil
  70. vavvv harıka gorunuyor ellerın dert gormesın :)

    http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/03/cute-blog-award-sevimli-blog-odulu.html blogumda ödülün var canım mimledim seni :) sevımlı blogunu cok sevıyorum mimi yapmasanda canın saolsun sevgıler

    YanıtlaSil
  71. Cheesecake cok servim ve frambuazlisini hic yememistim. Resim gibi olmus!

    YanıtlaSil
  72. oww çok leziz görünüyor en kısa sürede denenmeliiiiii

    YanıtlaSil
  73. aman allahım bunun goruntusu bıle harıka emegıne saglık
    buarada bende mımın var tatlım :)

    YanıtlaSil
  74. Kıssaya bayıldım. Bilgiler de çok güzeldi. cheesecake harika görünüyor elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  75. ellerine saplık harika duruyor,
    insanın canı çekiyor:)
    bende beklerim canım,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  76. Offfffffffff canım çekti.
    Yapmalıyı.

    YanıtlaSil
  77. TEŞEKKÜR EDERİM CANLARIM
    :)
    ÇOK HOŞ MAİLLERİNİZ
    :)
    ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  78. Ya ama bu kadar da güzel yapılmaz ki bu yaaaaaaaa
    bloglarda gördüğüm her şeyi yapmak istiyorum :(( nolcak böyle benim halim :))
    Ellerine sağlık canım benim.
    Ayrıca güzel içten samimi yorumlarına çok teşekkürler.........

    YanıtlaSil
  79. canım alttakı baska mim sevımlı blog odulu varya onu verdım sana:) blogun cok sevımlı sende sevımlı bı blogersın sevgıler canım :)

    YanıtlaSil
  80. Ayşecim ne candan, sıcak bir insansın.İstanbuldaydım iş için o yüzden bloğa giremedim hemen bi yazı göndereyim:))))

    YanıtlaSil
  81. kendim yapmıyorum ama en çok yediğim şeylerden bu.
    :)

    YanıtlaSil
  82. Mmmmmm nefis görünüyor eminim tadı da öyledir eilinize sağlık.

    YanıtlaSil
  83. muhteşem görünüyorrrr

    YanıtlaSil
  84. kesinlikle yapmak istediğim bir tarif harikada gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  85. Yaa ben bu bloğu nasıl farketmedim kendime kızıyorum sadece 3 sayfa gezebildim ve de diğerlerine cesaretimi toplayıp bakmak istedim.Çünkü herbirini öyle güzel yapmışsın ki kendime soruyorum ben ne yapıyorum diye :)Ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
  86. Teşekkürler canlarım.
    :)
    Hoşgeldiniz.................

    YanıtlaSil
  87. Tek kelime ile süperdi
    hem hikaye , hem kek :))

    teşekkürler ,sevgiler canım

    YanıtlaSil